cukrzyca II a dieta.

1. Data: 2001-12-08 21:19:51

Temat: cukrzyca II a dieta.
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o merytoryczne uwagi nt. Diety Optymalnej dr. J.Kwaśniewskiego
przy cukrzycy typu II.
Dziekuję. Janusz

2. Data: 2001-12-08 22:39:09

Temat: Re: cukrzyca II a dieta.
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przejdz na serwer slawin.lublin.pl i wybierz grupe dieta.optymalna. Chetnie
Ci wyjasnimy jak sie z tego szybko wyleczyc.
pozdrawiam i zapraszam
tom

Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-12-08 23:49:47

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl napisał(a):

> Proszę o merytoryczne uwagi nt. Diety Optymalnej dr. J.Kwaśniewskiego
> przy cukrzycy typu II.

Powstała już podobno nowa grupa dyskusyjna dot.diet i proszę tam pytać, a
wszystkich piszących o dietach, także proszę o przeniesienie się.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szaleństwo trwa krótko, żal długo*

4. Data: 2001-12-09 08:08:57

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote in message

> Proszę o merytoryczne uwagi nt. Diety Optymalnej dr. J.Kwaśniewskiego
> przy cukrzycy typu II.
> Dziekuję. Janusz

Na ogol w przypadku cukrzycy typu 2 oraz przy stosowaniu srodkow doustnych
calkowite odstawienie lekow nastepuje srednio w okresie do 3-ech tygodni.
Okres ten zalezy od wielu czynnikow. Przy dokladnym
przestrzeganiu zasad Zywienia Optymalnego 100% chorych zaprzestaje
brac lekarstwa.

W przypadku uzywania insuliny proces ten moze byc troszke dluzszy i tez
zalezy od zaawansowania choroby, wieku itd ... Mimo to w przypadkach
cukrzycy insulinozaleznej co najmniej 50% chorych zaprzestaje
brac insuline. Pozozostali redukuja ilosc potrzebnej insuliny
o ok. 50 do 70%.

Pozdrawiam,
Jerzy Zieba

5. Data: 2001-12-09 11:52:21

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Powstała już podobno nowa grupa dyskusyjna dot.diet

Jeszcze nie powstała. Na razie jest głosowanie.

i proszę tam pytać, a
> wszystkich piszących o dietach, także proszę o przeniesienie się.

Hipokrates już wiedział, że wszystkie choroby biorą się z tego co jemy. Na
zdecydowaną większość pytań, jakie ludzie zadają na tej grupie należało by
odpowiedzieć: zmień dietę.

Ty jednak uważasz, że grupa sci.medycyna jest własnością przemysłu
farmaceutycznego i jedynie uprawnione odpowiedzi są takie, które wymieniają
lekarstwa jakie należy brać, co dać sobie wyciąć, lub do jakiego lekarza się
udać. Ja jednak uważam, że ważniejsze dla zdrowia jest to co jemy na codzień
i że odpowiedzi w tym zakresie też są właściwe dla grupy medycyna.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2001-12-09 11:57:12

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o merytoryczne uwagi nt. Diety Optymalnej dr. J.Kwaśniewskiego
> przy cukrzycy typu II.

Jak możesz oczekiwać merytorycznych uwag na grupie w której jej główni
uczestnicy jeszcze przed ukończeniem studiów zapomnieli co tam pisze w
Harperze i twierdzą, (a przynajmniej nie oponują) że organizm tłuszcze
zamienia na cukier.
Poczytaj temat: czy to prawda?

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2001-12-09 13:31:20

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> Jeszcze nie powstała. Na razie jest głosowanie.

Długo coś głosują :-(

> [...]
> udać. Ja jednak uważam, że ważniejsze dla zdrowia jest to co jemy na codzień
> i że odpowiedzi w tym zakresie też są właściwe dla grupy medycyna.

Zgadzam sie z Tobą, ale jest przecież jeszcze grupa dyskusyjna Jacka
(Optymalnego). :-)

Pozdrawiam, Kaja
--
"Nigdy nic się nie zmieni, chyba że sami to zmienimy"

8. Data: 2001-12-09 22:28:49

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wyleczylem swoja corke z cukrzycy I typu. Obecnie ma 6 lat i czuje sie
dobrze. Leczenie trwalo az dwa lata. Z cukierkow najbardziej lubi boczek
wedzony.
pozdrawiam
tom

Użytkownik George Zieba <b...@o...com.au> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@p...google.
com...

9. Data: 2001-12-11 08:42:42

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Hipokrates już wiedział, że wszystkie choroby biorą się z tego co jemy.

Hipokrates był w swoich czasach wielki, ale w porównaniu z medycyną wieku XXI
wiedział mało. Na szczęście jest możliwe odróżnienie szacunku dla wielkiego
umysłu od bezkrytycznej akceptacji wszystkich koncepcji Hipokratesa.

> Na zdecydowaną większość pytań,
> jakie ludzie zadają na tej grupie
> należało by odpowiedzieć: zmień dietę.

Przesada (choć nawet nie-optymalni przyznają Ci, że dieta jest bardzo ważnym
elementem zapobiegania i leczenia) .

> Ty jednak uważasz, że grupa sci.medycyna
> jest własnością przemysłu farmaceutycznego

Z Twoich słów wnioskuję, że dieta optymalna (którą - jak mniemam - stosujesz)
nie leczy paranoi.

> Ja jednak uważam, że ważniejsze dla zdrowia jest to co jemy na codzień i że
> odpowiedzi w tym zakresie też są właściwe dla grupy medycyna.

Też są właściwe; z tym uzupełnieniem, że dla grupy pl.SCI.medycyna właściwe są
odpowiedzi wynikające z badań naukowych odpowiadających standardom metodycznym
naszych czasów (a więc kontrolowane, randomizowane, podwójnie ślepa próba itp...
- w granicach możliwości wyznaczanych przez naturę badania). Gdy sięgasz do
Harpera by uzasadniać swoje poglądy, stajesz się trudnym przeciwnikiem. Gdy
posądzasz w kółko o zmowę i prywatę, zasłużysz sobie tylko na epitety - bo
dyskusji z takim "stanowiskiem" prowadzić się nie da.

Z pozdrowieniami

Leszek Trzeciak

Biale palce
Leczenie bolu
Cysta na jajnikach - czy niebezpieczna operacja
Czy grzybicę można wyleczyć?
Poziom cukru we krwi