Pufas - środek pleśniobójczy

1. Data: 2003-09-03 12:35:21

Temat: Pufas - środek pleśniobójczy
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam w łazience w rogu trochę pleśni. Niestety, staram się wietrzyć, ale mało
to daje. Znajomy polecił mi środek Pufas pleśniobójczy (ale nie ten bez
chloru). Czy ktoś używał tego? Pleśń jest w roku na styku glazury i sufitu
malowanego farbą emulsyjną. Czy on nie zniszczy/odbarwi śniany i syfitu?

1. Data: 2003-09-03 19:08:30

Temat: Re: Pufas - środek pleśniobójczy
Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj4n4l$133q$1@foka.acn.pl...
> [...]
> malowanego farbą emulsyjną. Czy on nie zniszczy/odbarwi śniany i syfitu?

Używałam Pufasa na grzyba na ścianie malowanej farbą emulsyjną z dobrym
efektem. Nie zostawił plam, mimo, że wyglądało, że może (zaraz po spryskaniu
widać było inny kolor). Używałam też na starym drewnianym kufrze, ale z
gorszym rezultatem.

Natalia

1. Data: 2003-09-04 13:36:05

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sufitu
> malowanego farbą emulsyjną. Czy on nie zniszczy/odbarwi śniany i
kurde wolisz miec odbarwiona siciane czy pozornie zniszczona pleśń ??
generalnie łagodne srodki tylko pozornie usuwaja w sprzyjajacych
warunkach od razu pojawi sie ponownie
huck

1. Data: 2003-09-08 19:03:51

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja użyłem Knaufa - pleśń nie wraca, a ściana jest biała jak była.

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kurde wolisz miec odbarwiona siciane czy pozornie zniszczona pleśń ??
> generalnie łagodne srodki tylko pozornie usuwaja w sprzyjajacych

wogole sie woda nie zatrzumuje w pralce!!
Parkiety egzotyczne Krakow
ocieplanie budynku
Nowy z pytaniem... jaki kupić piekarnik do zabudowy
Lozko pietrowe dla dwoch doroslych osob