Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :-)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :-)
Date: Wed, 9 Aug 2000 02:15:22 -0500

Andrzej Bienias <a...@u...net> w artykule news:8mqtk4$d75$1@sunsite.icm.edu.pl
pisze...
> "Camille" <c...@i...pl> wrote in message
>
> Nie. Oni maja duzo tanej i tlustej zywnosci i malo ruchu.

Otóż to, może z tą różnicą, że o tłustą żywność jest mi tu
CHOLERNIE ciężko, praktycznie nie można nic dostać tłustego,
natomiast od wszelkiego rodzaju pieczywa, ciast, słodyczy,
pączków czy prawie darmowych owoców po prostu głowa boli...

> Gandalf

Czy możesz mnie Gandalf wtajemniczyć, o co chodzi z tym cytowaniem
sygnaturek i podpisów? Czy to do czegoś potrzebne Twoim zdaniem?