ex-laureaci "Charakterow", pomozcie :)

1. Data: 2001-05-25 13:58:33

Temat: ex-laureaci "Charakterow", pomozcie :)
Od: agusia <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Dzis po poludniu siedzialam sobie w pokoju, spokojnie uczac sie
angielskiego na jutrzejsza ustna mature, kiedy do drzwi zapukala
listonoszka z telegramem do mnie :). Jak sie okazalo - zostalam
zakwalifikowana do grona laureatow konkursu o indeks miesiecznika
"Charaktery" i teraz, aby siegnac po najwyzszy laur, musze odbyc jeszcze
romowe finalowa, ktora zadecyduje o tym, czy zostane przyjeta na SWPS,
(do tej szkoly wlasnie chcialabym sie dostac i moje prace konkurswe
spelnily wlasnie wymogi tej uczelni :))), okropnie sie ciesze tak na
marginesie :))). Czy ktokolwiek z Was ma juz za soba doswiadczenia z
"Charakterami", ktore moglyby mi pomoc w osiagnieciu celu, na ktorym tak
bardzo bardzo mi zalezy?
Za kazda pomoc jestem naprawde niesamowicie wdzieczna, bo naprawde nie
wiem, czego sie spodziewac (chyba mnie nie pogryza..., ale kto wie;))

Z gory dziekuje
agusia

1. Data: 2001-05-25 15:13:35

Temat: Re: ex-laureaci "Charakterow", pomozcie :)
Od: "druid" <i...@p...uk.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

GRATU:LACJE !!!

A co do Twojego pytania to wg mnie powinnas przede wszystkim "porazic ich"
swoja elkowencja i znajomoscia tematu.
Metoda najkrotsza - przygotuj sie przede wszystkim
z jednego do dwoch psycholoicznych zagadnien konkretnie a reszte zapoznaj
zupelnie po lebkach (miej pojecie ;). POwinno wystarczyc ;)
Dobrze by bylo jakbys miala rowniez skonkretyzowane plany na przyszlosc
(oczywiscie w materii studiow tzn. jakie badania a przynajmniej tematyka)

pozdrawiam,
Michal

PS. A jezeli w komisji bedzie "APACZ" czyli prof LUKASZEWSKI to uderzaj do
niego !!! CELny dowcip, szarmanckie maniery i jasny, umysl wspomnianego
jegomoscia niech beda Twoimi przyjaciolmi (oby nie obrocily sie przeciwko
Tobie ;)
pozyskasz sobie APACZA i index masz w garsci !

1. Data: 2001-05-25 16:34:17

Od: agusia <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

> A co do Twojego pytania to wg mnie powinnas przede wszystkim "porazic ich"
> swoja elkowencja i znajomoscia tematu.

szczerze mowiac, tak zamierzalam :))

> Metoda najkrotsza - przygotuj sie przede wszystkim
> z jednego do dwoch psycholoicznych zagadnien konkretnie a reszte zapoznaj
> zupelnie po lebkach (miej pojecie ;). POwinno wystarczyc ;)

Z tego, co mowisz wnioskuje, ze jestes szczesliwym studentem SWPS :))
Ale to, co powiedziales brzmi dla mnie strasznie ogolnikowo... zawsze wydawalo
mi sie, ze psychologicznych zagadnien sa tysiace, a Ty mi tlumaczysz, ze mam je
znac po lebkach. Interesuje mnie co prawda kilka dziedzin szczegolnie, ale skad
mam wziac do srody pobiezne wiadomosci o calej reszcie?
Slowem - prosze Cie - skonkretyzuj, o co Ci dokladniej chodzi :)

> pozyskasz sobie APACZA i index masz w garsci !

Dziekuje slicznie za bezcenne rady i w ramach owego usmiecham sie rownie uroczo
:))

Pozdrawiam
agusia

1. Data: 2001-05-25 20:17:21

Od: "druid" <i...@p...uk.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agusia" <z...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Z tego, co mowisz wnioskuje, ze jestes szczesliwym studentem SWPS :))
=====

na szczescie nie musze placic za swoje studia i mam nadzieje ze ty tez nie
bedziesz musiala ;))

slowem nie jestem "szczesliwym studentem SWPS :))"
patrz -www.instytut.psychologii.prv.pl

======
> [...]
wydawalo
> mi sie, ze psychologicznych zagadnien sa tysiace, a Ty mi tlumaczysz, ze
======
NO JASNE !!! myslisz ze profesor Iksinski zna je wszystkie ? Co najwyzej zna
je po lebkach ?
Ale w jego dziedzinie go oczywiscie nie zagniesz :)) -wykaz sie podobnymi
zainteresowaniami (a przynajmniej takim zakresem zainteresowan)
i jestes "do przodu".

=======
> [...]
> mam wziac do srody pobiezne wiadomosci o calej reszcie?
> Slowem - prosze Cie - skonkretyzuj, o co Ci dokladniej chodzi :)

jezeli potrzebujesz rzetelnych i pobieznych informacji na temat naukowej
psychologii to
zapraszam do streszczen rozdziałów 3-ech tomow Psychologii -podrecznik
akadmicki J.Strelau
;)) powinno wystarczec, a jezeli chodzi o wykazanie sie wiekszymi
informacjami w dziedzinie zainteresowan
'poglebionych' to tez nie spodziewaj sie pytan wykraczajacych poza zakres
tej lektury

jeszcze raz powodzenia,

Michał Parzuchowski
www.instytut.psychologii.prv.pl

1. Data: 2001-05-25 21:28:36

Od: agusia <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor (u mnie taki wlasnie jest :))
Moje re:

> slowem nie jestem "szczesliwym studentem SWPS :))"
> patrz -www.instytut.psychologii.prv.pl
======

mm, juz do mnie dotarlo :))

a poza tym bardzo ladna stronka :)

> [...]
> informacjami w dziedzinie zainteresowan
> 'poglebionych' to tez nie spodziewaj sie pytan wykraczajacych poza zakres

Wlasciwie utwierdziles mnie w przekonaniu, ze o to chodzi. Dziekuje jeszcze raz.

3maj sie radosnie

agusia

ZAPRASZAMY DO WZIECIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA SESJĘ PLAKATOWĄ
96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)
consumer behavior
pogrzeb
Poradzcie.