Czy grzybicę można wyleczyć?

1. Data: 2001-12-08 18:32:59

Temat: Czy grzybicę można wyleczyć?
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakiś sposób, żeby wyleczyć nawracającą grzybicę pochwy? Clotrimazolum
działa tylko doraźnie i mam spokój tylko na krótki czas. Czy można się tego w
ogóle pozbyć?
Pozdrawiam
T.

2. Data: 2001-12-08 18:39:27

Temat: Re: Czy grzybicę można wyleczyć?
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
Clotrimazolum
> działa tylko doraźnie i mam spokój tylko na krótki czas. Czy można się

Ostatnio dostałam Dafnegin, i chyba podzialal bardziej dlugoterminowo :-)
A partner tez sie smaruje?

pzodrawiam
Anyia

3. Data: 2001-12-08 21:48:55

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Clotrimazolum
> działa tylko doraźnie i mam spokój tylko na krótki czas. Czy można się
Witaj,
ginekologiem nie jestem, ale slyszalem, ze nawracajace problemy z grzybica
moga wynikac ze zlej flory bakteryjnej pochwy, a ta zalezna jest od
hormonow. Sprobuj uzyc po leczniu clotrimazolem pałeczki kwasu mlekowego
(gotowy preparat- do kupienia w aptece)- przywraca on prawidlową florę
bakteryjna pochwy po leczeniu. Jesli to nie pomoze, trzeba by sie
zastanowic, czemu tak sie dzieje- m.in. problemem mogą być zaburzenia
hormonalne.

Pozdr.
Janusz (radiolog)
a...@p...onet.pl

4. Data: 2001-12-08 22:40:52

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmniejsz 5-6 razy liczbe weglowodanow w diecie a grzybica zniknie bez
uzywania zadnych dodatkowych chemikali.
pozdrawiam
tom

5. Data: 2001-12-09 05:45:21

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś sposób, żeby wyleczyć nawracającą grzybicę pochwy? Clotrimazolum
> działa tylko doraźnie i mam spokój tylko na krótki czas. Czy można się tego w
> ogóle pozbyć?

Trzeba zrobic badanie krwi na cukier i na HIV, poza tym
dobrze jest doustnie tez zazyc Diflucan.
plus po leczeniu grzybicy Lactovaginal.
i.

6. Data: 2001-12-09 11:24:27

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

doustne leki przeciwgrzybicze
ale jakie nie pamieta najlepiej pogadaj o tym ze swoim ginekologiem
pzdr Tichy

7. Data: 2001-12-09 20:55:58

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> doustne leki przeciwgrzybicze
> ale jakie nie pamieta najlepiej pogadaj o tym ze swoim ginekologiem
Orungal, doustny, skuteczny.

8. Data: 2001-12-10 07:47:11

Od: "los_G" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
Wszystkie powyzsze są słuszne i mogą byc skuteczne (ten HIV to z grubej
rury... ;-))
Zasadnicze pytanie - czy i jak często grzybica wraca (ile razy w roku,
miesiącu) ?. Jednorazowy epizod zakazenia jest na ogół łatwy do wyleczenia
(tylko nie za pomocą klotrimazolu w kremie !). Przy częstych nawrotach
konieczne jest leczenie skojarzone - dopochwowe, doustne (niekiedy
długotrwałe - kilka kursów) + odbudowa naturalnej flory bakteryjnej pochwy.
Najwazniejsze - skąd wiadomo czy to jest rzeczywiście grzybica. Wiele
infekcji bakteryjnych (niespecyficznych) daje bardzo podobne objawy.
Podstawa do rozpoznania jest najprostszy wymaz bakteriologiczny (tzw. na
stopień czystosci), potem posiew z antybiogramem ( i ew. mykogramem - wielke
grzybów ostatnio uodparnia sie na powszechnie stosowane specyfiki). Często
też grzybica idzie w parze z nadkażeniem bakteryjnym - wtedy dopiero
leczenie zaczyna robić się ciekawe ;-}

Pozdrow
Los_G

9. Data: 2001-12-10 09:23:10

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [ciach]
> Wszystkie powyzsze są słuszne i mogą byc skuteczne (ten HIV to z grubej
> rury... ;-))

No właśnie, z nawet bardzo grubej rury :)
Dostałam Nystatynę dopochwowo, Flumycon doustnie, mój partner też Flumycon i
Clotrimazol w maści.
Mam nadzieję, że to pomoże:)
Pozdrawiam
T.

10. Data: 2001-12-10 15:50:47

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Clotrimazolum
> działa tylko doraźnie i mam spokój tylko na krótki czas. Czy można się

ja tez walcze z grzybica (co prawda nie pochwy :o)
szukajac dla siebie informacji znalazlem cos co pewnie Cie zainteresuje:
http://www.termedia.pl/plg%20art%202%202000%20sr.htm
na pewno musisz poszukac przyczyny, a nie tylko leczyc objawy.
to trudne zadanie.
mozesz tez przeczytac to:
http://hendrys.republika.pl/
poza tym wierze ze Twoj partner rowniez zrobil badanie na obecnosc grzybow i
wykluczasz ta mozliwosc.

pozdrawiam i zycze zdrowia.
Marcin.

Poziom cukru we krwi