jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?

1. Data: 2000-04-21 22:49:33

Temat: jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?
Od: "alighn1" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

hi
czy dobry sprzedawca powinien atakowac i przypierac do sciany kazdego
klijenta? czy dac mu czas i czekac az sam poprosi o pomoc ? co myslicie?

1. Data: 2000-04-22 11:11:32

Temat: Re: jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?
Od: "Nikt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlsnie!!! Ja po prostu pytam klienta czy moge w czyms pomoc i nie mecze go
ani chwile. On z kolei albo mowi, ze chce sie tylko rozejrzec albo sypie
pytaniami. To wszystko. Sam przeciez tez jestem klientem i nie lubie jak
sprzedwca jak tylko mnie zobaczy zaczyna namawiac do czegos. Co innego gdy
przedstawia po prostu oferte i nie wchodzi nam z niczym na glowe.

Kuba

1. Data: 2000-04-26 13:49:44

Od: "wredna" <w...@s...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idealny akt sprzedazy powinien polegazc na rozpoczeciu z klientem
spontanicznej rozmowy.

Rozmowa rozpoczeta suchym <w czym moge pomoc> skutecznie sprawia, ze klient
bierze nogi za pas.

Najlepiej dac klientowi chwile na rozejrzenie sie, po takiej chwili
owprawdopodobnie przystanie dluzej przy interesujacym go sprzecie. Wtedy
mozna najzwyczajniej w swiecie podejsc i zaczac rozmowe zaczynajac chocby od
wymieniena zalet danego towaru. Dobrze, by sprzedawca byl komunikatywny,
wrazliwy na sygnaly wysylane przez klienta, pomaga tez dowcip i oczywiscie
usmiech. Niektorzy sprzedawcy maja problem z rozpoczeciem takiej zwyklej
rozmowy. Wiele tu nie mozna pomoc. Liczy sie jednak gotowosc niesienia
pomocy , szacunek do klienta [ klient w sklepie -sprzedawca na <rownych
nogach> ], <bycie w poblizu>, no i oczywiscie wiedza wiedza wiedza ...

Od prostej rozmowy o cechach towaru mozna bardzo latwo dojsc do wyluszczenia
potrzeb klienta i zaproponowac cos konkretnego.

Konkretnych technik sprzedazy [ technik sprzedazy konkretnych produktow ]
ucza na szkoleniach :]

pozdrawiam
wredna.

1. Data: 2000-05-05 22:37:00

Temat: Odp: jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?
Od: "R." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wole jak sprzedawca poczeka az sie pierwsza odezwe.

R.

ereutofobia
Nie ma ucieczki przed miłością z marzeń
MOJE NAGIE ZDJĘCIA !!!!
psychoanaliza
NIE MAM POMYSLU NA SUBJECT. PRZEPRASZAM.