Przywieźli mi pralkę :)

1. Data: 2004-03-17 19:23:35

Temat: Przywieźli mi pralkę :)
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jakąś godzinkę temu przywieźli mi INDESIT WT 102 EX. Narazie robię,
zgodnie z instrukcją, pranie "oczyszczające" :) Zobaczymy, jak się będzie
sprawować .

--
j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

1. Data: 2004-03-17 20:24:15

Temat: Re: Przywieźli mi pralkę :)
Od: "internauta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez jaka firme zamawiales? sklep internetowy?

1. Data: 2004-03-17 21:04:20

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "internauta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przez jaka firme zamawiales? sklep internetowy?

Nie. Kupiłem w EURO AGD. W sklepie internetowym była niby 130 zł tańsza, ale
mieli bardzo niekorzystne warunki ratalne, przez co wyszłaby mnie niestety
drożej. Zastanawiam się, czy warto za 150 zł przedłużyć gwarancję z 2 do 5
lat

1. Data: 2004-03-20 16:59:11

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sklepie internetowym była niby 130 zł tańsza,

Też mnie się kiedyś wydawało, że w internecie taniej, ale nauczyłam się pytać o
rabat i jakoś tak teraz wychodzi mi taniej na miejscu. Szkoda mi tylko tych, co
nie pytają, bo są troszkę do tyłu :(

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-23 16:47:29

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pytać o
> rabat i jakoś tak teraz wychodzi mi taniej na miejscu. Szkoda mi tylko

A pytałaś o rabat w sklepie internetowym?

pozdrawiam
Tomek

jak posadzic
Czy ktos moze polecic glazurnika w W-wie?
panele Classen
Tuning pralki
OSŁONY NA GRZEJNIKI - JAK BARDZO POCHŁANIAJĄ CIEPŁO?