Jaki make-up polecacie?

1. Data: 2006-01-02 14:11:25

Temat: Jaki make-up polecacie?
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukkuje make-up'u który bylby lekko liftingujący(33latka mam),
nawilżający i długo utrzymujący sie na skórze.Cena nie gra roli.
Pozdrawiam kasia

1. Data: 2006-01-02 15:01:07

Temat: Re: Jaki make-up polecacie?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jan 2006 15:11:25 +0100, KASIA napisał(a):

> Poszukkuje make-up'u który bylby lekko liftingujący(33latka mam),
> nawilżający i długo utrzymujący sie na skórze.Cena nie gra roli.

To ja się podczepię.
Mnie korci Guerlain z serii Issima. Nie żeby na codzień, bo zwyczajnie mnie
na to nie stać, ale czasem są takie okazje że człek chciałby lepiej
wyglądać. Pytanie brzmi czy warto? Aha, producent podaje że
przeciwzmarszkowy, nawilżajacy i litfingujący:)
Generalnie wystarczają mi tańsze podkłady, ale większość ma zdecydowaną
wadę - beżowo-bure odcienie. A ta firma produkuje takie z naturalnym
różowawym odcieniem skóry.
Niestety do najbliższego testera mam jakieś 50 km:(

Marta

1. Data: 2006-01-02 17:44:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KASIA" <k...@r...net> wrote in message
> Poszukkuje make-up'u który bylby lekko liftingujący(33latka mam),
> nawilżający i długo utrzymujący sie na skórze.Cena nie gra roli.

ja lubie ten
http://www.revlon.com/product.asp?productid=28392&mo
de=catalog

iwon(k)a

1. Data: 2006-01-03 11:46:40

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam ostatnio Margaret Astor liftingujacy , bardzo fajny i utrzymuje
sie długo.

mumu

1. Data: 2006-01-03 15:10:31

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie
> na to nie stać, ale czasem są takie okazje że człek chciałby lepiej

Ja mam Diviniore Guerlain i wciaz pozostaje jej wierna.Próbowałam wielu
podkładów, ale za kazdym razem okazuja sie o niebo gorsze od
Diviniory.Pieknie matuje, długo trzyma, ma ładny koloryt.Kryje i nie
robi maski z buzi, a i rozswietla.

1. Data: 2006-01-03 15:25:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jan 2006 16:10:31 +0100, Gosia Plitnik napisał(a):

> [...]
> podkładów, ale za kazdym razem okazuja sie o niebo gorsze od
> Diviniory.Pieknie matuje, długo trzyma, ma ładny koloryt.Kryje i nie

Hmm... matującego raczej nie zaryzykuję, mam suchą skórę. Poza tą suchością
i kolorem zimą innych problemów z cerą nie mam.
Dlatego zainteresowała mnie ten z serii Issima, ponoć jest nawilżający. No
mały lifting też by się przydał:)
Niestety do najbliższych próbek mam jakieś 50 km a w bliskiej perspektywie
możliwość szaleństwa na życzenie:)

Marta

1. Data: 2006-01-03 15:43:05

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawilżający. No
> mały lifting też by się przydał:)
> Niestety do najbliższych próbek mam jakieś 50 km a w bliskiej

Ja mam bardzo wrazliwa skóre, z miejscami suchymi .Zerkne na Issime,
albo podaj adres na priva, to Ci wysle próbke;-)

[Wroclaw] spodnie w kolorze czekolady
rozstepy
pudry w kulkach
Re: Nail Tek II Intensive Therapy