Pytanie

1. Data: 2001-12-08 22:47:46

Temat: Pytanie
Od: "dioniek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja Lukas. Mam pytanie w kwestii formalnej : jestem po studiach i boję
się,że nie znajdę pracy. Zastanawiam się jakie wymagania musiałbym
spełnić,aby zadość uczynić przeciętnemu dyrektorowi szpitala bądź
ordynatorowi ?

Łukasz

g...@p...onet.pl

2. Data: 2001-12-09 11:22:04

Temat: Re: Pytanie
Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde jestes po studiach ? to co robiles przez 6 lat naki i rok stazu ?
nie byles nigdy w szpitalu?
pzdr Tichy

3. Data: 2001-12-11 13:25:19

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się,że nie znajdę pracy. Zastanawiam się jakie wymagania musiałbym
> spełnić,aby zadość uczynić przeciętnemu dyrektorowi szpitala bądź

jakby Ci to powiedzieć - najlepiej jakbyś był jego synem...
w ostateczności do III stopień pokrewieństwa.
Takie życie chłopie
Pozdro
Massai

4. Data: 2001-12-12 19:50:29