Pytanie?????

1. Data: 2001-05-25 23:04:28

Temat: Pytanie?????
Od: Pawson <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad waznym problemem i chcialbym sprawdzic co o tym
myslicie???????

Czy mozliwe jest ciekawe przezycie swojego zycia???????

Tzn. robienie tego o czym marzymy tak aby w chwili smierci byc dumnym ze
swoich dokonan, czy tez kazdy musi odrabiac panszczyzne tylko po to by
zapewnic utrzymanie i wychowanie swoich dzieci, zony???

Ja na razie zyje marzeniami, chce odwiedzic Andy i Gory Skaliste i
wierze ze moge to osiagnac i zrobie wszystko aby to osiagnac, czy nalezy
z tego rezygnowac i stac sie mala mrowka................

PAWSON

1. Data: 2001-05-26 11:01:29

Temat: Re: Pytanie?????
Od: "nel" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawson" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie nad waznym problemem i chcialbym sprawdzic co o tym
> myslicie???????
>
> Czy mozliwe jest ciekawe przezycie swojego zycia???????

Napewno jest możliwe i mysle że trzeba tylko znaleźć swój cel i do niego
uparcie dążyć, a wiele marzeń może sie spelnic. tak wiec, życze ci abys
nigdy nie stal sie mrowka i zebys potrafil spelnic swoje marzenia= byc z
siebie zadowolonym "po drugiej stronie"

1. Data: 2001-05-26 14:50:07

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :-)

Użytkownik Pawson <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Czy mozliwe jest ciekawe przezycie swojego zycia???????

Nie, to absolutnie nie jest mozliwe. Zyjemy tylko po to, by marnowac swoje
zycie.

A powaznie, co to w ogole za pytanie? Czy jest mozliwe? To zalezy przeciez
tylko i wylacznie od Ciebie. Jesli bedziesz chcial zyc ciekawie,
intensywnie, jesli bedziesz chcial spelniac swoje marzenia i dazyc do celu -
uda Ci sie to. Naprawde wszystko lezy w Twoich wlasnych rekach. Wykorzystaj
to!

> Tzn. robienie tego o czym marzymy tak aby w chwili smierci byc dumnym ze
> swoich dokonan, czy tez kazdy musi odrabiac panszczyzne tylko po to by
> zapewnic utrzymanie i wychowanie swoich dzieci, zony???

Zapewnic utrzymanie rodzinie, wychowac dzieci to tez jakis tam cel w zyciu.
I wielu ludzi do tego celu dazy. Czy sa, Twoim zdaniem, z gory skazani na
zalowanie tego, ze w taki sposob zyli? Wedlug mnie nie. Jeden marzy o
podrozach (Andy i Gory Skaliste ;-))), ktos inny o zalozeniu rodziny,
pozniej o dbaniu o nia. Nie ma w tym nic zlego.

> Ja na razie zyje marzeniami, chce odwiedzic Andy i Gory Skaliste i
> wierze ze moge to osiagnac i zrobie wszystko aby to osiagnac,

Zycze Ci powodzenia :-)

> czy nalezy
> z tego rezygnowac i stac sie mala mrowka................

Powiedz szczerze, gdyby ktos Ci tutaj napisal, ze na pewno powinienes
zrezygnowac z marzen, uczynilbys to?

Magda vel Natchniuza (rowniez zyjaca marzeniami ;-)
e-mail: n...@p...onet.pl
http://www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287
GG# 67384

Gdzie ja trafiłem???
tolerancja
ex-laureaci "Charakterow", pomozcie :)
ZAPRASZAMY DO WZIECIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA SESJĘ PLAKATOWĄ
96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)