96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)

1. Data: 2001-05-25 08:31:50

Temat: Re: 96.5% czasu mysle o seksie (raczej dlugie)
Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Sa faceci i goscie (mugole)

:)))

1. Data: 2001-05-25 10:31:15

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co młodzi ludzie zakładają zespoły? jak sami często przyznają, juz na
> szczycie kariery, bo laki lecą na facetów z gitarą :))

:-)))) Dobre! ;-)

Tylko dlaczego moj kumpel widzi tylko ta jedna (ona go nie chce)
chociaz juz dawno moglby
wychedozyc... cokolwiek ;-) (jak pisze Omega), co?

1. Data: 2001-05-25 10:37:39

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <a...@p...onet.pl> writes:

> Wlasnie! :-))
> I te wszystkie radiowe song'i , typu
> "Suzana, I am crazy loving you"...
> wiekszosc spiewana wlasnie przez facetow..
> :-))

No wiesz, publicznie nie uchodziloby walnac songu (i jeszcze zeby w
radio puscili!) "Suzana. I am crazy fucking you" :)))))))

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-05-25 11:04:25

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| :-)))) Dobre! ;-)
|
| Tylko dlaczego moj kumpel widzi tylko ta jedna (ona go nie chce)
| chociaz juz dawno moglby
| wychedozyc... cokolwiek ;-) (jak pisze Omega), co?

to super proste, jedna z rzeczyt, która działa na facetów, to jest kusić
ich, nie dać im, wtedy facet, mówi sobie tak: aha, ja jej chce a ona mnie
nie, czyli jest lepsza niż ja, czyli jest warta poswięcenia, czyli jest w
kim się zakochać, czyli musż ją mieć, bo jest ideał - potem sie okazuje, że
to zwykłe beleco, ale czasmi jest już za późno :). Cchiałbym wiedzieć minę
twoje kumpla, jak by sie jego pragnienei spełniło, po 3 miechach.. klął
będzie na potęgę :))

1. Data: 2001-05-25 11:06:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ...publicznie nie uchodziloby walnac songu
> ..."Suzana. I am crazy fucking you" :)))))))

A co powiesz o:
'Would You Go To Bed With Me?'?

Kobietom 'uchodzi', a facetom to juz nie. :(
Dyskryminacja! ;)

Czarek

1. Data: 2001-05-25 11:08:23

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

| No wiesz, publicznie nie uchodziloby walnac songu (i jeszcze zeby w
| radio puscili!) "Suzana. I am crazy fucking you" :)))))))

Ha!! :)), doskonale, dokładnie tak jest, najchętniej powiedziałby - właśnie
to drguie, ale ile dziewczyn na to pójdzie?? 0.2 % ?? Mało trochę...

kłamswto, kłamswto, kłamswto, kłamswto, kłamswto :))

Pozdrówka
Tomfa | http://tomfas.republika.pl/ [ wszystko o WWW ]

1. Data: 2001-05-25 11:24:10

Od: "Omega" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomfa" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
minę
> twoje kumpla, jak by sie jego pragnienei spełniło, po 3 miechach.. klął

No, czasem Bozia spelnia nasze pragnienia:).
Ale dobrze wiedziec co sie sni facetom i .... mugolom;)
OmEga

1. Data: 2001-05-25 12:21:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dobrze wiedziec co sie sni facetom i .... mugolom;)

A Ty preferujesz pragnienia facetow czy mugolow Omega? :)

PS: Co to jest mugol? - wstyd sie przyznac ale nie wiem. :]

Pozdrowka,
Czarek

1. Data: 2001-05-25 12:22:28

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A Ty preferujesz pragnienia facetow czy mugolow Omega? :)
|
| PS: Co to jest mugol? - wstyd sie przyznac ale nie wiem. :]

Haryy Potter zbiera swoje żniwo ...

:)

T.

1. Data: 2001-05-25 12:40:10

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Haryy Potter zbiera swoje żniwo ...

Jasne, wiec lepiej zapytac 12 latkow. ;)

Czarek

consumer behavior
pogrzeb
Poradzcie.