Ptaki

1. Data: 2006-04-24 07:30:37

Temat: Ptaki
Od: Grzesiek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Czy macie może jakiś skuteczny sposób na ptaki siadające (i "tłuczące się") z samego
rana na parapecie?
Próbowałem już klku sposobów ale jak na razie na nic się to zdało...
A dziś to już mnie poniosło, od 3.30 jakaś cholerna wrona nie dawała mi spać...

Dzięki za rady...

--
Pozdrawiam.
Grzesiek; scss (at) poczta.onet.pl

2. Data: 2006-04-24 07:41:48

Temat: Re: Ptaki
Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek <s...@p...onet.pl> wystukał(a):
> Czy macie może jakiś skuteczny sposób na ptaki siadające (i "tłuczące
> się") z samego rana na parapecie? Próbowałem już klku sposobów ale
> jak na razie na nic się to zdało...
Ja się wyprowadziłem na wieś.

> A dziś to już mnie poniosło, od 3.30 jakaś cholerna wrona nie dawała
> mi spać...
Też tak miałem - cholery można było dostać - do tej pory mnie trącha jak
soie przypomnę...

3. Data: 2006-04-24 09:18:09

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesiek" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Próbowałem już klku sposobów ale jak na razie na nic się to zdało...
> A dziś to już mnie poniosło, od 3.30 jakaś cholerna wrona nie dawała mi

Ze dwie żylki rozpiete na wysokosci ok 5 cm nad parapetem - ptak
po prostu nie bedzie mogl usiasc i nie bedzie Ci przeszkadzal.
Inny sposob o jakim slyszalem - to przyklejenie do szyby sylwetki
drapieznego ptaka.
Sposoby nie testowane przeze mnie - wiec nie daje gwarancji ;)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

4. Data: 2006-04-24 09:59:02

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://stopptak.com.pl/exp/index.php

5. Data: 2006-04-24 18:38:00

Od: Kuba_A <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miko napisał(a):

> Ja się wyprowadziłem na wieś.

To na wsi nie ma ptaków? :)

--
''~`` Kuba Adamczyk
( * * ) g...@t...pl

6. Data: 2006-04-24 19:27:32

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 11:18:09 +0200, RTJ napisał(a):

> Ze dwie żylki rozpiete na wysokosci ok 5 cm nad parapetem - ptak
> po prostu nie bedzie mogl usiasc i nie bedzie Ci przeszkadzal.

Mi pomogło naklejenie na parapet elementów ze wspomnianej w poście poniżej
firmy stopptak. Żyłki też może spełniłyby zadanie - byleby ptaszyska nie
mogły siadać.

> Inny sposob o jakim slyszalem - to przyklejenie do szyby sylwetki
> drapieznego ptaka.
> Sposoby nie testowane przeze mnie - wiec nie daje gwarancji ;)

Sylwetkę mogę podesłać - podobno pomaga powieszenie jej gdzieś w pobliżu
okna - również nie testowałem.

7. Data: 2006-04-25 08:04:22

Od: "Aniela" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sylwetkę mogę podesłać - podobno pomaga powieszenie jej gdzieś w pobliżu
> okna - również nie testowałem.

Ja bym również reflektował na taką sylwetkę:)

Pozdr.
P.

8. Data: 2006-04-25 18:52:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://stopptak.com.pl/exp/index.php

Caly budynek dworcowy (wewnatrz) w krakowie jest tym obstawiony. I tak ptaki
(w tym przypadku golebie) zlewaja na to. Siedza sobie (nawet gniazda
pozakladaly) w najlepsze pomiedzy tymi precikami nic sobie z tego nie
robiac.
Byc moze na parapecie przeciwko jakims wiekszym ptakom zda to ustrojstwo
egzamin.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

9. Data: 2006-04-25 19:02:52

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robiac.
> Byc moze na parapecie przeciwko jakims wiekszym ptakom zda to ustrojstwo

Hmm, ja nawet na rynku widziałem w jednym miejscu takiego, który usiadł i
juz na pewno nie odleci :-/
Ale widać już się wyszkoliły. A może to teoria ewolucji zadziałała? ;)

10. Data: 2006-04-28 16:42:37

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zzylka i juz :)
Wzdluz parapetu

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.
> [...]
> Próbowałem już klku sposobów ale jak na razie na nic się to zdało...
> A dziś to już mnie poniosło, od 3.30 jakaś cholerna wrona nie dawała mi

Jak schłodzić pomieszczenie 3m3 do 12-16stC?
Drzwi
okna
Dobry proszek do prania - jaki?
gres+panele ścienne