Pychotkowa pychotka czyli "hot dogi" (P)

1. Data: 2002-10-24 10:29:54

Temat: Pychotkowa pychotka czyli "hot dogi" (P)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Podziele sie z Wami przepisem na parowki w ciescie, ktory w mojej rodzinie
zrobil furrore. Uwielbiaja je zwlaszcza dzieci, hoc wlasciwie nikt im sie nie
oprze.

200 g twarozku homogenizowanego (naturalnego)
6 lyzek mleka
6 lyzek oleju
1 lyzeczka soli
300 g maki
1 proszek do pieczenia

Z powyzszych skladnikow zagniesc ciasto, dokladnie wyrobic i rozwalkowac
cieniutko jak na pierogi. Pokroic na prostokaty w zaleznosci od wielkosci
parowek. Najlepsze sa male (krotkie) parowki, ja stosuje zazwyczaj Pyszne z
Morlin. Zawijac parowki w ciasto i piec w piekarniku na zloty kolor (ok. 220
stopni).
Mozna parowki owinac plastrem sera, co znacznie podwyzszy walory smakowe,
jednakze ser lubi wyplywac. Mozna tez na parowki polozyc po plasterku sera.
Podawac z keczupem lub majonezem lub musztarda, jak kto lubi!

Zapewniam Was, ze to pychotka okrutnista!

Pozdrawiam,

AniaR

1. Data: 2002-10-24 11:14:07

Temat: Re: Pychotkowa pychotka czyli "hot dogi" (P)
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi wspaniale - zrobię w sobotę na kolacyjkę i napiszę czy smakowało moim
mężczyznom
Kama

1. Data: 2002-10-24 11:31:00

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi wspaniale - zrobię w sobotę na kolacyjkę i napiszę czy smakowało moim
> mężczyznom
> Kama

Czekam na komentarze.
Mojemu mezczyznie bardzo smakowalo - temu wiekszemu. Bo ten mniejszy wszelkie
pychotki nadal dostaje w mleku mamy :).
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-10-24 11:43:34

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama" <k...@k...net.pl> napisała:
> Brzmi wspaniale - zrobię w sobotę na kolacyjkę i napiszę czy smakowało moim
> mężczyznom

A ja zrobie w niedziele i zobacze, czy na pewno uwielbiaja je dzieci :)
Male dzieci sa bardzo wybredne niestety i trudno ich zachecic do jedzenia.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-24 12:51:17

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

Moj potomek zazera sie czyms w rodzaju hot-doga bez bulki, ktory mi sie
wymyslil z braku owej bulki wlasnie:)
Paroweczke nakrajam wzdluz, dosc gleboko, wpycham tam zolty serek, w miare
dopasowany do wysokosci parowki. Do tego dokladam: pomidorki w
miniplasterkach, cebulke w takichz, kiszonego ogoreczka, papryke. Sole ciut,
pieprze, zawijam w folie (stad to dopasowanie, bo serek bedzie wylazil...) i
do piekarnika na chwile, bo mikrofali niet.
Wyciagam, daje dziecku, dziecko pozera i jeczy o jeszcze:))
Mozna dopchnac czosneczek w plasterkach, mozna surowego ogora jak kto lubi i
w ogole, co kto lubi - to w parowke. Mozna ja dodatkowo zawinac boczusiem
dookola, ladnie wyglada i dobre jest, robie tak od niedawna, bo dziecko
podkjadlo boczusia z grilla i zrobilo sie na jego tle lekko oblakane.
Folia wazna, bo parowa i dodatki puszczaja taki sosik i sie robi mile
mieciutka ona od tego.
Smacznego:)
Gosia
PS W najblizszym czasie przetestujemy te w ciescie:)

1. Data: 2002-10-25 08:00:05

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> parowek. Najlepsze sa male (krotkie) parowki, ja stosuje zazwyczaj Pyszne z
> Morlin.

Wazna uwaga: w przypadku Pysznych (ok. 10 cm dlugosci) z takiej porcji ciasta
wychodzi mi około 12 "hot-dogow".
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-10-25 10:59:49

Od: "emc" <e...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podwyzszy walory smakowe, jednakze ser lubi wyplywac.
> Mozna tez na parowki polozyc po plasterku sera.

Eee ...jak nie ma buly to juz nie Hot Dog :-( ;-)
Bardziej przypomina mi to klasyczne "Sausage Rolls" czyli
angielskie kielbaski w ciescie, albo nawet inne angielskie
danie tzw. "Toad in the hole" czyli "Ropucha w dziurze" :-)

Tu przepis na sausage rolls:
http://websites.ntl.com/~barnicle.shellfish/roll/rol
lrecipe.htm

A tu na Toad in the hole
http://www.wight.co.uk/food/recipes.99/12.99/

Ewa (emc)
primo vulgo Pestka - to tak dla przypomnienia sie :-)

1. Data: 2002-10-25 21:31:22

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobil furrore. Uwielbiaja je zwlaszcza dzieci, hoc wlasciwie nikt im sie

witam

ja znam troche inna, expresowa wersje... moja kolezanka robi tak: zwykle
tylko moze troche gestsze ciasto nalesnikowe, w nim macza parowki (dosc
sporo tego ciasta) i na patelnie... do tego zawsze inne przyprawy albo
jakies dodatki i tez jest pycha.... no i sprawdza sie jak na imprezie goscie
sie dopominaja polnocnika nieplanowego ;))

pozdrawiam
chmurka

jablka
inspiracja "francuska kolacja"...