Przyzla wiosna z jej zaletami i wadami

1. Data: 2001-05-17 18:01:31

Temat: Przyzla wiosna z jej zaletami i wadami
Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Widze ze grupa jest juz od pewnego czasu,
tylko na moim serwerze jej nie bylo.
A juz sie cieszylem ze pierwszy ja odkrylem :0

Wlasnie przymknalem okno, bo wraqz z wiosna wyroily sie rozne takie
krwiozercze istatki.
Czy ktos sie orientuje, gdzie mozna kupic
(np. w Krakowie) takie moskitiery na ramkach
dajacych sie wpasowac w okno?
Zeby mozna bylo wdychac zapachy wiosny bez
babli?

Ewentualnie jakies propozycje wykonania samemu takiej
moskitiery (a konkretnie skad wziac material).
Bo okna sa rozne wymiarowo.

Pozdrawiam,
MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

1. Data: 2001-05-19 21:33:20

Temat: Re: Przyzla wiosna z jej zaletami i wadami
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

?

> Ewentualnie jakies propozycje wykonania samemu takiej
> moskitiery (a konkretnie skad wziac material).
> Bo okna sa rozne wymiarowo.
>
> Pozdrawiam,
> MC

Witam...pozdrawiam na poczatek...
widzialem takie sietki do montazu samodzielnego w OBI w hali ogrod, bylo to
co prawda kilka miesiecy temu od tej pory nie zwracalem uwagi ale pewnie tam
sa...pepe

1. Data: 2001-05-21 08:20:48

Od: "Adam Krawczyk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam...pozdrawiam na poczatek...
> widzialem takie sietki do montazu samodzielnego w OBI w hali ogrod,

To samo w Praktikerze.

Adam Krawczyk
a...@s...pl

Ad. regulaminu