96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)

1. Data: 2001-05-19 21:21:29

Temat: Re: 96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (..)
> Melisa wrote:
> Zgadzam sie z tym co tu napisales :) Jak dla mnie to cala prawda o (ogole)

Dżisus!
Że pisze to jakiś prostak, dla którego człowiek to tylko sekszenie,
spanie i sranie to jeszcze mogę zrozumieć.
Ale, że Ty powtarzasz te brednie to już mi się nie mieści w głowie !

kompletnie zdumiony

Arek

p.s.
Chyba, że to jakaś prowokacja?

1. Data: 2001-05-24 14:04:20

Temat: 96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)
Od: "mijka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio dostalam maila o takiej tresci (ponizej). Jestem ciekawa Waszych
komentarzy a propos...
Pozdr.
mijka

1. Data: 2001-05-25 07:20:20

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Witam,
| ostatnio dostalam maila o takiej tresci (ponizej). Jestem ciekawa Waszych
| komentarzy a propos...

Jeśli chcesz wiedzieć to jest to prawda. Komunikujemy się wprost, A=A, wcale
nie ejst tak, że jeśli mówimy A to znaczy to X, bo Y był wczoraj, a 4 lata
temu zaszło Z i teraz, prawdopodobnie w 65%, chodi o X.... otóż nie - jeśli
mówimy A to nazczy A, lub co najwyżej A=2xA itd.

A stwierdzenie w temacie... z moich doświadczeń wynika co wynika. SEX jest
bardzo ważny, nawet czasami najważniejszy, czasami wcale nie mamy ochoty
wysłuchiwać długich opowieści, żali itd. Chodzi nam zazwyczaj (tj.84%) o sex
właśnie.

Nie musżę chyba tego uzasadniać biologią, bo te teorię znają już chyba
wszyscy... :)).

Prawda jest taka, że KAZDY facet, chce tylko jednego, no chyba, że: jest
młody i wychowany przez chore, romantyczne stare babcie, jest impotentem,
jest stary. Innej możliwości nie ma.

Dlatego, jeśli Cię to interesuje, i co zapewne wzbudzi sprzeciw i oburzenie
(co w sumie, by mnie trochę zdziwiło, szczególnie na tej grupie, która bądź
co bądź ale na ludzkiej pscyhe znać się powinna :), faceci najchętniej
wychędożyliby (, że się tak nieco prostacko wyrażę) dziewczynę, kobietę ;),
bez zbędnych rozmów i długiego, nudnego gaworzenia, chodznia po kinach,
teatrach, zacvhwytów nad wschodem słońca, badź jego zachodem, oraz wieloma
innymi dziwnymi rzeczami. Jeśli robią inaczej, to:

1. 90% (i będę przy tym procencie obstawał) - mówią sobie: trudno stary,
chcesz sobie ulżyć, to cierp, i słuchaj techo wszystkiego, staraj się itd...
2. 10% jest zakochany i wtedy to już zuuupeeełnnniieeeeeee inna sprawa :-D.

UWAGA
BaRdZo często się zdarza, że aby podnieść swoje notowania u samego siebie, w
przypadku wymienionym powyżej (nr 2), wydaje im się, że są zakochani, i
czasami nawet z przekonaniem o tym mówią, kupują kwiaty itd.

Prawda jest neistety raczej dużo bardziej prozaiczna. społeczne normy mówią,
iź lepiej jest być zakchanym niż chędożącym, a każdy człowiek lubi dobrze o
sobie myśleć, więc stwierdza: skoro ja się tak poświęcam, to zapewne jestem
zakochany, a że zakochanie, co sie wciaż słyszy, jest miłe, dobre itd, to
ktoś taki bąrdzo chętnie to akceptuje (może wtedy łątwiej mu znieść te
wszystkie poświecenia, zwiazane z tym jednym jedynym celem... ;-D)

dlatego obcinam z 10% jeszcze 7%, i teraz można stwierdzić, że 3% ludzi
naprawdę się zakochuje, a reszta chce tylkok sobie posexić.

Pytanie retoryczne: czy miłość jest wobec tego normalna ?

pozdrawiam, PA.. :)

(dziś raczej nieco kontrowersyjny) Tomfa.

1. Data: 2001-05-25 07:51:12

Od: "Omega" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomfa" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naprawdę się zakochuje, a reszta chce tylkok sobie posexić.
>
> Pytanie retoryczne: czy miłość jest wobec tego normalna ?

Chyba nie jest, skoro TY tak twierdzisz;).

Skad sie jednak biora faceci "umierajacy z milosci" ?
i wcale nie impotenci.
Przeciez mogliby wychedozyc cokolwiek;), co sie nawinie ?
omEga;)

1. Data: 2001-05-25 08:06:11

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa faceci i goscie (mugole)

1. Data: 2001-05-25 08:25:14

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wcale nie impotenci.
> Przeciez mogliby wychedozyc cokolwiek;), co sie nawinie ?

Wlasnie! :-))
I te wszystkie radiowe song'i , typu
"Suzana, I am crazy loving you"...
wiekszosc spiewana wlasnie przez facetow..
:-))

1. Data: 2001-05-25 08:29:50

Temat: Re: Bohaterowie romantyczni (bylo o seksie)
Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| No to niech inni poswiecaja - ja nie mam zamiaru dla jakichs
| wydumanych idealow poswiecac mojego zycia.
| Patriotyzmu we mnie nie bylo i nie ma :)

we mnie też nie, ale jeśli hipotetycznie, np. obrośnięci brudem gnoje z
jakiegoś podrzędnego skretyniałego kraju, gdzie kultura opiera się na jakiś
zidiociałych skrajnościach religinych mieliby nas qrcze, opanować :)) - no
to jest chyba czego bronić. NIe? :)

| Nie, to nie dlatego ze 'bo tak lepiej" ale dlatego, ze tak *trzeba*.
| Taka postawa jest spolecznie mile widziana i ceniona. Bo tez z punktu
| widzenia spoleczenstwa to porzadane. Trzeba wiec przekonac frajerow
| niech sie mecza....
| No i niektorych w istocie daje sie przekonac.

Co na tej grupie widać najlepiej.

Tomfa.

1. Data: 2001-05-25 08:30:25

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Chyba nie jest, skoro TY tak twierdzisz;).

no *chyba* nie wiem...

| Skad sie jednak biora faceci "umierajacy z milosci" ?
| i wcale nie impotenci.| Przeciez mogliby wychedozyc cokolwiek;), co sie
nawinie ?
| omEga;)

no mogliby... (to nie takie znów proste..., nie trywializujmy, wychedożenie
czgokolwiek też nastręcza trudności i to niezależnie od tego, kto i ktogo
chce wychędożyć, chyba, że płaci za to... a to nie jest chyba przyjemne)

Skąd Ci faceci? Otóż to forma szaleństwa, powiem więcej, gdyby nie zazdrość
/ niespełnienie, niepewność, miraże itd (a nade wszystko libido), to nie
kiwnęliby palcem.

Poza tym, może to te 3%?

1. Data: 2001-05-25 08:30:44

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy nie warto traktowac cierpienia jako informacji. Informacji, ze cos
bylo
| zle, ze cos trzeba zmienic, ze na cos trzeba wnikliwiej spojrzec? Na to
| cos, co spowodowalo cierpienie.

Marku, o czym Ty mówisz? My mówimy o dobrowolny, głupim, bezsensownym
cierpieniu za jakieś wyśnione ideały, których nie ma.

A nie o sensie cierpienia, w imię doświadczania świata.

Tomfa.

1. Data: 2001-05-25 08:31:31

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Wlasnie! :-))
| I te wszystkie radiowe song'i , typu
| "Suzana, I am crazy loving you"...
| wiekszosc spiewana wlasnie przez facetow..
| :-))

ciekawe po co.,..

po co młodzi ludzie zakładają zespoły? jak sami często przyznają, juz na
szczycie kariery, bo laki lecą na facetów z gitarą :))

consumer behavior
pogrzeb
Poradzcie.
ASPEKT MLODZIERZOWEJ KIESZENI