Re: Psychologia Newsów

1. Data: 2000-09-10 11:58:43

Temat: Re: Psychologia Newsów
Od: j...@g...pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Ania Lipek <a...@p...com>

> Nie
>zdziw sie jak niedlugo uslyszysz w wiadomosciach, ze niejaka Ania Lipek
>popelnila samobojstwo niebywalym sposobem, wsadzila palec do oka i
>pogrzebala w mozgu, a nastepnie kupila wielki gar, wlazla do niego i sie w
>nim ugotowala.

ROTFL !
Przypomina mi sie pewna mysl ( szkoda, ze nie po naszemu ): make your life
extraordinary. Ale zeby w taki sposob ;-))
Pozdrowienia

Jacek Osicki
j...@p...fm
ICQ: 37117165
_______________________________________

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-09-17 23:48:38

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek O." wrote:

> ROTFL !
> Przypomina mi sie pewna mysl ( szkoda, ze nie po naszemu ): make your >life
extraordinary. Ale zeby w taki sposob ;-))

Rozumiem, że nie każdą mysl da się wyrazić słowami, jednak jestem
zdania, że każdą, którą ktokolwiek już ludzkosci przedstawił da się
przetłumaczyć na wszystkie języki swiata (no może za wyjątkiem łaciny
podwórkowej).
Pozdrowienia,
Saanale

Re: Ta grupa to...
Re: Znam odpowiedz na wszystkie pytania i problemy.
POMOC
Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Mam ochote se troche po przytulac z kasia Nowak!