Psztykanie w kregoslupie

1. Data: 2003-08-11 22:07:08

Temat: Psztykanie w kregoslupie
Od: "robs" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie chodzenia slysze psztykanie gdzies w dolnej czesci kregoslupa.
Dokladnie kiedy lewa noga robi krok. To nie jest slyszalne na zewnatrz, po
prostu slysze to przez szkielet. Czy ktos moze wie cos na ten temat?

2. Data: 2003-08-12 14:14:52

Temat: Odp: Psztykanie w kregoslupie
Od: "a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czasie chodzenia slysze psztykanie gdzies w dolnej czesci kregoslupa.
> Dokladnie kiedy lewa noga robi krok. To nie jest slyszalne na zewnatrz, po
> prostu slysze to przez szkielet. Czy ktos moze wie cos na ten temat?

Mi czasem przy głębszym wdechu psztyka w kręgosłupie w okolicy krzyżowej,
też nie wiem co to.

3. Data: 2003-08-12 20:40:57

Temat: Re: Psztykanie w kregoslupie
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robs" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W czasie chodzenia slysze psztykanie gdzies w dolnej czesci kregoslupa.
> Dokladnie kiedy lewa noga robi krok. To nie jest slyszalne na zewnatrz, po
> prostu slysze to przez szkielet. Czy ktos moze wie cos na ten temat?

a ja jak chodze to czasami slysze w szyi sypanie piasku takie troche dziwne
mimo iz glowa nie krece to tak jakby jakies gazy sie przetaczaly

4. Data: 2003-08-14 15:34:20

Od: "Illinois" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to ONI ??...........UFO ??????? ONI sa wsrood nas ;P

phallo-pletyzmograf
phallo-pletyzmograf
Bol jadra
tabletki antykoncepcyjne a tycie...