Pytanie do Lii o Placentę :)

1. Data: 2005-03-01 15:00:28

Temat: Pytanie do Lii o Placentę :)
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Udało mi sie zdobyć ten "Krem pielęgnacyjny do włosów z wyciagiem z
łozysk" i w związku z nim mam pytanie...

Jak często należy go uzywać?? czy za każdym razem po umyciu włosów?? czy
wystarczy np 1/tydzień?? niestety takiej informacji tu nie ma...
włoskiego nie znam, a nie chciałabym "przedobrzyć" ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-01 15:04:54

Temat: Re: Pytanie do Lii o Placentę :)
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-01 16:00:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Emi* skreślił te oto słowa:

> Jak często należy go uzywać?? czy za każdym razem po umyciu włosów?? czy
> wystarczy np 1/tydzień?? niestety takiej informacji tu nie ma...
> włoskiego nie znam, a nie chciałabym "przedobrzyć" ;)

Ja na poczatku jak miałam włosy w fatalnym stanie używałam co dwa dni.
A teraz gdy już włosy są w stanie zachwycającym - raz na tydzień, bo ten
krem jednak dośc cięzki jest, i nawet tak suche jak moje włosy potrafił
obciążyć.
Aaaa, i lepiej nie przedabrzać z trzymaniem go na włosach - te zalecane 30
minut to wystarczająco długo.

--
Lia

1. Data: 2005-03-01 15:15:10

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> obciążyć.
> Aaaa, i lepiej nie przedabrzać z trzymaniem go na włosach - te zalecane 30

hehe mi tam lekkie obciążenie nie zaszkodzi ;)

dziekuje za informacje:)

PS: własciwie to do wszystkich-to cudo kosztowało mnie 29.90 (na
allegro, szkoda mi było czasu, żeby łazić i szukać tego), pojemność -
1000 ml, seria "Serical",nazwa "Placenta"

1. Data: 2005-03-01 22:31:45

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:
> PS: własciwie to do wszystkich-to cudo kosztowało mnie 29.90 (na
> allegro, szkoda mi było czasu, żeby łazić i szukać tego), pojemność -
> 1000 ml, seria "Serical",nazwa "Placenta"

Niestety, juz jest za 40. Widac, wyniuchano sprawe :)

Zazula

1. Data: 2005-03-01 22:34:16

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-01 23:31:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zazula* skreślił te oto słowa:

> Niestety, juz jest za 40. Widac, wyniuchano sprawe :)

W sklepie 800 ml kosztuje 23 zł, więc może warto poszukać...

Tak swoją drogą to co jest na allegro ma tego samego producenta, ale
opakowanie inne, pojemnośc inna, i nazwa serii. Całkiem możliwe, że to
dokładnie ten sam produkt, ale robiony na inny rynek.
Jednak za skutecznośc tego allegrowego nie ręczę ;]
--
Lia

1. Data: 2005-03-01 22:42:15

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> dokładnie ten sam produkt, ale robiony na inny rynek.
> Jednak za skutecznośc tego allegrowego nie ręczę ;]

sprawdzałam - producent i dystrybutor sie zgadza :)

1. Data: 2005-03-01 22:43:49

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Niestety, juz jest za 40. Widac, wyniuchano sprawe :)

ja kupiłam u innego użytkownika, miał 10, po 22 ktoś kupił ostatnie
opakowanie... ale podejrzewam, że jeszcze raz wystawi-bo jak widać
ładnie mu się rozeszło:)

1. Data: 2005-03-02 09:45:22

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@v...pl> napisał(a):
> Udało mi sie zdobyć ten "Krem pielęgnacyjny do włosów z wyciagiem z
> łozysk" i w związku z nim mam pytanie... [ciach]

ja też mam pytanie, może trochę OT ;) czy nie macie żadnych obiekcji przed
używaniem kosmetyków z wyciągiem z łożysk?

1. Data: 2005-03-02 10:35:08

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-02 10:45:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *justa* skreślił te oto słowa:

> ja też mam pytanie, może trochę OT ;) czy nie macie żadnych obiekcji przed
> używaniem kosmetyków z wyciągiem z łożysk?

Pisałam już tu, że miałam i to spore... Ale nie ma to jak dobra redukcja
dysonansu.

--
Lia

1. Data: 2005-03-02 11:23:31

Temat: Re: Pytanie do Lii o Placentę :) [juz OT]
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Pisałam już tu, że miałam i to spore... Ale nie ma to jak dobra
> redukcja dysonansu.

Ale bo paskudne sa lozyska, czy dlatego ze zwierzatkom je zabieraja?

--
star

katalog AVONU
Fotodepilacja a depilacja laserem