Puder "for men" :)

1. Data: 2006-01-03 16:50:42

Temat: Puder "for men" :)
Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym numerze Focusa pisza o meskich kosmetykach. Przeczytalem ze
istnieje meski odpowiednik damskiego pudru. Firma ktora to robi to
Studio5ive. Czy taki puder mozna juz kupic w Polsce? Niekoniecznie tej
firmy..

Jak w praktyce sprawdza sie żel odchudzajacy dla facetów?

1. Data: 2006-01-03 17:03:20

Temat: Re: Puder "for men" :)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote:
> [...]
> istnieje meski odpowiednik damskiego pudru. Firma ktora to robi to
> Studio5ive. Czy taki puder mozna juz kupic w Polsce? Niekoniecznie tej

a dlaczego "damski" puder ma byc niedobry dla faceta? puder
to puder...

-- kasica

1. Data: 2006-01-03 17:10:03

Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> a dlaczego "damski" puder ma byc niedobry dla faceta? puder
> to puder...

Heh:) ja nie mam pretensji o to do nikogo ze pojawila sie meska wersja pudru
i nie mowie ze damski sie nie nadaje. Sam uzywalem do niedawna Erisa ale ta
nowa seria to PORAŻKA, zamiast pudru w kremie jest jakis rozwodniony płyn
ktory w ogóle nie kryje przebarwień. Fuj....:( Nie polecam.

1. Data: 2006-01-03 17:19:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote:

> [...]
> Erisa ale ta nowa seria to PORAŻKA, zamiast pudru w kremie jest jakis
> rozwodniony płyn ktory w ogóle nie kryje przebarwień. Fuj....:( Nie

to nabadz jakis lepszy. ja sie na podkladach slabo znam, to nie
doradze...

jedyny "meski" puder, jaki widzialam w PL, to brazujacy
Gaultiera (http://shopping.phpbb2.de/details_146590_market_37.
html)

-- kasica

1. Data: 2006-01-03 17:47:01

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy..
>
> Jak w praktyce sprawdza sie żel odchudzajacy dla facetów?

Hmm... czy taki można kupić w Polsce to nie wiem. Ale możesz wypróbować inne
tego typu kosmetyki dla mężczyzn ze strony:
http://www.4voo.pl/index.php?go=skin_care
Są dość drogie ale godne uwagi.

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2006-01-03 20:56:28

Temat: Re: Puder "for men" :) [troszkę OT]
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcus" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmy..
>
> Jak w praktyce sprawdza sie żel odchudzajacy dla facetów?

Wiecie co...
Ja nie chciałabym być jakąś okropną, zrzędzącą babą, dyskryminującą
mężczyzn, ale zaczyna mnie to trochę przerażać. Kiedyś już była dyskusja na
temat "jakich facetów lubimy" i każda z nas stwierdziła, że lubi, jak
mężczyzna jest schludny, ma czyste pazokcie, włosy, jak pachnie (a
przynajmniej nie śmierdzi :D) itp... Ale mężczyzna używający pudru to jakieś
takie, no nie wiem. Powiedziałabym "mało męskie", ale na pewno ktoś będzie
zaraz krzyczał.
Jeszcze rozumiem, kremy, nawet maseczki (swojego chłopa nie mogę zmusić
nawet, żeby się kremem smarował, strasznie tego nie lubi).
Kiedyś w "Świecie Kobiety" był artykuł, który mną wstrząsnął. Oto kilka
cytatów:
"Zawartość kosmetyczki (...): dwa kremy do twarzy (na dzień i na noc),
maseczka liftingująca, korektor, puder, bibułki matujące i odżywka do
paznokci".
"Co dwa tygodnie Paweł chodzi na depilację. Usuwa włosy z rąk, pach, nóg,
pachwin i klatki piersiowej."

Metroseksualizm się szerzy. A nie rozumiem tego. Czy facet nie powinien być
trochę... szorstki? Czyms się różnić od kobiet? Znam wielu bardzo
przystojnych chłopaków, którzy nie potrzebują pudru, żeby maskować krostki
czy wypryski na twarzy, są tak samo przystojni i tak samo męscy.
A chyba żadna kobieta nie chciałaby mieć faceta, który spędzałby więcej
czasu przed lustrem niż ona.

Oczywiście to są takie moje luźne przemyślenia. Nikogo nie krytykuję, nie
mówię nic o "gejach" itp., po prostu pytam, panowie, że PO CO wam te pudry i
solaria? I tak jesteście fajni :).

Maja

P.S. Nie chcę się kłócić broń Boże. Róbta co chceta albo nic nie róbta :D.

1. Data: 2006-01-03 22:44:30

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Metroseksualizm się szerzy. A nie rozumiem tego. Czy facet nie powinien
> być
> trochę... szorstki? Czyms się różnić od kobiet?

To jest kwestia mody. Juz kiedys panowie chodzili w koronkach, pudrowali
twarze, nosili peruki z bujnymi lokami, a w rekach o nieco miekkich
nadgarstkach trzymali chusteczki z koronka. Jak widac ta moda powoli
powraca. Brrr...

almadka

1. Data: 2006-01-03 23:42:38

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]
> nie mówię nic o "gejach" itp., po prostu pytam, panowie, że PO CO wam
> te pudry i solaria? I tak jesteście fajni :).

A moze taki mezczyzna potrzebuje pudru bo swieci sie jak za przeproszeniem,
psu jajca i wie, ze lepiej podpudrowac sie niz wygladac brzydko. Albo ma
problemy z cera. Mezczyzni tez maja problemy skorne. Nie tylko my mamy prawo
do ukrywania tego makijazem.

Osobiscie kremy, pudry czy depilacja nie przeraza mnie. Pod warunkiem ze nie
stanie sie obsesja.

Zazula

1. Data: 2006-01-04 00:23:26

Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz wiele racji w tym co piszesz...
Pisze to jako facet... Przykro patrzec na tych coraz bardziej
lalkowatych gogusiow...
Szampon, woda, mydlo przede wszystkim.
Rozumiem i sam uzywam kremu nawilzajacego (strasznie sucha skora po
prysznicu)
rozumiem dezodorant, perfumy...
Ale zele wyszczuplajace?, kremy pod oczy? pudry...bleee...

Cholera, mysle sobie, strasznie paskudnie czulbym sie gdybym
mial byc ladniejszy od dziewczyny obok ktorej ide...
Przeraza mnie taka wizja...

A czy krostka/wyprysk ( i wlasnie, jaka jest miedzy tym roznica??)
to az taki wielki problem? Kiedys blizna byla oznaka mestwa, jakos pudrow
do tego nie stosowali...:)

A przy okazji pytanie do pan:
takie czerwone zgrubienie zakonczone na srodku bialazolta kropka to co to??
Jak sie wycisnie, wyplywa taka brzydka biala maź.

Jak z tym sobie radzic/zapobiegac skutecznie??

1. Data: 2006-01-04 08:39:30

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> napisał w wiadomości
> A przy okazji pytanie do pan:
> takie czerwone zgrubienie zakonczone na srodku bialazolta kropka to co
to??
> Jak sie wycisnie, wyplywa taka brzydka biala maź.

To jest pryszcz, czyli wyprysk :). I nie powinno się tego ruszać, bo można
sobie wszczepić gronkowca czy co tam, ale ja wiem, że kusi :).
Jak zapobiegać? To zależy od cery. Myć twarz czymś, co nie wysusza, czasem
pewnie jakiś peeling... A jak problem staje się nagminny, należy się udać do
dermatologa.

Maja

biustonosze Gaia w K-cach
Allegro, czy to oryginał?