biale krwinki

1. Data: 2001-12-07 18:18:01

Temat: biale krwinki
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy obecnosc zbyt duzej ilosci bialych krwinek w moczu moze miec cos
wspolnego z bialaczka?
Opinie o zbyt duzej ilosci b. krwinek w moczu wydal lekarz mojej dziwczyny,
po obejrzeniu wynikow, nie mowiac przy tym co to oznacza.

czy ktos moglby mi wytlumaczyc o co chodzi.

pozdrawaim,
Marcin

2. Data: 2001-12-07 22:34:53

Temat: Re: biale krwinki
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem to oznacza po prostu jakis stan zapalny w drogach moczowych
(tez tak mialam), ale warto sie upewnic... Moze niech jeszcze pojdzie do
ginekologa?
Zycze powodzenia,
Livia

3. Data: 2001-12-08 00:07:47

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie
ma to zapewne "cos " wspolnego z zapaleniem pecherza czy nerek - zalezy
oczywiscie ile tych leukocytow jest moze byc kilka w polu widzenia
jesli jest ich za duzo swiadczy to infekcji ukladu moczowego
pozdrawiam
zycze zdrowia dziewczynie i dobrego lekarza
i niech sie leczy bo odmiediczkowe zapalenie nerek to nic dobrego wiec
lepiej dmuchac na zimnne

filtry do wody
stopery
Język geograficzny