obiad ?

1. Data: 2000-02-02 18:38:55

Temat: obiad ?
Od: "mario" <1...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mam klopot.
w sobote mam obiad dla mamy i taty.
mieszkam sam i nie wiem co zrobic (dobre i proste )

pomozcie.

mariusz

m...@k...net.pl

1. Data: 2000-02-02 19:18:04

Temat: Re: obiad ?
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos szybkiego i prostego

kupujesz pare kawalkow lososia, obierasz ze skory (moze byc filet, ale ja
wole stek)
smazysz robisz ziemniaczki, jakas jarzyna i juz

kupujesz dzien wczesniej poledwice wolowa, nastawiasz w oliwie wodeczce
(winie) i ziolach na noc
dalej jak wyzej

smacznego

1. Data: 2000-02-03 08:13:30

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>smazysz robisz ziemniaczki, jakas jarzyna i juz
>
>kupujesz dzien wczesniej poledwice wolowa, nastawiasz w oliwie wodeczce

Jeśli mam być szczery to albo wino, albo spirytus do macerowania - ale
macerować polędwicę ?

-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-02-03 10:27:24

Od: "ElaW" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Najszybciej i najlatwiej mozna przygotowac piersi z kurczaka lub indyka jako
kotlety smazone na patelni. Do tego ziemniaczki, ale polecam frytki i
surowka np. z: salata, smietana, swiezy ogorek pokrojony w plasterki,
troszke rzodkiewki pokrojonej w kosteczke lub plasterki i szczypiorek
oczywiscie doprawic do smaku szczypta soli.
Dodatek alkoholowy wedle gustu (moze byc wino polwytrawne lub wytrawne)

Zyczymy smacznego
E & E

1. Data: 2000-02-03 11:32:42

Od: Artur Magott <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam klopot.
> w sobote mam obiad dla mamy i taty.
> mieszkam sam i nie wiem co zrobic (dobre i proste )
>
> pomozcie.
>
> mariusz

Proponuje lososia na winie:
-filet z lososia (w zaleznosci od ilosci osób)
-przyprawa do ryb
-sól, pieprz
-swiezy koperek
-swierza nac pietruszki
-wino biale polwytrawne
-zabek czosnku (jak kto lubi)

filety bez skóry posypac przyprawami, w naczyniu zaroodpornym lyzka
oliwy na dno i ulozyc lososia, wcisnac czosnek i wlac wino tak aby
przykrylo lososia, na sam wierzch ulozyc zwiazane nac pietruszki i
koperku i przykryc. gotowac ok 15-20min i przewrocic na druga strone
(jezeli sie rozleci to nic sie nie stalo, na talerzu i tak ladnie
wyglada).
Podawac z ryzem (wykorzystaj sos) i brokulami .

1. Data: 2000-02-03 11:41:20

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Magott <a...@p...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...

> [...]
> przykrylo lososia, na sam wierzch ulozyc zwiazane nac pietruszki i
> koperku i przykryc. gotowac ok 15-20min i przewrocic na druga strone

Gotowac w naczyniu zaroodpornym?!

Jader

1. Data: 2000-02-03 11:43:22

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ElaW <e...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:389957af$...@n...astercity.net...
> Najszybciej i najlatwiej mozna przygotowac piersi z kurczaka lub indyka
jako
> kotlety smazone na patelni. Do tego ziemniaczki, ale polecam frytki i

Polecam panierke do kurczaka "Kokosowy kurczak" (Kamis bodajze) - tylko tym
zapanierowac i wychodzi naprawde dobry. Przynajmniej jak dla mnie...

Jader

1. Data: 2000-02-03 11:53:15

Temat: Odp: obiad ?
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87bpir$bso$...@f...man.torun.pl...
> Użytkownik Artur Magott <a...@p...com.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...

> Gotowac w naczyniu zaroodpornym?!
>
> Jader

Jak najbardziej skoro zaroodporne to z_a_r_o_o_d_p_o_r_n_e pamietac nalezy
tylko ze nie wolno narazac naczynia na tzw szok termiczny w jedna jak i w
druga strone

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-03 20:44:17

Temat: Re: obiad ?/Kura na patyku
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

ElaW wrote:

> Najszybciej i najlatwiej mozna przygotowac piersi z kurczaka lub indyka jako
> kotlety smazone na patelni.

Jakos mi to przypomnialo ukochane jedzenie moich chlopcow "Kura na patyku". Ci,
ktorzy maja dzieci, pokochaja to danie, bo robi sie je w 20 minut i jest
pyszne, a dzieciom wolno jesc rekoma, bo sa to tylko palki kurzece.

8 palek z kurczaka
2 lyzki oleju
2 kwasne jablka
1 lyzeczka majeranu
sol, pieprz
1 lyzka maki
szklanka wody
ugotowany ryz, makaron lub ziemniaki

Palki obsmazyc na glebokiej patelni. Obrac jablka i pokroic w cwiartki. Gdy
palki obsmazone, wsypac jablka do patelni i powpychac miedzy mieso. Wszystko
posypac majeranem, sola i pieprzem, zalac szklanka wody, natychmiast przykryc,
zmniejszyc ogien i dusic 15 minut. Zaciagnac sos lyzka maki. Doprawic do smaku.
Odgrzewa sie latwo, mozna zrobic dzien wczesniej.
Magdalena

1. Data: 2000-02-04 08:36:14

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Cos takiego.....
To moje ulubione danie z dziecinstwa!!!!
Magdalena! sliczne dzieki, bo zupelnie o tym zapomnialem.
Dodam ze wtedy tzn lata 1950/60, kurczak byl rarytasem, wiec to danie zamawialem
jako prezent.
A tak w ogole, opisujmy nasze ukochane dania z dziecinstwa, co wy na to?

--
Amicalement Paul Urstein

Maszynka do mięsa
RE: nowa
Kotlet i bryndza
zmiękczanie mięsa było: minutensteki
OT: Info w sprawie zmiany opisu pl.soc.wegetarianizm