Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)

81. Data: 2007-03-19 13:17:31

Temat: Re:ett ma dysleksję (znowu :-)))
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:etlsqk$rdl$1@news.onet.pl...
> eTaTa<e...@p...onet.pl>
>
> Nom :)
>
> [...]
>
> Skoro utworzyłeś, to zaistniał :)
> Czy przeżyje, to już inna historia :)
>
> Ale co konkretniej? Górnolotnia? Górotwory?
>
> P.

Ciekawej się dysleksji nabawiłem :-)
Stan paranoidalno depresyjny? Nerwica lękowa?

Muszę oskarżyć jakąś kobietę, by utrzymać image szowinisty.:-)

Mam taki omam. Omam taki mam :-)
Wydaje mi się, że było słowo "górosłów", jako nawarstwienie
informacji w pojedynczym słowie. Podobnie jak
w niemieckim, te ich tasiemce, lub jak górnolotne nawarstwienie
interpretacji z przesadą. Czyli częścią, która zawiera nadinterpretację.

Właśnie o tą drugą interpretację 'mi się rozchodzi' :-)
I dlatego sprawdziłem na dżudżlu i nić Ariadny zerwana :-)

Mam wyjaśnienie, czemu się tym zainteresowałem "przez pomyłkę".

Ale głowę bym dał sobie uciąć, że takie słówko było.

Moment....

Mam! Stan wiary w google!!!
Popatrz.
W wątku o SM-CD, zastosowałem "górosłów".
Wpisuje słowo do odszukania. I... kupa.

Gdy jedni wpadają w paranoję trzymając wiedzę w googlu
(jak sama nazwa wskazuje), ja nabawiam się googlofobii.
Porkła?

Mądremu dość po słowie, więc nie rozwijam.

Ale przyczynkiem jest....?
Chociażby stałe spychando "sprawdź w google"
Pozorna potęga ilości wiedzy niniejszego.
Lenistwo i bezmyślność. Zaufanie.

Może i dobrze Edward robi, że lokuje jeszcze info na "prawdy".
Zawsze jest szansa, że coś przetrzyma dalszy/e ciąg_otki :-))

Oczywiście, "to " tylko przypadek. Dlatego mam fobie :-)
Gdyby się potwierdziło, byłaby prawda.
Prawdy są brzydkie.
A po drodze, będą niusy w newsweek'u.

No to tyle jęczenia :-))

ett

82. Data: 2007-03-19 13:38:44

Temat: Re: Psychosomatyka a... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googleg
roups.com...

> Tak, tak, tak. Więcej podałam, i więcej zdobyłam.
> I na przyszłość, zakoduj sobie w główce, genitelman - jest zawsze tak
> jak Ty uważasz ;P
> Dzięki za kolejne dowody :) Szczerze :)
>
> ===
> Ależ proszę cię bardzo... ;)
> Coś jeszcze mogę dla cię?
> Może jednak? Nie?
> No to ślicznie! ;P
>
> Ech...Magdziulku...
> jednak taka mała wiosenna paranojka....?
> ;)

Paranojka, nie paranojka, wiosenna, nie wiosenna, ale dobrze płatna ;P
Spadam do roboty.

===
Spadaj spadaj...tyle ze co później...[jak już spadniesz] ;P
I nie wykecisz się kota łapami czy ogonem... ;)

Co wy tak wszyscy z tymi pieniędzmi i robotą macie?! ;D

83. Data: 2007-03-19 14:13:47

Temat: Re: Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 19 Mar, 12:36, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
googlegroups.com...

> Może nie naiwny, ale głuuuupiiii!!! :)

Muszę sobie założyć zeszycik pt. "złote diagnozy madzi" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

84. Data: 2007-03-19 16:37:30

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 15:13, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
googlegroups.com...

googlegroups.com...

> Muszę sobie założyć zeszycik pt. "złote diagnozy madzi" :)

Załóż, załóż, please!!!! :)
Tylko ostrzegam - sporo tego będzie ...

Pozdr.
Magda

85. Data: 2007-03-19 16:44:09

Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 14:38, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> ===
> Spadaj spadaj...tyle ze co później...[jak już spadniesz] ;P
> I nie wykecisz się kota łapami czy ogonem... ;)

Jak już spadnę, to później się znowu "wespnę" ;P
Na tym życie polega ;P

> Co wy tak wszyscy z tymi pieniędzmi i robotą macie?! ;D

Co my mamy? Urwanie głowy, leniu patentowany! ;D
Zarabiam, bo muszę i chcę ... ale Ty tego nie zrozumiesz ...

Pozdr.
Magda

86. Data: 2007-03-19 17:29:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
wiadomościnews:1174304932.805096.194100@p15g2000hsd.
googlegroups.com...

googlegroups.com...

> Załóż, załóż, please!!!! :)
> Tylko ostrzegam - sporo tego będzie ...

Dawaj - już nie mogę się doczekać :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

87. Data: 2007-03-19 17:56:16

Temat: Re: Psychosomatyka a...życia mus pracy ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@l...googlegr
oups.com...

M:
> Paranojka, nie paranojka, wiosenna, nie wiosenna, ale dobrze płatna ;P
> Spadam do roboty.

S:
> [...]
> I nie wykecisz się kota łapami czy ogonem... ;)

M:
Jak już spadnę, to później się znowu "wespnę" ;P

Tak się życie "plecie" [takie są jego koleje]...ale czy na tym "życie
polega"? ;)
Umiejętnosć życia polega na chęci cieszenia się wszystkim co przynosi
[tak spadaniem jak i wspinaniem się, a nawet...odpoczywaniem pomiędzy jednym
a drugim...]

S:
> [...]

M:
Co my mamy? Urwanie głowy, leniu patentowany! ;D
Zarabiam, bo muszę i chcę ... ale Ty tego nie zrozumiesz ...

Rozumiem rozumiem [i to lepiej niż myślisz]...
kiedyś też tak miałem [a jakże]
póki nie stwierdziłem że "to nie jest życie"...[owo muszenie] ;P

Jak wam pomóc się "odmusieć"? Więc daję przykład...a co dostaję...? ;)
"Czarną Niewdzięczność" "niezrozumienie" "wyzywanie od leni"...w sumie nie
dziwi nic...
Też bym pyszczył jak bym myślał że ja "muszę" a ktoś może sobie powiedzieć
"nie" i już... ;)

88. Data: 2007-03-19 17:56:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...googleg
roups.com...

89. Data: 2007-03-19 17:58:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:1...@n...googleg
roups.com...

> Muszę sobie założyć zeszycik pt. "złote diagnozy madzi" :)

będziemy głosowac na najlepsze MM: "Madzi Maliny" ;P

90. Data: 2007-03-19 17:58:58

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 19 Mar, 14:38, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:1...@y...googleg
roups.com...

Co my mamy? Urwanie głowy, leniu patentowany! ;D
Zarabiam, bo muszę i chcę ... ale Ty tego nie zrozumiesz ...

Ty się nie fokuj, raciczką o przeciwległą. :-)
Wyprowadź wątek...
Jaki chcesz... a najlepiej biały :-))
czyli...
"Staramy się jak możemy, a te samce nie doceniają."
Tyle lat pracy nad wychowaniem samca, a on.....

Poczekaj!!!
Odfufuj sobie, głęboki wdech,
decyzja,
"doczytam"!!!

Przeszłaś po mnie, jak mleczarnia :-)))
Jak często Ci się to zdarza, nie spytam.

Ja jestem wytrwały.
Nie spolegliwość, ani szowinizm.

Chęć partnerstwa.
Podział ról. Nie, codzienna kłótnia, kto mądrzejszy.
Bo wiadomo :-)

Przykład.
madzia lesba.
Ciało w ciało chciało.
Kto robi jajecznicę, kto masuje,
kto zarabia? etc.
Jaki podział?

Z praktyki skrócę.
To ne chłopy są świnie, choć bywają.
A resztę znasz.

Nie te czasy, by bronić...
Poszukaj.
Jak łatwo kobiety wycofują się z globalnych obowiązków.

Wszystko się dla nich może spalić.
Byleby nie one. Ich uwielbienie (nazwa).

Moim, pseudoobowiązkiem,
a męskim napewno, jest to, byś usłyszała.

Poczekaj z oskarżeniami!!!

Całkowicie wobec mnie nie są potrzebne.
J nie jestem Jezusem.
Ty nie Magdaleną.
Szukaj bliżej serca.

A w ogóle to...
Nie miałaś racji! I miałaś.

Jest burdel w nazewnictwie.
Młody chemik nie ugryzł,
a Twój stary, wyrocznio_despota, olewa.
(Osobiście odemnie mu to powiedz,
dla jasności, ja jestem, całkowicie czytelny)

Popatrz,
lingwista też wymiękł.

I zaistniała paranoja.
Ja się nie zgadzam, by dwoje nie będąc małżeństwem,
deklarowało to samo, a jakby różne.

Szukaj.
Logiczny chemik, ściął głupotę typu wielonasycone.
I ma rację logiczną. To bzdura.
Ja pisałem "wielokrotnie nienasycona :-)))"
Myliłem się. Starość (głupie usprawiedliwienie :-))
Ale, pomyliłem się.
Eeee, co Ci będę.
Wyrocznia i Ty, tom za miękki.

Ale mam taki obowiązek, jak mi ktoś dał.
To mu potwierdzam, że dał, ale, no niestety,
niewiem kiedy oddam.
Zmusiłaś mnie wczoraj do powrotu w zaświaty, wręcz maturalne.
I dzięki.

Wypalone na powale powinno być!!!
Niema tego Złego, co by jak w kwieciu
dobrym nie wyszedł :-)))

Zgoda?
:-)

ett

Ps. Babska łajzo, ślepcyngierowa?

Re: Juz nie bede...
kto z was by odniósł?
śmierć
Tydzień Mózgu 2007
bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)