Pytanie

1. Data: 2002-04-29 20:02:43

Temat: Pytanie
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do fachowców.

Czy mężczyzna golący włosy pod pachami jest normalny?

Czy też czynność ta to jakaś fobia, czy natręctwo (i czy to nie są synonimy)?
A może to inwit do późnego homoseksualizmu?
Proszę o wyrozumiałość, dopiero poznaję nomenklaturę.

Czy ta czynność może być spowodowana jakimiś wydarzeniami z okresu dojrzewania?
W rodzinie omawianego mężczyzny nikt nie goli włosów pod pachami.

Czy były robione jakieś badania na ten temat?
Jeżeli tak, to bardzo proszę o podanie źródła.

Mam także pytanie do pań uczestniczących w grupie.
Czy w kontaktach bezpośrednich wolicie mężczyznę, który pachy ma ogolone, czy też
nie?
A może jest wam wszystko jedno?
Zakładam, że omawiany mężczyzna, bez względu na to, czy ma pachy ogolone, czy też
myje całe ciało 2-3 razy dziennie ciepłą wodą z mydłem .

Co was, drogie Panie motywuje do wybrania na partnera życiowego pana z wygolonymi
pachami?
Czy w ogóle można mówić o kryterium ogolonej pachy?

A może dokonamy podziału uczestników grupy na tych z pachami wygolonymi i bez?
Osobowości w pewnym sensie już znane, łatwiej będzie analizować.

rw

1. Data: 2002-04-29 20:11:46

Temat: Re: Pytanie
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo" :

O, rany ! Skąd wytrząsnąłeś taki fajny temat;) ?
E.

1. Data: 2002-04-29 20:30:17

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

remo napisał(a) w wiadomości: <3ccda754$1_2@news.vogel.pl>...

>Mam pytanie do fachowców.
>
>Czy mężczyzna golący włosy pod pachami jest normalny?

Jak najbardziej. Normalny i estetyczny. Skoro kobiety golą, to dlaczego
faceci nie mogą?

>Mam także pytanie do pań uczestniczących w grupie.
>Czy w kontaktach bezpośrednich wolicie mężczyznę, który pachy ma ogolone,
czy też nie?

>Zdecydowanie ogolone!
1. Skóra jest gładziutka i można takiego delikwenta np. całować pod pachami.
Spróbuj- miłe przeżycie.
2. Nie czai się pod pachami żaden niemiły zapaszek, który jednak włosy łapią
nawet przy częstym myciu ciała i używaniu dezodorantów.

I skąd od razu podejrzenie o homoseksualizm? Pływacy, kulturyści itp. golą
całe ciała. Rozumiem, że dla wielu panów jest to nie do przyjęcia, ale dla
wielu pań jest bardzo pociągające.

Alina

1. Data: 2002-04-29 20:31:36

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przpraszam, że nie odpowiadam od razu, ale kartki w Kopalińskim mi się pomieszały.
Kiedyś uczyłem się na pamięć, i w przypływe złości spowodowanym brakiem postępu
powyrywałem.
W długi weekend posklejam.

> O, rany ! Skąd wytrząsnąłeś taki fajny temat;) ?

Etiologii nie pamiętam. :-).
W realu wstydziłem się zapytać.

rw

1. Data: 2002-04-29 20:35:36

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo Alino, za twoją opinię.

Już myślałem, że wszyscy zrobilo to okrutne:
Narzędzia > Reguły wiadomości > Lista zablokowanych nadawców

rw

1. Data: 2002-04-29 20:53:38

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już myślałem, że wszyscy zrobilo to okrutne:
> Narzędzia > Reguły wiadomości > Lista zablokowanych nadawców

nareszcie wiem jak to sie robi :-)

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-04-29 20:56:06

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nareszcie wiem jak to sie robi :-)

informatykę jednak odradzam

EOT

rw

1. Data: 2002-04-29 21:17:43

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

remo napisał(a) w wiadomości: <3ccdaf08$1_1@news.vogel.pl>...
>Dziękuję bardzo Alino, za twoją opinię.
>
>Już myślałem, że wszyscy zrobilo to okrutne:
>Narzędzia > Reguły wiadomości > Lista zablokowanych nadawców

Cierpliwa jestem. Musiałbyś się trochę bardziej postarać. Ale jeśli bardzo
chcesz...

1. Data: 2002-04-29 21:48:58

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo"

> [...]
pomieszały.
> Kiedyś uczyłem się na pamięć, i w przypływe złości spowodowanym brakiem

Czytasz jak leci, czy wg tematów ?:)

> Etiologii nie pamiętam. :-).
> W realu wstydziłem się zapytać.

Niektóre grupy prześcigają się w poradach na temat golenia. Nie powiem Ci
które, bo byś gdzieś przepadł.
E:)

1. Data: 2002-04-30 08:17:33

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytasz jak leci, czy wg tematów ?:)

Wcześniej działałem mało systematycznie, dlatego rezultaty były chyba średnie.
A i z nerw dość często wychodziłem.
Chyba nikt tak głęboko nie przeżywa Kopalińskiego jak ja ;-).

Teraz działam mozolnie, wyraz po wyrazie, zwrot po zwrocie.
Jak boli.
Obiecałem sobie 5 wyrazów dziennie. Więcej nie dam rady.

Wyrazy na dziś to:

anabatyczny
anabioza
anabolizm /to on też?/
anachoreta
anachronizm

I czego się nauczyłem na dzisiejszych zajęciach?

Anachoreta to wcale nie jest osobnik mówiący anachronizmy.
Anabioza jest "dobra".

Jak widać, pracę systematyczną zacząłem niedawno :-).

Tam na samym początku już jest bardzo dużo o mnie. I o was.
Jak by Kopaś mnie znał. I was też.

rw

A może jednak śnię?
Register domains at only $14.50