Pytania do diety "przemiany materii"

1. Data: 2002-04-05 16:52:35

Temat: Pytania do diety "przemiany materii"
Od: "KUBA" <K...@Y...COM> szukaj wiadomości tego autora

Mam goraca prosbe o pomoc w znalezieniu infiormacji o tzw. diecie
regulacji przemiany materii, ktora ma byc projektem Szpitala Rządowego w
Kopenhadze. Dieta ta jest bardzo popularna (od jakis dwoch miesiecy) wsrod
znajomych. Trwa prze 14 dni - skladaja sie na nia dwa tygodniowe,
powtarzajce sie cykle zywieniowe. Brat zrzucil 6 kg., ale nie to jest
najwazniejszym efektem - mial przez ten czas wyregulowc, wzmocnic przemiane
materii.Co charakterystyczne - do dity dolaczeno informacje o konsekwencjach
jej przerwania - w zaleznosci od mamentu w ktorym sie diete przestanie
stosowac, mozna ja potem poowtorzyc po okreslonych okresach czasow. Czy ktos
z tej grupy to stosował? Wdzieczny bede za opinie przed przystapieniem do
tej diety.

2. Data: 2002-04-05 17:37:08

Temat: Re: Pytania do diety "przemiany materii"
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <K...@Y...COM> napisał w wiadomości
> Mam goraca prosbe o pomoc w znalezieniu infiormacji o tzw. diecie
> regulacji przemiany materii, ktora ma byc projektem Szpitala Rządowego w
> Kopenhadze. Dieta ta jest bardzo popularna (od jakis dwoch miesiecy) wsrod

Poczytaj archiwum grupy. Przejrzyj wątki sprzed tygodnia.
Dieta była opisywana kilka razy, także opinie o niej.

Piotr

3. Data: 2002-04-05 19:38:28

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam goraca prosbe o pomoc w znalezieniu infiormacji o tzw. diecie
> regulacji przemiany materii, ktora ma byc projektem Szpitala Rządowego w

Czesc Kuba, skopiowalem to sobie przed swietami z grupy
Sam ja stosuje :) Wlasnie mija czwarty dzien, a ja stracilem 3 kg :)))
Ciekaw jestem co bedzie po, tzn. czy bede tyl :)

DIETA OPRACOWANA PRZEZ SZPITAL RZĄDOWY
W KOPENHADZE

DZIEŃ 1
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, 1 świeży owoc
Kolacja: 1 plaster szynki, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru, grzanka
Obiad: Gotowany szpinak, pomidor, 1 świeży owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 plaster szynki, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo i tarta marchewka, małe opak. twarożku naturalnego
Kolacja: 1 puszka mała mieszanego kompotu z owoców

DZIEŃ 5
Śniadanie: 1 duża starta marchew z cytryną
Obiad: 1 duża ryba z cytryna i odrobiną sosu do pieczenia
Kolacja: 1 duży befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru, grzanka
Obiad: 1 porcja kurczaka, sałata z cytryną i olejem
Kolacja: 2 jajka na twardo, jedna duża marchew

DZIEŃ 7
Śniadanie: kawa bez cukru
Obiad: 1 kawałek mięsa z grilla, świeży owoc
Kolacja: NIC

DZIEŃ 8
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 9
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, 1 świeży owoc
Kolacja: 1 plaster szynki, 2/3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 10
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru, grzanka
Obiad: Gotowany szpinak, pomidor, 1 świeży owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 plaster szynki, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 11
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo i tarta marchewka, małe opak. twarożku naturalnego
Kolacja: 1 puszka mała mieszanego kompotu z owoców

DZIEŃ 12
Śniadanie: 1 duża starta marchew z cytryną
Obiad: 1 duża ryba z cytryna i odrobiną sosu do pieczenia
Kolacja: 1 duży befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 13
Śniadanie: kubek czarnej kawy + kostka cukru, grzanka
Obiad: 1 porcja kurczaka, sałata z cytryną i olejem
Kolacja: 2 jajka na twardo, jedna duża marchew

Chuda ryba: pstrąg, dorsz, itd.
Gruby plaster: 10 dkg,
Wędlina: ma być chuda, gotowana lub wędzona,
przyprawy: sól i pieprz,
kawa; może być rozpuszczalna.

UWAGA:
Obiad i kolację można zamienić nawzajem jeżeli nastąpi to w tym samym dniu.
Dieta zmierza do zmiany przemiany materii, co prowadzi do tego, że po
13-stym dniu możesz jeść normalnie bez obawy przytycia przez pierwsze dwa
lata. Jeżeli kurację przeprowadza się niewolniczo zgubisz nadmiar tłuszczu
(od 7 do 20 kg). Kuracje przeprowadza się 13 dni, ani jeden dzień mniej lub
więcej.
Jeżeli podczas kuracji wypijesz lampkę wina, piwa, zjesz słodycze czy żujesz
gumę, to przerywasz kurację od razu i w związku z tym ginie efekt.
Jeżeli kurację przerywasz przed upływem 6 dni, to można ją ponownie
rozpocząć po 3 miesiącach. Jeżeli kurację prowadziło się punkt po punkcie we
wszystkim absolutnie, nie można jej powtórzyć prędzej niż po roku. Zaleca
się jednak, aby kuracje powtórzyć po dwóch latach (jeżeli jest taka
potrzeba). Jeżeli jesteś głodny pij wodę (ok. 2 litrów dziennie).

4. Data: 2002-04-06 08:29:24

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sam ja stosuje :) Wlasnie mija czwarty dzien, a ja stracilem 3 kg :)))

Czego straciłeś 3 kg? Tzn co miało największy udział w spadku masy ciała o 3
kg? Chyba nie tłuszczyk?
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

5. Data: 2002-04-06 16:31:48

Od: "CrazyIvan" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stosuje ta diete od 3 dni i (POWAZNIE!) moja waga pokazuje o 1.8 kg mniej. I nie
ma mowy o
żadnym odwodnieniu, bo pije dziennie po 2 litry wody (nie licząc tej w posiłkach).
Poza tym
znalazlem ją w necie w innych jezykach. Gdzies nawet byla nazywana 'Dieta
radzieckich pilotow
odrzutowcow'. Jak narazie dziala i to sie liczy. Zobaczymy tylko co bedzie pozniej
Pozdrawiam!

6. Data: 2002-04-06 18:09:22

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> Czego straciłeś 3 kg? Tzn co miało największy udział w spadku masy ciała o
3
> kg? Chyba nie tłuszczyk?
> --
Jasiu, mam gdzies to, czego 3 kilo stracilem. Niech to bedzie woda,
niech to bedzie powietrze zmagazynowane w brzuszku, czy tez jakis ufolud tam
stacjonujacy. Najwazniejsze to to, ze mija piaty dzien, a ja waze 4,5 kilo
mniej :))) I jeszcze cos. Wlasnie sie mnie znajomi pytali, co robie, bo cos
mi sie brzuszek splaszcza :)
I mow sobie co chcesz, a ja nie zrezygnuje do 13 dnia :) A potem sie
bede pilnowal. Probowalem przeroznych pieprz.... diet i nigdy nic. Jakies
glupie glodowki, jakies wspomagacze z apteki i troszke, a tu jem sobie, nie
jestem glodny, a waga leci. Czy to nie jest dieta cud? :)
Pozdrawiam
Kemal

7. Data: 2002-04-06 18:22:46

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glupie glodowki, jakies wspomagacze z apteki i troszke, a tu jem sobie, nie
> jestem glodny, a waga leci. Czy to nie jest dieta cud? :)

Napisz nam o sobie po np 3 miesiacach od zakończenia diety
posmiejemy sie wszyscy ,a smiechom i zartom nie bedzie konca
co to znaczy ,ze bedziesz sie pilnował????????

8. Data: 2002-04-07 05:22:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
radzieckich pilotow
> odrzutowcow'. Jak narazie dziala i to sie liczy. Zobaczymy tylko co

Utrata zawartości jelit. Mniej jesz, zmniejsza się zawartość jelit.
Żaden efekt. U mnie zmniejszenie ilości kalorii z 4200 do 2000-2200 powoduje
zmniejszenie masy o 2-3 kg w dwa dni.

Maksymalna ilość tłuszczu jaką można spalić w trzy dni przy intensywnym
treningu wytrzymałościowym 1,5 godziny dziennie i diecie 2000 kcal przy
założeniu braku obniżenia metabolizmu to około 1500-3000 kalorii.
Przez trzy dni to daje ilość tłuszczu od 0,5 kg do maks 1 kg

9. Data: 2002-04-07 05:32:40

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> 3
> Jasiu, mam gdzies to, czego 3 kilo stracilem. Niech to bedzie woda,

Jeżeli woda, to jeżeli jej nie uzupełnisz straty w zdrowiu będą b. duże.
Polecam też zapoznać się ze skutkami deficytu wody przy diecie. Efektem jest
ZWIĘKSZENIE zapasów tłuszczu przez organizm. Ja staram sie pić co najmnej 3
(czasem 5) litry wody/herbaty dziennie.

> [...]
> mniej :))) I jeszcze cos. Wlasnie sie mnie znajomi pytali, co robie, bo

Powiedz im, że nosisz teraz o 1,2 litra wody, 300 gram tłuszczu i 2,5 kg
kupy mniej.
Aby sobie to uświadomić zmierz sobie specjalnymi szczypcami grubość fałdy
tłuszczowej. Oblicz sobie też % tłusczu jako % masyciała. Następnie uświadom
sobie, że 1 kg tłuszczu to 9000 kalorii. Mając nadwagę 20 kg musisz stracić
180 000 kalorii. Jeżeli będziesz miał dzienny deficyt 1500 (możliwy bez
utraty zdrowia), to potrwa to co najmniej 4 miesiące.
To tylko w teorii. W praktyce 5 kg tłuszczu na miesiąc to bardzo dużo. Aby
nie tracić zdrowia i NIE MIEĆ OHYDNYCH ROZSTĘPÓW zaleca się do 2
kg/miesiąc.
Zapomnij więc o Lato'2002 i pomyśl o Lato'2003

Dla porównania, po dwóch dniach diety 2200 kcal moja masa spadła około 2-3
kg.

> [...]
nie
> jestem glodny, a waga leci. Czy to nie jest dieta cud? :)

Dieta cud? ;-)
Zastanawiałeś się kiedyś nad cud programem gospodarczym Leppera czy
Kalinowskiego?
Przyślij swoje zdjęcia w kąpielówkach na koniec diety - abyśmy podziwiali
Twoje "osiągniecia".

10. Data: 2002-04-07 10:52:17

Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doskonale zdaje sobie sprawe, ze ta cala utrata masy nie jest spowodowana sdpalaniem
tylko i
wylacznie tluszczu. Wiem, ze jest to efektem przede wszystkim oczyszczania sie
organizmu, a moze
pozniej w konsekwencji dojdzie do przyspieszenia spalania trojglicerydow. Daleki
jestem od
hurraoptymizmu, bo po prostu nie jestem takim naiwniakiem. Opisalem tylko swoje
subiektywne
doznania i juz.
Pozdrawiam!
> [...]
> Przez trzy dni to daje ilość tłuszczu od 0,5 kg do maks 1 kg
> --
> Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777

Jedzenie białego chleba sprzyja krótkowzroczności
Normy, tablice
wiosna
ile kcl ma grahamka(taka normalna,przecietna)?
ile g weglowodanow ma grahamka 50 g?