Gdzie tanio ubezpieczyc mieszkanie od pozaru dla banku?

1. Data: 2004-03-12 08:10:42

Temat: Gdzie tanio ubezpieczyc mieszkanie od pozaru dla banku?
Od: "Marcin" <m...@m...brak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sytuacja wyglada nastepujaco:
-mieszkanie jest obciazone hipoteka, w zwiazku ze splacanym kredytem.
-bank, ktory udzielil kredytu wymaga ubezpieczenia ow mieszkania od pelnej
wartosci w przypadku pozaru, z cesja praw do odszkodowania w przypadku
pozaru.
Zatem szukam najtanszego ubezpieczyciela, takiego, ktorego oferta
usatysfakcjonuje bank. Jezeli ktos moze mi poradzic, do kogo najlepiej sie
zglosic bedzie wdzieczny :)

--
Marcin

1. Data: 2004-03-13 09:14:51

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Zatem szukam najtanszego ubezpieczyciela, takiego, ktorego oferta
> usatysfakcjonuje bank. Jezeli ktos moze mi poradzic, do kogo najlepiej sie
> zglosic bedzie wdzieczny :)

My ubezpieczyliśmy w Hestii. Przy sumie ubezpieczenia 180 tys. (trochę mało,
bo wpis do hipoteki bank ma na 250 tys.) zapłaciliśmy roczną składkę w
wysokości 118 zł.

A.

1. Data: 2004-03-18 08:03:35

Od: "Dany" <n...@n...nopl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem szukam najtanszego ubezpieczyciela, takiego, ktorego oferta
> usatysfakcjonuje bank. Jezeli ktos moze mi poradzic, do kogo najlepiej sie
> zglosic bedzie wdzieczny :)

Wez ksiazke telefoniczną i podzwon, koniecznie do Hestii (tam mi wyszło
najtaniej), przy okacji dowiedz sie ile kosztuje rozszerzenie ubezpieczenia
o wlamania i zdarzenia losowe dotykajace mienia ruchomego, czasem sie oplaca

Daniel.

Przywieźli mi pralkę :)
jak posadzic
Czy ktos moze polecic glazurnika w W-wie?
panele Classen
Tuning pralki