Re: Pstryk

From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pstryk
Date: Sun, 09 Jan 2011 10:22:05 +0100

W dniu 2011-01-08 19:14, skryba ogrodowy pisze:

> W/g moich obserwacji to kwestia 3 tygodni, w zale?no?ci od warunków w jakich
> wegetowaae przyjdzie usamodzielnionemu odrostowi.
:)
Aby można porównywać musiałby rosnąć w dokładnie takich samych warunkach
W sumie to mozliwość takiego ukorzeniania należy traktować tylko jako
ciekawostkę bo trzy tygodnie póxniej to w naszym klimacie troche za późno

> Je?li mo?esz zamieniae czas i szare na odpowiednio du?e z?otówki, to ?adna
> uprawa amatorska sie nie op?aca. Je?li jednak alternatyw? jest bezczynno?ae,
> to ka?da uprawa pomidorów sie op?aca. Te grosze, które wydasz na Miedzian
> itp. s? praktycznie nieistotne. Zw?aszcza, je?li u?ywasz go do ochrony
> innych upraw ogrodniczych. Przecie? masz leszczyny, brzoskwinie i jab?onie.
:)
Faktem jest ,ze nie mam czasu
ale te sklepowe smakowo ustępują tym zbieranym u siebie
Jeżeli chodzi o opryski to przy uprawie traw używam raczej dopalaczy
czyli dokarmiania dolistnego
Brzoskwinie zawsze pryskam na wiosnę bo bez tego się nie da
leszczyny również ale to jeden czy dwa opryski w roku
Jablonie natomiast wymagaja kilkunastu oprysków i choc mam kilkanascie
drzewek to nie pryskam ich i praktycznie nie mam zdrowych jabłek.
Nie wycinam ich bo zakładam,że jak dokończę budowę domu i zamieszkam
będę miał czas aby zadbać o swoje jabłonie nalezycie

> Tadziu, Tobie pewnie najbardziej przyda?aby sie odmiana ca?kowicie odporna
> na zaraze ziemniaczan?. A Mirzan chwile wcze?niej pisa? "Dokupi?em sobie
> Peron,który ma byae odporny ma zaraze,oraz Avizo,który podobno jest odporny i
> wcze?niejszy od zarazy ziemniaka." Sam kiedy? pisa?e? o jakich?
> "izraelskich" pomidorkach równie? odpornych.
:)
Na przestrzeni lat raz udało mi się kupić sadzonki tamtych izraelskich.
W kolejnych latach nie znając ich nazwy kupowałem jakieś ale to nie były te.
Bywa,ze czasami przez kilka tygodni nie zaglądam na grupę i nie wpadły
mi w oko te posty Mirzana.
Zaraz po googluje tymi nazwami
A może ktoś je uprawiał i potwierdza ich większą odporność
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/