Pszemolu, posłuchaj!

21. Data: 2016-04-13 21:47:25

Temat: Re: Pszemolu, posłuchaj!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2016 o 16:44, glob pisze:
> FEniks
> a, już jednak tylko profesor
>

> Chyba były ksiądz, mądrych księży to kler obecnie wyrzuca

Albo sami odchodzą. No niestety, niedługo zostaną same Rydzyki, Paetze i
Oczy.

Ewa

22. Data: 2016-04-13 21:51:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
>

> Chyba były ksiądz, mądrych księży to kler obecnie wyrzuca

Albo sami odchodzą. No niestety, niedługo zostaną same Rydzyki, Paetze i

I Ucha

KSIĄDZ UCHO: ZNAM TAJNY PLAN GENDERYSTÓW. TO MASTURBACJA DZIECI NIEPOCZĘTYCH

http://m.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/201401
31/ksiadz-ucho-znam-tajny-plan-genderystow-masturbac
ja-dzieci-niepoczetych

23. Data: 2016-04-14 01:06:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2016 21:47:25 +0200, FEniks napisał(a):

> Albo sami odchodzą. No niestety, niedługo zostaną same Rydzyki, Paetze i
> Oczy.

Powinnaś się cieszyć - wtedy wyjdzie na "Twoje" 33333-[

24. Data: 2016-04-14 01:47:22

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnaś się cieszyć - wtedy wyjdzie na "Twoje" 33333-[

Ewcia - wyznawczyni religii Świętego Spokoju w kościele pod wezwaniem
świętego Judasza?

--

Chiron

25. Data: 2016-04-14 06:04:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
Ewcia - wyznawczyni religii Świętego Spokoju w kościele pod wezwaniem
świętego Judasza?

W imię obcego państwa chcesz mordować Polki, okaleczać i torturować. A patryjotyzm
polega na ochronie swoich obywateli i obywatelek. Kiedy takie szumowiny jak wy
pojmiecie, że kochać Moskwę czy Watykan niszcząc własnych obywateli to skrajna
antypolskość.? Kler który wspiera nazistów, który wspiera nienawiści, nie ma nic
wspólnego z chrześcijaństwem, więc i ludzie odchodzą, bo kim trzeba być, jakim
degeneratem, aby mając non stop fakty przed oczami, fanatyków chorych na nienawiść,
tam uczestniczyć. ?

26. Data: 2016-04-14 12:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 01:47:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Ewcia - wyznawczyni religii Świętego Spokoju w kościele pod wezwaniem
> świętego Judasza?

Raczej zwyczajnie, po ludzku - Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek 3-))

Pomnik Lecha?
Znalazłem kompromis
Re: Moze mi ktos wytlumaczyc Teorie Ewolucji
List do Stalinistów
Wojna przeciwko wolności