Puk, puk...

111. Data: 2004-12-26 18:11:38

Temat: Re: Puk, puk...
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Dec 2004 18:56:50 +0100, "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>
wrote:

> [...]

On mi sie tez tam komponuje, ale jest jeden problem. Mniej wiecej pod
nim (a przynajmniej bardzo blisko) musi przejść nowe przyłacze gazowe.
Nie stać mnie na przepychanie rury pod cisem bez wykopów (to możliwe
ale kosztowne). Mam czas do lata, zeby zastanowic się jak ten problem
rozwiązać, bo cisa szkoda, jest piekny. A płotków plastikowych już nie
ma, to pierwsze co zrobiłem :-)))

www.guru.pl

112. Data: 2004-12-26 18:38:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> [...]
> ale kosztowne). Mam czas do lata, zeby zastanowic się jak ten problem
> rozwiązać, bo cisa szkoda, jest piekny. A płotków plastikowych już nie

Lepiej obok, chocby i blisko. Uszkodzi sie troche korzeni, ale cis
przezyje. Jezeli rury maja isc rownolegle do chodnika, to moze
pod chodnikiem? Albo z drugiej strony cisa - zdjecie numer 5 sugeruje,
ze tam jest miejsce. Jak gleboko musi byc rura?

Przy okazji, zaznacz sobie gdzie ida rury, zeby potem przy jakims
kopaniu nie uszkodzic.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

113. Data: 2004-12-26 18:48:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

114. Data: 2004-12-26 18:59:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

115. Data: 2004-12-26 19:15:08

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Dec 2004 19:59:06 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

> [...]
>przezyje.
>przylacza gazowe robi sie z rury gietkiej PCV
>i faktycznie najprosciej i najtaniej jest obejsc krzew

Dzięki za dobre rady. Będę naCISkał projektanta :-)

www.guru.pl

116. Data: 2004-12-26 19:54:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

117. Data: 2004-12-26 20:27:18

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> wykonanie takiego metrowej dlugosci przecisku
> pod tym cisem nie przekracza Twoich mozliwosci fizycznych
> wymaga troche pracy ale nie az tak wiele

Potwierdzam. Przewiert ręcznym narzędziem, tzw. "kretem" pod drogą
publiczną (taki warunek dostaliśmy, że ma być przewiert i już) przy
budowie naszego domu zajął mojemu mężowi + sąsiadowi jedno popołudnie.
Praca może niezbyt elegancka ;-) ale czego się nie robi dla starego
cisa?

Pozdrawiam
Ewa

118. Data: 2004-12-26 20:40:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Zwłaszcza jak przez 10 minut opatulają drzewo chochołem. Bardzo zajmujące.
Aż do drzemki włącznie.
:-))

> Kiedy tą Maję można oglądać? Warto?

Powtarzają po kilka razy na mtv meteo. Czasem jest niezłe, a czasem taka
sobie zapchajdziura. Dykcja i dzwięk jednak zdecydowanie lepsze niż u
Czuksanowa.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

119. Data: 2004-12-26 20:49:21

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości

> Ale mi raczej chodziło o to, że gdybym nie miał już dośc dużych
drzew
> i krzewów, to bym je sobie rozplanował tak, aby to miało jakiś sens.

Gdybyś nie miał dość dużych drzew i krzewów, to mógłbyś sobie je
posadzić... Tak, zapewne, tylko że miałbyś albo małe,
kilkudziesięciocentymetrowe badylki, które niestety ani cienia, ani
tła, ani dekoracji nie byłyby w stanie zapewnić, albo... tzw. "duże
egzemplarze" za ciężkie pieniądze, które, tak naprawdę, są całkiem
małe.
"Duży egzemplarz", który wygląda imponująco w szkółce w kontraście z
maleńkimi sadzonkami, posadzony w docelowym miejscu niespodziewanie
okazuje się żałośnie maleńki i łysiutki. I jeszcze trzeba bryłę
korzeniową wkopać pół metra głębiej, przez co "duży egzemplarz" traci
te pół metra "dobrego wrażenia".

I w efekcie kilka lat czekania, aż będzie na czym oko zawiesić.
Ciesz się, bo większość z nas zaczynała od gołego pola i naprawdę
wiemy, że to wcale nie jest lepsze wyjście.

Pozdrawiam
Ewa
która w jesieni wykopała pewien dorosły krzew i na jego miejsce
posadziła taki "duży egzemplarz". Chi chi.

120. Data: 2004-12-26 20:52:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 26 Dec 2004 16:52:30 +0100, Zielka napisał(a):

> To chyba nie mam czego żałować, że nie odbieram TVN Meteo - w wolnym
czasie
> pomęczę kasety ze Światem Ogrodów, zanim właścicielka się o nie upomni;)
>

> Pozdrawiam
> Marta

Marto! A może by tak pomolestować Dziadka by te istniejące jeszcze wśród
grupowiczów odcinki 'Świata ogrodów' pokomasować i nagrać np. na płycie DVD.
Po godziwej cenie rekompensującej trud i koszty pewnie rozeszłoby się na
grupie jak ciepłe bułeczki.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

kwitnąca goryczka