Dziękuje Lekarzom z tej grupy

1. Data: 2001-12-08 22:03:28

Temat: Dziękuje Lekarzom z tej grupy
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wam LEKARZE, z tej grupy. W mojej opinii mozecie sie nazwac
doktorami nauk medycznych. Rady ktore tu dajecie, swiadcza o tym ze
prawdziwi lekarze jeszcze istnieja. Bo przeciez nie dostajecie zadnego
wynagrodzenia, a czesto nawet nie znacie pytajacego i nigdy zapewne nie
poznacie, a dajecie cos, co czesto nie daje sie przeliczyc na pieniadze.
Dziekuje.

2. Data: 2001-12-10 18:49:40

Temat: Re: Dziękuje Lekarzom z tej grupy
Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Dec 2001 23:03:28 +0100, "lume" <i...@l...prv.pl> wrote:

> [...]
>wynagrodzenia, a czesto nawet nie znacie pytajacego i nigdy zapewne nie
>poznacie, a dajecie cos, co czesto nie daje sie przeliczyc na pieniadze.

Podzielam opinię przedmówczyni i również dziękuję:-)))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie:-))

Saanale

Unit stamatologiczny-jaki wybrac
cukrzyca II a dieta.
Biale palce
Leczenie bolu
Cysta na jajnikach - czy niebezpieczna operacja