aloesowe kosmetyki

1. Data: 2006-01-03 12:50:53

Temat: aloesowe kosmetyki
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce pomoc kolezance, ktora ma ploblemy skorne na twarzy. Wyglada to na
tradzik. Dziewczyna ma 23 lata, testowala rozne leki od dermatologow,
tabletki antykoncepcyjne nie poprawiaja stanu skory. Ponoc jej mama to samo
miala. Mowila mi, ze kiedys babcia polecila jej przetarcie skory sokiem z
aloesu i troche pomoglo. Pomyslalam, ze ulatwie jej zycie i poszukam serii
kosmetykow pielegnacyjnych na bazie aloesu. Glownie chodzi o toniki,
mleczka.
Znacie jakies sprawdzone? Oprocz Forever Living Polska www.flp.pl

Zazula

1. Data: 2006-01-03 13:00:48

Temat: Re: aloesowe kosmetyki
Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aloesu i troche pomoglo. Pomyslalam, ze ulatwie jej zycie i poszukam serii
> kosmetykow pielegnacyjnych na bazie aloesu. Glownie chodzi o toniki,

wczoraj widzialam pokazowa reklame (na niemieckim VOX) jakichs produktow
wlasnie na tradzik, podobno skuteczne ale tez chyba drogie, amerykanski
wynalazek
w skladzie jest aloes i rumianek
tutaj jest stronka:

www.proactivsolution.com
opis dzialania produktow:
http://www.proactiv.net/system/system.php?PHPSESSID=
137e2fbf81b6bef30870c659
260e2f82

1. Data: 2006-01-04 09:27:05

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):
> [...]
> aloesu i troche pomoglo. Pomyslalam, ze ulatwie jej zycie i poszukam serii
> kosmetykow pielegnacyjnych na bazie aloesu. Glownie chodzi o toniki,

Nu Skin ma żel aloesowy bodajże 40%, mój brat używa go na trądzik i jest
dosyć zadowolony, ja też czasami go używam, jak mnie wysypie. niedrogi,
kosztuje ok. 16 zł.

1. Data: 2006-01-04 10:07:05

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> Nu Skin ma żel aloesowy bodajże 40%, mój brat używa go na trądzik i
> jest dosyć zadowolony, ja też czasami go używam, jak mnie wysypie.
> niedrogi, kosztuje ok. 16 zł.

Jesli masz mozliwosc, to napisz mi dokladna nazwe. Przegladnelam strone Nu
Skin i nie znalazlam.

Zazula

1. Data: 2006-01-05 10:44:51

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):
> Jesli masz mozliwosc, to napisz mi dokladna nazwe. Przegladnelam strone Nu
> Skin i nie znalazlam.

żel z aloe vera barbadensis:
http://www.nuskin.com/eu/pl/polish/products/sensu/we
llness-line.shtml
(siódmy od góry).

1. Data: 2006-01-05 13:54:46

Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aloesu i troche pomoglo. Pomyslalam, ze ulatwie jej zycie i poszukam serii
> kosmetykow pielegnacyjnych na bazie aloesu. Glownie chodzi o toniki,

Oriflame ma takie w swojej ofercie:
http://tinyurl.com/ayk6u

Używałam ich, ale nie mam problemów z trądzikiem, więc trudno mi wypowiadać
się o ich skuteczności na tę przypadłość.

Kasia

Kozmetika Afrodita
dieta
zdobienie paznokci