Pstrąg

21. Data: 2009-03-31 14:14:26

Temat: Re: Pstrąg
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 15:30:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie zapomnij dodać "garnko-". Jesteśmy na grupe kuchennej.

Tylko ja muszę tematykę trzymać? - tłuki nie muszą?
Dodaję: garnko.
Już OK? W temacie jestem?

22. Data: 2009-03-31 16:07:48

Od: "Maksovsky" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no, tylko jeśli się z czosnkiem przesadza, ale dla podkreślenia smaku
> odrobinę można dać. O d r o b i n ę.

Napchać przyprawami i położyć całą noc, to odrobinę? A świeżą
rybę to nawet bez soli się robi, najlepiej na ruszcie.

23. Data: 2009-03-31 16:15:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:07:48 +0200, Maksovsky napisał(a):

> Napchać przyprawami i położyć całą noc, to odrobinę?

Przecież mwię: odrobinę. Nie napchać.

> A świeżą
> rybę to nawet bez soli się robi, najlepiej na ruszcie.

A wędzona - mniam :-)
Spodziewam się właśnie - mężuś z kolegami dziś cały dzień na rybach, może
jutro będzie jakieś wędzenie...

które masło dla fanatyka?
Kłopot z opadającym biszkoptem
nie sądziłam, że dożyję