PsychoBot

1. Data: 2000-04-22 15:39:07

Temat: PsychoBot
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bot dziala. Przez ostatnie 6 dni nie zrobil niczego glupiego, wiec
mysle, ze dziala calkiem dobrze.
Prosze zatem by ktos (najlepiej pomyslodawca ;-)) przygotowal (i
przeslal na grupe do przedyskutowania) tresc maila, ktory bedzie
wysylany do wszystkich pojawiajacych sie pierwszy raz na
grupie. Typowe "Witamy..." + informacje co to za grupa, po co
+ informacje gdzie i jak szukac pomocy + jak pisac, a jak nie + link
do netykiety + co tam jeszcze chcecie...

1. Data: 2000-04-23 12:22:48

Temat: Odp: PsychoBot
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.21.0004221709370.4873-100000@cerr
o_torre.pl...
TRABUL wrote:

> Bot dziala.

Uprzejmie prosze o wyjasnienie mi, co to za dziwo "Bot".

Z PRZYJACIELSKIM
POZDROWIENIEM

TRABUL

1. Data: 2000-04-24 19:20:46

Temat: Re: PsychoBot
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca napisał:

> [...]
> przeslal na grupe do przedyskutowania) tresc maila, ktory bedzie
> wysylany do wszystkich pojawiajacych sie pierwszy raz na

(..........cos tam cos tam............) - wtręt
Przydało by się to ładnie sformatować (z wszystkimi s,ć,ą,ż...)

Witamy Cię w grupie pl.sci.psychologia!

Ten list to krótki poradnik uczestnictwa w naszej grupie. Wysyłamy go do
wszystkich, którzy
zaglądają na nią pierwszy raz. Chcemy, żebys uczestniczył(a) w grupie ze swiadomoscią
- co jest
przedmiotem naszych rozmów, co jest a co nie jest mile widziane, z czym możesz
spotkać się
uczestnicząc w pl.sci.psychologia. Przestrzeganie tych kilku zasad pomoże nam w
utrzymaniu
grupy miejscem bezpiecznym i przyjaznym dla internautów.
Liczymy, że nas nie zawiedziesz ! :)

1. Grupa dyskusyjna pl.sci.psychologia nie jest grupą stricte naukową. Służy ona
wszystkim,
którzy interesują się psychologią - przez duże i małe "p". Poruszane są tematy
bardziej i mniej
naukowe, często "życiowe" i potoczne. Wiemy o tym i godzimy się na to.
Jesli jestes zawodowym psychologiem - nie musisz nam tego uswiadamiać. Oczekujemy
raczej, że
podzielisz się swoją wiedzą, przystępnie wyjasnisz nurtujące nas pytania. Czasem za
pozornie
prostymi zjawiskami o których piszemy ukrywa sie kawał Psychologii - a Ty możesz
uszczknąć dla
nas choć kawałeczek. A jesli masz ochotę na "twardą" psychologię - na pewno
uczestnicy-psychologowie zechcą z Tobą rozmawiać - czekamy na tematy do dyskusji.
Jeżeli jestes studentem psychologii poszukującym materiałów: proponujemy Ci układ -
jedno
pytanie o materiały lub źródła - jedna interesująca wypowiedź w dyskusji która się
toczy. Cos
za cos. Musisz nas zrozumieć - nie chcemy być tylko dojeni. Czasami sami mamy ochotę
na swieże
mleczko... :))
Jeżeli jestes laikiem - pamiętaj - Twoje opinie są obarczone subiektywizmem, nie
bądź
kategoryczny w wyrażaniu swojego zdania. Możesz się mylić. Pomocne będą zwroty
"uważam że",
"moim zdaniem", "sądzę że". Pamiętaj też o tym, że czytanie grupy nie może zastąpić
kontaktu z
rzetelną wiedzą. Psychologia - to różne nurty, teorie i ujęcia. Przypomina palce,
które
składają się na jedną dłoń. Nie ma Jedynie Słusznych Szkół i Psychologicznej Prawdy
Objawionej.
Psychologia nie kończy się na, z całym szacunkiem dla tych nazwisk, Freudzie i Jungu.
Jest to
stosunkowo młoda dziedzina nauki, rozwijająca się i fascynująca. To, o czym bedziesz
czytać na
grupie to jedynie maleńki fragmencik dostępnej teraz wiedzy. Odpowiedzi na twoje
pytania szukaj
również poza grupą. Jesli chcesz - postaramy podać Ci dobrą literaturę.

2. Grupa pl.sci.psychologia, jak i inne grupy dyskusyjne jest wirtualną grupą
społeczną. Rządzi
się prawami podobnymi jak grupy w których uczestniczysz w rzeczywistosci. Oznacza to,
że
spotkasz tutaj osoby Tobie życzliwe jak i osoby, które mogą Cię urazić i dotknąć
swoimi
wypowiedziami. Grupa pl.sci.psychologia nie jest moderowana toteż każdy może w niej
uczestniczyć i przysyłać swoje listy. Jednakowoż - nie z każdym warto rozmawiać i
narażać się
na agresję. Bądź ostrożny(a). Przed rozpoczęciem aktywnego uczestnictwa w naszej
grupie
poprzeglądaj archiwum grupy (.........tutaj link do archiwum............) lub
poczytaj przez
kilka dni bieżące wypowiedzi. Dzięki temu będziesz wiedzieć kto jest kim na
pl.sci.psychologia
:))
(..........tutaj może się znaleźć ranking osób, które dostały najwięcej PLONKÓW
;))))).
Honorowe pierwsze miejsce dla DABULA SAMOTNEGO CZARNEGO ŻAGLA TRABULA ;))))))))) (to
oczywiscie
żart).......................)
Jesli sam(a) będziesz naruszać zasady asertywnosci, obrażać innych grupowiczów -
narazisz
sie na PLONKA (dla internautów o krótkim stażu - osoba która Cię SPLONKOWAŁA zrywa z
Tobą
kontakt - daruj sobie więc dalszą korespondencję).
Ogólne zasady prowadzenia korespondencji i uczestnictwa w grupach dyskusyjnych
znajdziesz
pod adresem (.....i tu link do NETYKIETY.....) (.......i ewentualnie NETYKIETA
grupowa w
pigułce - czyli jak pisać, zeby BOT nie zjadł listu.....)

3. Jak i w innych miejscach w Internecie na grupie pojawiają się SZAMANI, MYŚLICIELE,
PROROCY i
KOSMICI. Korespondujesz z nimi na własna odpowiedzialnosć.

4. BARDZO WAŻNE !!! Grupa pl.sci.psychologia nie jest grupą terapeutyczną !!! Jesli
znajdujesz
się w sytuacji kryzysowej, jesli przeżywasz wewnętrzne problemy - radzimy Ci dobrze -
skonsultuj się z profesjonalnym psychoterapeutą!!! Nie bierzemy odpowiedzialnosci za
rady,
które możesz otrzymać od grupy pl.sci.psychologia. Pamiętaj, że nie jestes w stanie
zweryfikować kwalifikacji osób, które zechcą Ci pomagać. Nawet dobra wola i szczere
chęci
pomagających nie zastąpią wiedzy i doswiadczenia psychoterapeuty. Mówią Ci o tym
osoby, które
miały już kontakt z psychoterapią - i jako klienci - i jako terapeuci. Może się też
zdarzyć, ze
ktos będzie chciał poddać Cię psychoanalizie przez Internet (tak, tak, zdarzył się
taki
przypadek!). Bądź ostrożny! Odradzamy ! - psychoterapia przez Internet nie jest
jeszcze uznaną
metodą leczniczą...

Oto kilka telefonów, z których możesz skorzystać:

jeżeli masz problem z alkoholem, jeżeli Twój bliski ma problem z alkoholem:
- Biuro Służby Krajowej AA- 022 828 04 94 (pn.-pt. 9-21) - dostaniesz od nich namiar
na
miejsca, gdzie uzyskasz pomoc

jeżeli masz kłopot z uzależnieniem:
- Poradnia Profilaktyki i Terapii Uzależnień Monar 022 823-65-31 (pn.-pt. 10-17)

- Niebieska Linia - bezpłatna infolinia Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy
Rodzinie)
0-800-1200-02 (pn.-sb. 10-22, nd. i swięta 10-16)

(...........jak juz będziemy gotowi to podam kontakt do Towarzystwa Miłosników
Elektrowstrząsów........)

Cieszymy się, że przeczytałe(a)s ten list. Mamy nadzieję że skorzystasz z porad w nim
zawartych. Czekamy na Ciebie w grupie pl.sci.psychologia.
(............albo jakies fajniejsze zakończenie................)

Wersja tekstu PSYCHOBOTA 1.1
Jeżeli macie jakies uwagi, korekty, dopiski - to proponuję: kopiujcie CAŁY tekst,
wprowadzajcie
zmiany i oznaczajcie jako swoje kolejne wersje (może trzeba będzie głosować nad
kolejnymi
propozycjami)

BTW, z jednego listu Ziutka - wyniknęło kilka fajnych rzeczy ! Ziutku, czy jak ci tam
- bo
przecież się maskujesz! Pozdrawiam !!! :))))))))))))))))

pzdr
Grzegorz Dziewulski

1. Data: 2000-04-24 19:53:17

Od: Kaśka <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Napisales genialny tekst.Gratuluje.

1. Data: 2000-04-24 21:48:02

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem bot jest calkiem ok. jedyna sugestia jaka mamm to zeby
tekst bota (jednak) pozbawic polskiego kodowania.
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

1. Data: 2000-04-25 08:18:31

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

Wybiórcze zapiski wywiadu z obywatelem n...@p...ninka.net:

>Moim zdaniem bot jest calkiem ok. jedyna sugestia jaka mamm to zeby
>tekst bota (jednak) pozbawic polskiego kodowania.

Zajrzyj na pl.news.czytniki jak nie umiesz odpowiednio skonfigurować
Emacsa...

p.s. fut

--
Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front
`o- http://ikar.pl/~sinus

1. Data: 2000-04-25 18:32:53

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Dziewulski" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Mariusz K. Grzeca napisał:

Ja bym ta wzmianke ze nie jest to grupa terapeutyczna umiescil na poczatku.
Tak dla niecierpliwych, ktorzy chca sie podzielic problemem. Nie zaszkodzi,
a moze pare zdan przeczytaja.

BTW to jest wysylane mailem? A jak ktos nie wpisal adresu zwrotnego to tez
dojdzie, bo IMO osoby ktore chca rady raczej go nie umieszczaja.
Pajonk

1. Data: 2000-04-26 01:49:47

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

s...@p...krakow.pl (SiNuS) writes:

> Zajrzyj na pl.news.czytniki jak nie umiesz odpowiednio skonfigurować
> Emacsa...

A forwarduj sobie na czytniki do woli.
Tylko wez pod uwage, ze dla ludzi ktorzy czytaja newsy spoza Polski i
na dodatek w pracy gdzie maja okreslony sprzet rzadko kiedy
administratorowi sie bedzie chcialo instalowac polskie fonty.. do tego
dochodzi jeszcze (zalezy jaki masz terminal) mapowanie klawiatury.

1. Data: 2000-04-26 05:59:02

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisała:
> administratorowi sie bedzie chcialo instalowac polskie fonty.. do tego
> dochodzi jeszcze (zalezy jaki masz terminal) mapowanie klawiatury.

A może wysyłać to jako załącznik do listu, w formacie txt, z logiem albo innym
bajerem (ale nie
wiem - z polskimi czcionkami czy nie)?
Greg

1. Data: 2000-04-26 06:04:24

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał:
> Ja bym ta wzmianke ze nie jest to grupa terapeutyczna umiescil na poczatku.
> Tak dla niecierpliwych, ktorzy chca sie podzielic problemem. Nie zaszkodzi,
> a moze pare zdan przeczytaja.

rzeczywicie, może dać to jako punkt 2.
A co do działania BOTA. Czy nie jest tak, że ktos najpierw wysyła jakis list na
grupę, a
dopiero potem otrzymuje "poradnik"? Lepiej by było odwrotnie...
Greg

Free pics... over 200. TGP
Fenomen Britney Spears
Przekonajcie Go !!!
jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?
ereutofobia