Trzeci migdał w nosku

1. Data: 2001-12-08 12:17:58

Temat: Trzeci migdał w nosku
Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajciw !!!!

Mam problem mój synek Kubus w nosku ma trzeciego migdałka nie (polipy ) i
skrzywiona przegrodę noska. Dziecko ma 5latek, lekarz uświadomił mnie,że
przejdzie mu samo gdy skończy 5 lat poprawy nie widać a ma 5 .5 latek
Chrapie oddycha ustami.
Co robić proszę poradzcie !!!

Ewka
Pozdrawiam
B...@p...fm

2. Data: 2001-12-10 07:59:46

Temat: Re: Trzeci migdał w nosku
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@i...pl> wrote in news:9ut0qc$os3$1@news.tpi.pl:
> [...]
> skrzywiona przegrodę noska. Dziecko ma 5latek, lekarz uświadomił mnie,że
> przejdzie mu samo gdy skończy 5 lat poprawy nie widać a ma 5 .5 latek

Mój Kubuś (4,5) też ma powiększony 3. migdał, przy okazji pozdrawia kolegę
;-).
Sprawa jest stosunkowo prosta, powinien ocenić rozsądny laryngolog.
Niestaty może być konieczne leczenie operacyjne, ale zabieg jest
raczej prosty i bezpieczny.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2001-12-11 22:51:02

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie pozdrawia Kubus Kubusia !!!!!!

Napiszcie cos wiecej o waszym problemie
b...@p...fm

Somatotropina
CMV