Pstryk

11. Data: 2011-01-08 17:28:01

Temat: Re: Pstryk
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 17:33, Waldemar Maria Pawlak pisze:
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> No całe szczescie, będe mógł cie gnoic do konca istnienia usunetu ubeku.
> I nie zaprzeczaj, bo jesteś na liscie IPNu donosicielu. Tylko szkoda żeś
> donosił w moim rodzinnym miescie Szczecinie.

A nie uważasz,że nie jest to ani miejsca ani czas aby powracać do
tamtych spraw?
Jeżeli tego nie rozumiesz to sam jesteś troll
z pozdrowienia
smal

12. Data: 2011-01-08 17:41:22

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 18:19, mirzan pisze:
> Jako ostatni zgasiłem światło i nie ma już tu po co zaglądać.mirzan
:)
Zamiast narzekać zaproponuj jakiś temat
:)
W wątku o pomidorach wspomniałeś o ukorzenianiu odrostów
Zaciekawiło mnie po ilu tygodniach w porównaniu do rosliny matecznej
zaczynały one owocowac?
A jezeli chodzi o pomidory to szukam odpornej bezpalikowej odmiany gruntowej
Sąsiad za płotem uprawia ziemniaki i zasadniczo od lat juz nie uprawiam
zadnych pomidorów bo same na nich choróbska a jak mam pryskać to taniej
jest kupić w sklepie
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

13. Data: 2011-01-08 18:14:05

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W wątku o pomidorach wspomniałeś o ukorzenianiu odrostów
> Zaciekawiło mnie po ilu tygodniach w porównaniu do rosliny matecznej

W/g moich obserwacji to kwestia 3 tygodni, w zależności od warunków w jakich
wegetować przyjdzie usamodzielnionemu odrostowi.

> [...]

> Sąsiad za płotem uprawia ziemniaki i zasadniczo od lat juz nie uprawiam
> zadnych pomidorów bo same na nich choróbska a jak mam pryskać to taniej

Jeśli możesz zamienić czas i szare na odpowiednio duże złotówki, to żadna
uprawa amatorska się nie opłaca. Jeśli jednak alternatywą jest bezczynność,
to każda uprawa pomidorów się opłaca. Te grosze, które wydasz na Miedzian
itp. są praktycznie nieistotne. Zwłaszcza, jeśli używasz go do ochrony
innych upraw ogrodniczych. Przecież masz leszczyny, brzoskwinie i jabłonie.

Tadziu, Tobie pewnie najbardziej przydałaby się odmiana całkowicie odporna
na zarazę ziemniaczaną. A Mirzan chwilę wcześniej pisał "Dokupiłem sobie
Peron,który ma być odporny ma zarazę,oraz Avizo,który podobno jest odporny i
wcześniejszy od zarazy ziemniaka." Sam kiedyś pisałeś o jakichś
"izraelskich" pomidorkach również odpornych.

Pozdrawiam tomatnie

skryba

14. Data: 2011-01-08 18:29:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> [...]
> nie zaprzeczaj, bo jesteś na liscie IPNu donosicielu. Tylko szkoda żeś
> donosił w moim rodzinnym miescie Szczecinie.

Podałeś wszystkie dane nieprawdziwe, a to jest oszczerstwo i paragrafy.

15. Data: 2011-01-08 18:31:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
> spraw?
> Jeżeli tego nie rozumiesz to sam jesteś troll

To wszystko co napisał to nieprawda - mieszkałem w mieście, tym więszym,
koło Łużnej... :-))))))))))

16. Data: 2011-01-08 18:36:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> To wszystko co napisał to nieprawda - mieszkałem w mieście, tym więszym,
> koło Łużnej... :-))))))))))

Oraz Libuszy. A także (dla tego Kargula - koło Klęczan).

17. Data: 2011-01-08 18:57:26

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oraz Libuszy. A także (dla tego Kargula - koło Klęczan).

Kargula zostaw dla swojej kochanki, co się brzydzi wziąć twoje przyrodzenie
do rąk, boś sie nie mył od świąt.

18. Data: 2011-01-08 18:57:27

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> To wszystko co napisał to nieprawda - mieszkałem w mieście, tym więszym,
> koło Łużnej... :-))))))))))

co ty pierdolisz, Nieporęt nie lezy ko łuznej

19. Data: 2011-01-09 09:22:05

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 19:14, skryba ogrodowy pisze:

> W/g moich obserwacji to kwestia 3 tygodni, w zale?no?ci od warunków w jakich
> wegetowaae przyjdzie usamodzielnionemu odrostowi.
:)
Aby można porównywać musiałby rosnąć w dokładnie takich samych warunkach
W sumie to mozliwość takiego ukorzeniania należy traktować tylko jako
ciekawostkę bo trzy tygodnie póxniej to w naszym klimacie troche za późno

> Je?li mo?esz zamieniae czas i szare na odpowiednio du?e z?otówki, to ?adna
> uprawa amatorska sie nie op?aca. Je?li jednak alternatyw? jest bezczynno?ae,
> to ka?da uprawa pomidorów sie op?aca. Te grosze, które wydasz na Miedzian
> itp. s? praktycznie nieistotne. Zw?aszcza, je?li u?ywasz go do ochrony
> innych upraw ogrodniczych. Przecie? masz leszczyny, brzoskwinie i jab?onie.
:)
Faktem jest ,ze nie mam czasu
ale te sklepowe smakowo ustępują tym zbieranym u siebie
Jeżeli chodzi o opryski to przy uprawie traw używam raczej dopalaczy
czyli dokarmiania dolistnego
Brzoskwinie zawsze pryskam na wiosnę bo bez tego się nie da
leszczyny również ale to jeden czy dwa opryski w roku
Jablonie natomiast wymagaja kilkunastu oprysków i choc mam kilkanascie
drzewek to nie pryskam ich i praktycznie nie mam zdrowych jabłek.
Nie wycinam ich bo zakładam,że jak dokończę budowę domu i zamieszkam
będę miał czas aby zadbać o swoje jabłonie nalezycie

> Tadziu, Tobie pewnie najbardziej przyda?aby sie odmiana ca?kowicie odporna
> na zaraze ziemniaczan?. A Mirzan chwile wcze?niej pisa? "Dokupi?em sobie
> Peron,który ma byae odporny ma zaraze,oraz Avizo,który podobno jest odporny i
> wcze?niejszy od zarazy ziemniaka." Sam kiedy? pisa?e? o jakich?
> "izraelskich" pomidorkach równie? odpornych.
:)
Na przestrzeni lat raz udało mi się kupić sadzonki tamtych izraelskich.
W kolejnych latach nie znając ich nazwy kupowałem jakieś ale to nie były te.
Bywa,ze czasami przez kilka tygodni nie zaglądam na grupę i nie wpadły
mi w oko te posty Mirzana.
Zaraz po googluje tymi nazwami
A może ktoś je uprawiał i potwierdza ich większą odporność

20. Data: 2011-01-10 00:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2011 13:08:39 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> Spierdalaj trollu, to właśnie przez ciebie i tobie podobnych usunet pada.

Spierdalaj trollu, to właśnie przez ciebie i tobie podobnych usunet pada.

Trzeba chyba...
Do siego!
Co to?
DOBRYM LUDZIOM...