Pstrąg

11. Data: 2009-03-31 08:22:33

Temat: Re: Pstrąg
Od: "Maksovsky" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień wcześniej zaraz po usunięciu brudu, łusek itp. skrapiam obficie sokiem z
cytryny i solę, do środka wkładam dużo pietruszki
> naciowej (moi znajomi wkładają koperek, ale ja wolę pietruchę) i płatki czosnku.
Tak to trzymam przez noc w woreczkach w lodówce,
> na drugi dzień panieruję (całość) i piekę na masełku.

I można być pewnym, że nie będzie miało ani krztyny smaku ryby.

12. Data: 2009-03-31 09:08:22

Od: jadrys <""andrzej203\"@op.pl ó"> szukaj wiadomości tego autora

Maksovsky pisze:

> I można być pewnym, że nie będzie miało ani krztyny smaku ryby.

Jasne że ten czosnek zabije cały smak tej smacznej ryby..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

13. Data: 2009-03-31 09:19:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:08:22 +0200, jadrys napisał(a):

> Jasne że ten czosnek zabije cały smak tej smacznej ryby..

Nie no, tylko jeśli się z czosnkiem przesadza, ale dla podkreślenia smaku
odrobinę można dać. O d r o b i n ę.

14. Data: 2009-03-31 09:25:42

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o podanie ciekawego pomysłu na
> przyrządzenie pstrąga.

Nie wiem, czy ciekawy, ale przypomnę przepis klasyczny i niezawodny.
Pstrągi na niebiesko, czyli
"Truites au bleu:
Po wyjęciu wnętrzności ryby opłukać kilka razy. Położyć na półmisku,
zalać szklanką winnego octu, niech tak poleżą na pól h, należy w tym
czasie je obracać na obie strony. Nie sól ich, ale do wody, w której
będą się gotować, wsyp łyżkę soli. Włóż do wrzącej wody ostrożnie,
grzbietem do góry, niech na wolnym ogniu pyrkają ok. 20 min - bez
przykrycia. Wody niewiele,tylko tyle, by były przykryte.
Wyłóż na półmisek, obłóż młodymi ziemniaczkami, polej stopionym masłem i
podaj je też w sosjerce, posyp ryby świeżym koperkiem.

I tyle. Żadnych czosnków, veget, ani tym podobnych rzeczy, nie do
delikatnej ryby, jaka jest pstrąg.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

15. Data: 2009-03-31 10:52:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl ó"> napisał w wiadomości

> Jasne że ten czosnek zabije cały smak tej smacznej ryby..

Dokładnie panierka i masło - pstrąg jest rybą czystej wody i nie bełta mułu
na dnie...
Ani pietruszki ani tym bardziej czosnku, chyba że parchate...

16. Data: 2009-03-31 12:26:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ani pietruszki ani tym bardziej czosnku, chyba że parchate...

Ryby? Bosz, co to się porobiło...

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2009-03-31 12:30:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:26:57 +0200, Aicha napisał(a):

> Ryby? Bosz, co to się porobiło...

Bosza wzywasz - no rzeczywiście się porobiło.

18. Data: 2009-03-31 12:31:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Bosza wzywasz - no rzeczywiście się porobiło.

Jakbym wzywała, to bym napisała Boszu, nieuku.

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-03-31 12:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:31:50 +0200, Aicha napisał(a):

> Jakbym wzywała, to bym napisała Boszu, nieuku.

Tłuk.

20. Data: 2009-03-31 13:30:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tłuk.

Nie zapomnij dodać "garnko-". Jesteśmy na grupe kuchennej.

Qra

które masło dla fanatyka?
Kłopot z opadającym biszkoptem
nie sądziłam, że dożyję