Psychiatra?

1. Data: 2005-07-06 23:02:05

Temat: Psychiatra?
Od: Mroczek <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakiegoś porządnego psychiatrę ze Szczecina albo Poznania? Takiego
do którego nie będzie trzeba z własną diagnozą przychodzić i nie będzie
trzeba słuchać jak to znakomicie pomaga... siłownia, pomóżcie bo mnie
wykończą...

1. Data: 2005-07-08 18:12:47

Temat: Re: Psychiatra?
Od: "Volland" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mroczek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do którego nie będzie trzeba z własną diagnozą przychodzić i nie będzie
> trzeba słuchać jak to znakomicie pomaga... siłownia, pomóżcie bo mnie

Myślę że każdy poważny się zajmie Twoim problemem.
Mimo że polscy psychiatrzy mają status lekarzy medycyny, z przykrością muszę
stwierdzić że wielu z nich sami wymagają leczenia.
Problem dotyczy wyłącznie psychiatrów wierzących w boga.

> Pozdrawiam

Volland.

1. Data: 2005-07-08 23:27:20

Od: Mroczek <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

2005-07-08 20:12:47, na pl.sci.psychologia, Volland napisał(a):

> [...]
> stwierdzić że wielu z nich sami wymagają leczenia.
> Problem dotyczy wyłącznie psychiatrów wierzących w boga.

No... "poważnego" szukam od 20 lat +/- a nie mam 23 :-)
Dzięki za RE.

Dowcip czy niebezpieczna szarlataneria?
potrzebuję ludzi do testowania
Wrobelki
Pyzol?
[www] Krótka relacja z konferencji nt. neuronauk