Psy... - hol - ogia

241. Data: 2010-02-09 20:00:51

Temat: Re: Psy... - hol - ogia
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Feb., 19:51, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> wartościowaniu sztuki okazuje się zwykłym menelskim śmieciem, bo tak
> się zachowuje], dlatego rozumiemy dzięki wartościowaniu jakim gównem
> jest Ikselka, Chiron i i reszta tego obrzydliwego menalstwa

> I gówno trzeba nazywać po imieniu, trzeba odróżniać plewy o robactwa,
> dlatego Wol wyraził jedynie to czym jest menelstwo, bo menelstwo tak
> się zachowuje jak menelstwo i nie było w tym ataku, ani agresji, tylko
> zwykłe = to robaki, to ziarno= A ten buraczany śmieć Ikselka i reszta
> tego zapyziałego gówna projektuje na niego nienawiść..........

Cale szczescie, ze nie traktujesz mnie jako sojusznika, mialbym
strasznego moralnego kaca majac Cie po swojej stronie

Stalker

242. Data: 2010-02-09 20:59:43

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie wylacznie do tych ktorzy nie sa antysemitami na tym forum.
Bo antysemita i tak niczego nie jest w stanie sie nauczyc, jesli jest
dorosly,
uwaza sie za inteligentnego i mimo to jest antysemita.

Post dlugi , bo chyba wiecej tu nie wstapie.
Kto chce, niech sie zainteresuje.

http://www.youtube.com/watch?v=NX6vyT8RzMo

Mamy bardzo silny gen Przetrwania. Udowodnilismy jego istnienie samym
przetrwaniem przez 5000 lat - od Abrahama.
I nawet nie musimy sie specjalnie wysilac.

Antysemityzm juz sie o to postara, abysmy zawsze istnieli jako narod.
Niezaleznie od tego co kto uwaza za definicje narodu. Niezaleznie od
tego czy nas wyrzuca z Izraela czy nie. Ale mam nadzieje (tylko
nadzieje, nie pewnosc) ze pozostaniemy na tym terenie jako panstwo
zydowskie.

Coraz mniej nas obchodzi co zaklamany swiat sobie o nas mysli.

------------------

Z wywiadu z Sandem :

"Żydowscy historycy żyjący w Niemczech w drugiej połowie XIX wieku. To
był okres kształtowania się nowoczesnych nacjonalizmów w Europie.
Mieszkańcy Starego Kontynentu zaczęli wtedy myśleć kategoriami
wspólnot etnicznych. Rodziły się narody: niemiecki, polski,
francuski.Narod zydowski nie istnial przed XIX wiekiem.Bo dopiero
wowczas zaczely sie ksztaltowac nowoczesne nacjonalizmy." (Sand)

wiec: narody - niemiecki polski francuski takze narodzily sie w XIX
wieku !!!!!!!!!!

A chinski? japonski?
--------------------

" Wyrzucenie całego narodu z jego ziemi to bardzo skomplikowana
operacja, której wykonanie stało się możliwe dopiero w XX wieku wraz z
rozwojem niezbędnej infrastruktury, np. linii kolejowych".

a wedrowki ludow ? jeszcze przed istnieniem kolei?

ludzie uciekali z miejsc w ktorych nie bylo warunkow do zycia. do
dzisiaj to robia w Afryce.

Czy "Przybysz z Narbony" Stryjkowskiego czytaliscie? O gminie
zydowskiej w Toledo pod inkwizycja.

Nie trzeba bylo polityki deportacyjnej inkwizycji aby ludzie uciekali
z Hiszpanii. Uciekali pojedynczo, rodzinami albo calymi gminami.

15000 ludzi zostalo przetransportowanych bez kolei zelaznych w czasie
wysiedlenia przez Babilonczykow, w dwoch "rzutach" za pierwszym
rzutem wysiedlono 10000 w 597 pne a pare lat pozniej reszte . Bez
kolei zelaznych.

-----------------

"wszyscy ci ludzie nie są wcale potomkami wypędzonych Żydów z
Palestyny" (Sand)

wystarczy, kto jest Zydem w oczach antysemitow.

to, co okresla ludzi narodem to nie geny, lecz inne wartosci -
zwyczaje, literatura, religia, samookreslenie.

A juz antysemici sami dbaja o to aby Zydzi istnieli takze tam gdzie
ich nie ma, bez zadnego zwiazku z niczym..

------------------
o misjonerstwie zydowskim:
"Przekonanie pogan, że powinni wierzyć w jednego Boga, co robiono
zresztą bardzo skutecznie. I stąd na świecie wzięło się tylu
Żydów." (Sand)

A setki lat krolewstwa zydowskiego ? Nie bylo tego okresu w historii?

Zydowska religia nie jest misjonerska . Jesli byla, to w okresie
starozytnym.
---------------

"75 procent polskich Żydów wygląda inaczej niż Polacy, gdyż jest
pochodzenia chazarskiego." (Sand)

osmielilabym sie powiedziec:
75% Polakow nie wyglada jak ideal slowianina .

Sa natomiast Zydzi, ktorzy wygladaja jak rasowi slowianie.

-----------------

"Z demograficznego punktu widzenia nie da się wytłumaczyć istnienia
tak wielkiej populacji Żydów w Polsce jako rezultatu emigracji z
Niemiec czy z Hiszpanii. Tamtejsze społeczności były na to zbyt
małe." ( Sand)

a o przyroscie naturalnym autor milczy choc wie, ze kazda rodzina
zydowska miala okolo 8 dzieci.

Ile z jednej rodziny bedzie potomkow w ciagu 700 lat (od Kazimierza
Wielkiego).

dane z 2000 roku:

W 1948 roku bylo 600 000 uchodzcow palestynskich
a do dzisiaj rozmnozyli sie do :
2/3 narodu w Jordanii to potomkowie uchodzcow
W Libanie: 350 000
w Syrii 300 000
w Gazie - 700 000
w Jehuda i Shomron (Zachodni Brzeg) 400 000
i jeszcze sa w roznych innych krajach na swiecie.

I to wszystko tylko miedzy 1948 a 2000 rokiem (52 lata)

przez kilkaset lat Zydzi odpowiednio rozmnazali sie w Europie.

[...]

On wie, przypuszczam, bo kazdy Zyd wie, ze dziewczyna (do dzisiaj)
dostaje przed slubem pouczenie od zony rabina, kiedy jej wolno miec
stosunki z mezem. I jest to slicznie wywazane na okres owulacji. (ja
sie tylko pytam skad Zydzi to wiedzieli kilkaset lat temu?)

-------------------

"Potomkowie starożytnych Żydów to dzisiejsi Palestyńczycy"( Sand)

Tutaj to on ma racje. Ale napisalabym to zdanie odwrotnie:

Dzisiejsi Palestynczycy to potomkowie starozytnych Zydow - ktorzy nie
uciekli i ktorzy zmuszeniu zostali do przejscia na muzulmanstwo.

Bo pozostali biedni, prosci ludzie. Ich przywodcy, elita - zostali
wywiezieni a bogaci sami uciekli .
Chyba wiecie o przywozeniu jencow do Rzymu z wypraw wojennych, o
marszu pod lukiem triumfalnym w Rzymie.
Pomimo ze nie bylo pociagow.

W skrocie: spora czesc narodu palestynskigo rodowodem z zydow, sila
zislamizowanych.
Pewna czesc (w galilei, szomronie Yehudzie i w jerozolimie) przetrwala
ciaglosc historyczna od czasow starozytnych.
I narod zydowski rozproszony po calym swiecie, jako rezultat kilku
deportacji w okresach przesladowan.

------------------------

"Bycie Żydem w Europie czy Afryce nie miało nic wspólnego z
narodowością. Żydami byli po prostu wyznawcy judaizmu." (Sand)

Wyznanie mojzeszowe bylo okresleniem Zyda w oczach Polakow i w oczach
Zydow i do dzisiaj - wedlug religijnego prawa zydowskiego.

Kazdy inny (i takze Zydowski) narod charakteryzuje sie roznymi
cechami ale w oczach antysemity i religijnego Zyda wystarczy jedno -
religia - obrzezanie -swietowanie soboty i koszer.

Inaczej jest wg. prawa laickiego obowiazujacego w Izraelu.Prawo
powrotu do Izraela ma dziecko matki zydowki, ten kto jest jego
malzonkiem i dzieci do trzeciego pokolenia.

---------------------

"jak niemieccy Żydzi nie znosili polskich Żydów? Nazywali ich
pogardliwie Ost-Juden. Uważali ich za półdzikich, brudnych Azjatów, z
którymi nie chcieli mieć nic wspólnego. Takim terminem określali na
przykład moich pochodzących z Łodzi rodziców."(Sand)

Niemcy mieli takze pogardliwy stosunek do Polakow, Rosjan i wszystkich
narodow na wschod od Odry. Uwazali ich za poldzikich azjatow.
Wszystkich. nie tylko Zydow. Zydow mieli dodatkowo za insekty. Jak
Ahmazydojad.

Czy to ma byc dowodem ze Slowianie sa pochodzenia azjatyckiego, bo sa
prymitywnymi polazjatami w oczach oswieconych hitlerowcow?

----------------------

"Tak, i co ciekawe w religijnej tradycji żydowskiej wypędzenie miało
wymiar metafizyczny, a nie realny" (Sand)

Ja i moja rodzina, ktorej nie mialam okazji poznac, bo urodzilam sie
gdy ich juz nie bylo, bylismy tylko metafizycznie w Polsce.

----------------
"Żydzi w Babilonie żyli przecież w odległości czterech dni jazdy
wielbłądem od Palestyny! I wcale nie chcieli się tam
przeprowadzić."(Sand)

Nizupelnie, bo w latach 597 pne do 586 pne wyrzucono okolo 15 000
Zydow z Judei bez prawa powrotu . Nie mogli wrocic, a gdy tylko
pozwolono wrocic (deklaracja Horesha w 538 pne), czesc z nich
powrocila i zalozyla autonomie zydowska w Jerozolimie.

Zwroccie uwage ze do dzisiaj Zachodni Brzeg w rzeczywistosci nazywa
sie Jehuda i Shomron.
------------

"Izrael powinien porzucić swój żydowski charakter i stać się świeckim
państwem Żydów i Arabów." (Sand)

Kiedys to bedzie. Gdy Palestynczycy uznaja prawo Zydow do istnienia. A
to bedzie na Swietej Nigdy.

Do tego czasu to niemozliwe. Ze wzgledow demograficznych.

Palestynczycy powinni miec prawo do mieszkania w Izraelu, jak Zydzi
powinni miec prawo do mieszkania w panstwach arabskich, jak
Europejczycy maja prawo do mieszkania wszedzie gdzie chca w Europie.

W Izraelu powinny byc te same prawa dla wszystkich procz praw
politycznych.
Bo Palestynczycy do parlamentu nie powinni byc wybierani jak dlugo nie
uznaja naszego istnienia i jak dlugo dzialaja na korzysc Iranu i
organizacji terrorystycznych.
Dlatego Liberman zadal zdeklarowania sie palestynczykow izraelskich.
Po zlozeniu deklaracji wiernosci panstwu (co jest rzecza codzienna w
USA i w innych panstwach ) moga miec prawa polityczne.
Ale propozycja Libermana nie przeszla, bo my (Izrael) musimy byc
pobozniejsi od papieza w religii swobody slowa. Bo do nas antysemici
stosuja inne kryteria niz do calej reszty swiata.

----------------
"Prędzej czy później dojdzie tu do masowej rewolty. Nie wybuchnie ona
w Autonomii Palestyńskiej, ale na północy Izraela, w Galilei, której
większość mieszkańców stanowią Arabowie".(Sand)

jest na to lekarstwo: osiedlanie Zydow. W Galilei i na Negevie.
A takze w strategiczych wojskowo punktach Yehudy i Shomron, ktorych ze
wzgledow bezpieczenstwa nie mozemy im oddac, az do dnia gdy uznaja
nasze prawo do istnienia (na swietej Nigdy).

Pisze "na swietej Nigdy" nie dlatego ze tego chce, ale dlatego ze
jestem realistka. A chcialabym odwrotnie, aby mozna bylo zyc w pokoju
z Arabami, na calytm swiecie. Lecz nie pod rzadami Sharyi, nie dlatego
ze jest muzulmanska ale, bo muzulmanskie prawo jest barbarzynskie .
Nie religia.

--------------------

"Żydzi i Arabowie mieliby stworzyć razem jedno państwo? Przecież
nienawiść jest tak wielka..."
-- "I kto to mówi? Polak! A czy między wami a Niemcami nie było
wielkiej nienawiści? I ten wasz konflikt nie trwał 60 lat, tylko 1000!
" ( Sand)

No, to poczekamy 1000 lat.
Pilka jest w ich rekach. Moga nas uznac w kazdej chwili.
Dostana natychmiast panstwo.
Ale tego nie robia, nie chca oficjalnie uznac naszego prawa do
istnienia, tylko od nas zadaja ustepstw jako wyraz dobrej woli. Zdaje
sie ze Swiat jeszcze daje sie na to nabierac.
-----------------

" ci dorośli ludzie całkowicie na poważnie, bez mrugnięcia okiem
twierdzą, że są potomkami króla Salomona".( Sand)

Owszem, sa Salomona i innych Zydow z tego okresu potomkami.
Krolowa saba, kochanka Salomona byla z Etiopii.

Podaje nizej ciekawostke. Ale wieksze znaczenie od tej legendy
historycznej, maja nieskonczone ilosci zeznan Zydow z Etiopii o
scislym przestrzeganiu zwyczajow zydowskich.To decyduje o narodzie,
nie geny czy wyglad, czy legenda.

Pdaje cukierek, z ponizszego linku, ktory dostanie tylko ten, kto
doczytal do tego miejsca.

Jak głosi legenda, w Aksum urodziła się królowa Saba. Niedaleko od
Stelli znajduje się zbiornik wodny zwany basenem królowej. Przewodnik
pokazuje wykute w skale schody, po których Basen królowej SabySaba
ponoć schodziła do wody, by zażyć chłodzącej kąpieli. Dziś nad wodą
też spotyka się kobiety. Przybywają tu z plastikowymi pojemnikami, by
zaczerpnąć wody. Zbiornik jest jej największym miejskim "magazynem".

Na obrzeżach miasta zwiedzamy inną pamiątkę, która także ma
świadczyć o bytności legendarnej królowej. To ruiny jej pałacu, które
najlepiej oglądać z wieży widokowej wzniesionej na tyłach ruin. Z góry
najlepiej widać kontury dawnych komnat i korytarzy.

Uwiedzenie królowej

Królowa wybrała się do Jerozolimy, by poznać mądrego króla
Salomona. Ponieważ była niezwykle piękna, król nie mógł oprzeć się
jej urokowi. Kobieta nie skora była jednak do miłosnych uciech.
Przebiegły władca użył więc podstępu. Zapowiedział, że Sabie nie wolno
dotknąć żadnego przedmiotu znajdującego się w jej komnacie. Jeśli
złamie obietnicę, będzieRuiny pałacu legendarnej królowej Saby musiała
spędzić z nim noc. Królowa przyjęła wyzwanie i udała się na kolację.
Uprzedzeni o spisku kucharze przygotowali pyszne potrawy, które
przyprawili słonymi i pikantnymi ziołami. Aksumska piękność udała się
na spoczynek, ale pragnienie nie dało jej zasnąć. W pewnym momencie
zapominając o uzgodnieniach z królem schwyciła dzban wody i duszkiem
go opróżniła. Na o tylko czekał Salomon... Królowa po powrocie do swej
krainy okazała się brzemienna, a kilka miesięcy później na świat
przyszedł owoc "słonej nocy" - król Menelik. Gdy chłopiec dorósł,
postanowił odwiedzić swego ojca. I to koniec pierwszej części legendy.

W tym budynku przechowywana jest ponoć Arka Przymierza. Skąd sie tam
wziela Arka Przymierza?

Menelik zabrał z pałacu Salomona Arkę Przymierza - drewnianą
skrzynię od zewnątrz i wewnątrz pokrytą złotem. We wnętrzu miały
znajdować się kamienne tablice, z dziesięcioma przykazaniami, które
Bóg wręczył Mojżeszowi na górze Synaj. Do Menelika i jego dworu
przyłączyły się ponoć tysiące Żydów - Felaszy, którzy dotąd żyją w
Etiopii.

Mowi sie Fallasz a nie Felasz.Z akcentem na "l".

http://www.timelessethiopia.pl/teksty/aksum_marzena/
aksum.html
----------------

Na tej slicznej legendzie koncze .

Ola

243. Data: 2010-02-09 21:22:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> Cale szczescie, ze nie traktujesz mnie jako sojusznika, mialbym
> strasznego moralnego kaca majac Cie po swojej stronie
>
> Stalker

Ty cztasz ich posty czy robisz sobie kpiny memetyczne?;)
Patrz , buractwo odbiera stwierdzenie że są '' krzywi'' jako agresję
na siebie, gdyby ludzie nie stwierdzali co jest krzywe i proste, to by
doszło do całkowitej degrengolady. Po prostu syf z kompleksem
niższości, żąda aby ładnie o nich mówiono nawet jak śmierdzą, a jak
stwierdza się= śmierdzicie, to to stwierdzenie jest agresywnie
zwalczane i jednocześnie projektuje się agresję na stwierdzającego.
Oni zamiast się umyć, upiedolą każdego kto stwierdzi, że brzydko
pachną, dogamagają się komunizmu i niwelizacji wszelkich wartości, bo
wartości bolą tych co są poniżej nich. Dlatego są poniżej kultury, a
jakbyś kiedyś doświadczalnie sprawdził, najlepszym rezultatem
przywoływania bydła do porządku, jest przemoc.

244. Data: 2010-02-09 21:42:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Stalker napisał(a):

> [...]

jakbyś kiedyś doświadczalnie sprawdził, najlepszym rezultatem
przywoływania bydła do porządku, jest przemoc.

Kocham CIę, globciu, mój bracie. Będę się modlił za Ciebie- o Twoje
nawrócenie. Idź spać w spokoju.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

245. Data: 2010-02-09 21:55:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
c.googlegroups.com...

> Stalker napisaďż˝(a):

Jednďż˝ z nich

> [...]
> konowa��w, idiotyzm�w cwaniackich, �garstw, fa�szywych zapewnie�,
tanich
> spro�no�ci lub specjalistycznych be�kot�w "fachowca", dla kt�rego
bran�owe
> wykszta�cenie plus umiej�tno�� trzymania widelca jest ca�� jego
kulturďż˝,
> kogo� bez p�askostopia m�zgowego i bez lizusowskiej mentalno�ci- to
znale��
> skarb.
> - Waldemar �ysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na �wiecie tw�rczo��. A szczyt tw�rczo�ci to

Pomodlić to się trzeba za ciebie, bo nienawiść do niwinnych ludzi w
sobie nosisz.

246. Data: 2010-02-09 21:59:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
w.googlegroups.com...

Pomodlić to się trzeba za ciebie, bo nienawiść do niwinnych ludzi w
sobie nosisz.
-

Nie ma we mnie nienawiści. Za to mogę zacytować średnio co drugi Twój post-
przesycony nienawiścią.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

247. Data: 2010-02-09 22:05:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-

> [...]
> skarb.
> - Waldemar �ysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na �wiecie tw�rczo��. A szczyt tw�rczo�ci to

Projekcja, bo to nie ja nawoluje do nienawiści Niewinnych ludzi-
Żydów, tylko ty gnoju, ja tylko staram się w słowach oddać jak nisko
upadłeś, zupełnie tak jak pijackim ryjem w zasranym wychodku i tylko
obrzydliwe pijackie dupsko wystaje z tego wychodka, chcące aby wszyscy
byli tak nisko jak ty. Niestety jesteś śmieciem, nic nie wartym.

248. Data: 2010-02-09 22:11:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

-

> [...]

obrzydliwe pijackie dupsko wystaje z tego wychodka, chcące aby wszyscy
byli tak nisko jak ty. Niestety jesteś śmieciem, nic nie wartym.

proszę Cię- pokaż mi, w którym miejscu ja nawołuję do nienawiści Niewinnych
(pisownia oryginału) ludzi.
Czy ten upadek ryjem w wychodku to jakaś Twoja trauma?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

249. Data: 2010-02-09 22:27:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

-

> Projekcja, bo to nie ja nawoluje do nienawi�ci Niewinnych ludzi-
> �yd�w, tylko ty gnoju, ja tylko staram si� w s�owach odda� jak nisko
> upad�e�, zupe�nie tak jak pijackim ryjem w zasranym wychodku i tylko
> obrzydliwe pijackie dupsko wystaje z tego wychodka, chc�ce aby wszyscy
> byli tak nisko jak ty. Niestety jeste� �mieciem, nic nie wartym.
>
> prosz� Ci�- poka� mi, w kt�rym miejscu ja nawo�uj� do nienawi�ci
Niewinnych
> [...]
> skarb.
> - Waldemar �ysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na �wiecie tw�rczo��. A szczyt tw�rczo�ci to
Twoje posty w tym wątku np; na temat Żydzi- palestyna, zrobiłeś z
terrorystów bohaterów, a z ofiar przestępców, wykrzywiłeś stereotypem
nienawiści rzeczywistość, a takie sprawy to jest nienawiść i wzywanie
do jeszcze głębszego katowania ofiar.

250. Data: 2010-02-09 22:33:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

-

> [...]
terrorystów bohaterów, a z ofiar przestępców, wykrzywiłeś stereotypem
nienawiści rzeczywistość, a takie sprawy to jest nienawiść i wzywanie

Czyli- Twoim zdaniem, jeśli napiszę, że w konflikcie rosyjsko- czeczeńskim
Rosjanie mordują Czeczenów, także bezbronnych cywili- to jestem
antyrosjaninem (Czeczeni też nie pozostają Rosjanom dłużni- analogicznie,
jak w konflikcie Izrael- Palestyna)? Tylko ja tak naprawdę twierdzę, a
Rosjan lubię. To jak to jest?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Jak się to nazywa?
Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...