Re: Pstryk

Data: 2011-01-11 14:51:24
Temat: Re: Pstryk
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

W dniu 2011-01-11 13:36, d...@d...dp.pl pisze:

> Po pierwsze nigdy nie dasz rady napryskac tyle ile uśredniony plantator.
> Po drugie sam sobie możesz wybrać odmianę, którą chcesz zjeść. Po
> trzecie, do foliaka mam 40m i zawsze świeże a do sklepu muszę dylać 300m
> po przebrane, twarde i jakieś bez zapachu.
:)
1.opryski są drogie i nie sadze
aby ktos używał ich niepotrzebnie
2. sadzonki kupuję na ryneczkach
i często się zdarza,ze nie jest to ta odmiana
jaka chciało się kupić
3. w trzecim punkcie masz całkowicie rację
Jak dla mnie jest jeszcze jeden punkt
4. cokolwiek posieję i posadzę to później sam muszę
sam o to dbać a nie bardzo mam czas na to
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/