Biale palce

1. Data: 2001-12-08 20:26:17

Temat: Biale palce
Od: Wilhelmina <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio pokazali w I programie TVP program o chorobach ktorych jednym z
objawow sa bielejace na zimnie palce. Jakoby moze to byc przyczyna wielu
groznych chorob.

Ja wlasnie cierpie na taka dolegliwosc. Na ziemnie bieleja mi palce u
rak, calutkie, potem w cieple dochodza do siebie.
Do tej pory myslalam, ze to tylko przyczyna slabszego krazenia, ale
nastraszyli mnie w tym programie. Chcialabym sie przekonac, czy jest sie
czym martwic, moze wiecie do jakie badania powinnam zrobic, zeby
sprawdzic, czy nie jest to cos groznego.
Albo moze ktos cierpli na podobna przypadlosc??

pozdrawiam,
Willa

2. Data: 2001-12-08 21:14:00

Temat: Re: Biale palce
Od: "Robert Wojciechowski" <n...@f...mail> szukaj wiadomości tego autora

"Wilhelmina"
> Ostatnio pokazali w I programie TVP program o chorobach ktorych jednym z
> objawow sa bielejace na zimnie palce. Jakoby moze to byc przyczyna wielu
> groznych chorob.

Co może być przyczyną wielu groźnych chorób?
Program I TVP czy białość palców ????

Robert

3. Data: 2001-12-09 14:54:59

Od: Wilhelmina <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną wielu groźnych chorób?
> Program I TVP czy białość palców ????

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz na moje pytanie, Robercie. Bardzo mi
pomogles...

Willa

4. Data: 2001-12-09 16:50:42

Od: "Ciasteczko" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja powiem coś innego, mam wrażenie że przejmowanie się
wszystkim co mówią w TV na temat chorób i nie tylko to tylko
zatrówanie sobie dobrego samopoczucia.
Moja mama kupiła sobie poradnik medyczny i oczywiście
przez pierwszy miesiąc widziała u siebie objawy połowy
chorób opisanych tam (!??)
Jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów dodatkowych
to myślę że nie ma co sobie głowy zawracać.
No chyba że Ci to bardzo przeszkadza!
POZDRAWIAM
Użytkownik Wilhelmina <w...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@h...pl...

5. Data: 2001-12-10 10:50:54

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli utrzymuje sie to dlugo i sprawia dolegliwosci to dobrze bylo by pojsc
do lekarza. Jesli nie - mozna poczekac. Mozna tez robic naprzemiennie
kapiele w zimnej i goracej wodzie. W zadnym wypadku nie palic!

jotem

6. Data: 2001-12-11 13:20:38

Od: "Medipro" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

To jest "Reynauds Syndrome".

7. Data: 2001-12-11 14:14:45

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Medipro" <r...@h...com> wrote in

> To jest "Reynauds Syndrome".

Raczej objaw. Syndr. tylko to wtedy jak nie wiadomo dlaczego.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

8. Data: 2001-12-11 15:35:22

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej objaw. Syndr. tylko to wtedy jak nie wiadomo dlaczego.

A cos wiecej? Jest sie czym przejmowac, czy to olac?

Willa

--
http://olga.fm.interia.pl

Gadu-Gadu: 1262644

Leczenie bolu
Cysta na jajnikach - czy niebezpieczna operacja
Czy grzybicę można wyleczyć?
Poziom cukru we krwi
Elektryczna szczoteczka