Pyralgina iv.wrp. (docelowo DE)

1. Data: 2006-08-27 09:39:04

Temat: Pyralgina iv.wrp. (docelowo DE)
Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktoś z Państwa będzie się orientował, co oznacza ten skrót?
w karcie leczenia szpitalnego przy aktualnym leczeniu mam:
"Pyralgina 150 mg iv.wrp.
Doirmicum 2 mg iv.wrp."

iv. to na pewno dożylnie (intravenous)
a wrp. to też może internacjonalizm? i co on oznacza?
Leczenie takie stosowano u 2,5-letniego dziecka 10 dni po wypadku, w wyniku
którego doszło do złamania kości udowej, kości czołowej i wstrząśnienia mózgu.

Będę wdzięczna za pomoc
pozdrawiam serdecznie
Anka Tupaj

2. Data: 2006-08-27 11:36:56

Temat: Re: Pyralgina iv.wrp. (docelowo DE)
Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atupaj" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
: Witam,
:
[...]
hi hi hi

hi hi hi

hi hi hi

W Razie Potrzeby pomyśl bo skróty to z lac ang i zycia.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0634-2, 2006-08-24
Przetestowano na: 06-08-27 13:36:58

3. Data: 2006-08-27 18:08:43

Od: "atupaj" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hi hi hi
>
> hi hi hi
>
> hi hi hi
>
> W Razie Potrzeby pomyśl  bo skróty to z lac ang i zycia.
dzięki. Nie bardzo rozumiem ten komentarz odnośnie skrótów - są w każdym języku.

pozdrawiam
Anna Tupaj

cwiczenia McKenzie
Samolot - glowa boli
Czy to zwykłe stłuczenie, czy coś innego?
cukrzyca i ból
Konsekwencja cewnika???