Pytanie do Niny

51. Data: 2001-02-16 00:48:08

Temat: Re: Pytanie do Niny
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawomir Molenda" <d...@n...spam> napisał w wiadomości
news:slrn98opim.133.demiurg@inferno.va...
> A może on nawet Ciebie na oczy nie widział i ma to głęboko gdzieś,
> czy będziesz to podziwiał, czy się zdenerwujesz? Po co od razu
> odnosisz to zdarzenie _akurat_ do siebie? I właśnie z powodu szarych i
> brudnych ulic graficiarze malują ściany, także nie mogę się zgodzić, że
> im te ściany nie przeszkadzają.

Pozytywni graficiarze tworza niezle dzielka - duzym nakladem pracy
i pomyslowosci.
Ale co powiesz o tych, ktorzy na nowym, pieknym tynku pisza sprayem:
"Byla ladna biala sciana" ?
Czy wszystko musza zamieniac w slums'y ?
Eva

52. Data: 2001-02-16 01:54:02

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Pozytywni graficiarze tworza niezle dzielka - duzym nakladem pracy
> i pomyslowosci.
> Ale co powiesz o tych, ktorzy na nowym, pieknym tynku pisza sprayem:
> "Byla ladna biala sciana" ?

Może ktoś taki to nie graficiarz, a zwyczajny wandal?
--
Dariusz Laskowski Po 2099 roku Windows będzie zużywał tyle
mailto:d...@p...pl pamięci, że nie będzie nawet miejsca na

53. Data: 2001-02-16 07:07:58

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

<z...@p...onet.pl> writes:

> 1. Mnie Twoja nazwa jedynie zaciekawila. Poprosilem grzecznie (nie
> wartosciujac) o o jej wytlumaczenie.- Niestety, otrzymalem odpowiedz jak od
> panienki z urzedniczego okienka: "panie ja juz kiedys to komus tlumaczylam...

nie mam obowiazku udzielac wszystkim i wszedzie informacji na
wszystkie zadawane pytania.

> Nadal nie znam przyczyn, wiec nie oceniam. Teraz moge oceniac jedynie czyjs

Slawek Molenda udzielil wyjasnienia a ja mu podziekowalam. Jak
zgubiles gdzies tego posta to trudno.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

54. Data: 2001-02-16 08:40:36

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje, trzeba krocej.

> Ktoś słusznie zauważył, że klatka w bloku wcale nie jest Twoja i jak się
> ją maluje, to trzeba zadabać o wygląd całego piętra. W tym momencie
> to, co Ci napisał jest sprawą drugorzędną.

Jesne, ze nie jest. Ale pisanie 'p....' akurat na tym przeze mnie wlasnie
pomalowanym fragmencie, to proba moze walki,
albo moze przekazania czegos swiatu, a nie tylko niewinny tekst.
(wlasnie, ale czego dokladnie?)
I o to wlasnie mi caly czas chodzi :-)
I drugie moje sprostrzezenie, ze dzis opieka roztacza
sie tylo takich "zaczepiaczy", zamiast *obie* strony konfliktu.
NIe wiem dlaczego, ale to dosc ciekawe i moze wiele
powiedziec o naszym swiecie.

> Wpadasz w szał dopiero o 21 po kolacji? ;-)

Tak, wampir....

> Możesz co najwyżej
> pogonić za nim z jakimś patykiem uważnie patrząc, czy on nie wyciąga
> większego patyka.

I tak wlasnie robie tu, na grupie, delikatnie sugerowalem,
ze nieladne jest to 'pi.....',
a Ty broniles tego napisu.
Po co??

Zdrufka, Duch

55. Data: 2001-02-16 09:09:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ...dlaczego kiedy pojawia sie na jakiejs grupie - od razu robi sie tam
lodowato?

Taaa, to prawda, tez cos podobnego zauwazylem. Ochlodzenie, sztywniactwo...
Np niektorzy faceci (zwlaszcza) 'sztywnieja' baczac aby nie narazic sie
swoimi
'niedojrzalymi' pogladami, czesc - prowadzi 'zaciekla' walke, niektorzy
rezygnuja
z publikowania na grupie... ;(

Czarek

56. Data: 2001-02-16 09:15:46

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo sie ucieszylem z jej wejscia na psp. Az mi sie oczy smialy, kiedy
> czytalem jej ciekawe wypowiedzi i ciagle mam nadzieje, chociaz coraz
mniejsza,

Bo to tylko chodzilo: "zrobic kupe" i czekac az ktos powie:
"kurcze, smierdzi tu, usuncie to".
Wtedy wkroczyc do akcji ze sztandarami "wolnosci" i zaczacz:
-"tu sie zgina", nie usune kupy :-)
-a wogole, to przeciez kupa nie dla wszystkich jest smierdzaca
-a wogole, to dlaczego ograniczasz swobode innych
-dlaczego robisz Stowarzyszenia Swietoszków, Czysciorków, Samozwanczych
Obronców Dzieci przed Demoralizacja

i dalej zacytuje pk, bo jest jeszcze lepszy :-)
(sorry pk, ze za plecami)

-"nikt nie zabrania Ci tego tak odbierac, wobec tego i Ty nie powinienes
zabraniac innym odbierac inaczej"
-"Inaczej tworzysz sztuczne i napuszone wrazenie czlowieka ktory z
niepowaznej sprawy robi ogromna sensacje"
(wiec zeby sie nie napuszac to kupa ma smierdziec przez 3 tygodnie?)

> Skonczcie te nagonke. Badzcie jednostkami, a nie zwierzeciem spolecznym.
Mam
> wrazenie, ze to nie jest zbieg okolicznosci, ze pewne dazenia integracyjne
> zbiegaja sie w czasie z histerycznymi atakami na "czarna owce".
> Alfred przyjmowal na siebie role samozwanczego seniora i gospodarza grupy.

Wiec Alfred w czyms zawinil? Niemozliwe... :-)

I tu wlasnie wychodzi ten paradoks:
'pier...' -> tak,
Alfred i jego przyklad -> nie.
Ale dlaczego?
Przeciez obroncy 'pier...' caly czas mowili ze wszystkie zachowania sa
dopuszczalne.

> pewne dazenia integracyjne
> zbiegaja sie w czasie

Jakie dazenia intergacyjne?

Zdrufka!
Duch

57. Data: 2001-02-16 09:32:06

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> [...]
> swoimi
> 'niedojrzalymi' pogladami, czesc - prowadzi 'zaciekla' walke, niektorzy

No wlasnie.
Ale ja mysle, ze Ninke tez da sie przyswoic;).
Tak jak w Mensie.

Eva
P.s. Tylko co jest z tym rozbitym lustrem?
Ninka trzyma mnie w killfile:), bo ja o to kiedys na psf prosilam.
A strasznie jestem ciekawa co o tym zwierciadle sądzi.

58. Data: 2001-02-16 09:49:44

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Szpanowanie amerykańskimi zarobkami?" IMHO nie było.
> Reszta jest projekcją... ;->

BYLO, bylo:))
Eva

59. Data: 2001-02-16 10:15:09

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina writes:

> nie mam obowiazku udzielac wszystkim i wszedzie informacji na
> wszystkie zadawane pytania.

Szacunek dlu innych tez Cie nie obowiazuje?

> Slawek Molenda udzielil wyjasnienia a ja mu podziekowalam. Jak
> zgubiles gdzies tego posta to trudno.

Szkoda ze nie chcesz(?) odpowiadac sama na pytania.

Proponuje, zeby wszystko za Ciebie mowil Slawek, a Ty mozesz mu za to dziekowac.
Wszak dla Ciebie nie ma to zadnej roznicy.
;)))

Czekam niecierpliwie na informacje z eksperymentu nad Twoimi znajomymi. Mam
nadzieje, ze wynikami badan nad nimi podzielisz sie z nami tak, jak wynikami
badan nad nami dzielisz sie z nimi.

Zelig9

60. Data: 2001-02-16 10:31:25

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> P.s. Tylko co jest z tym rozbitym lustrem?
> Ninka trzyma mnie w killfile:), bo ja o to kiedys na psf prosilam.
> A strasznie jestem ciekawa co o tym zwierciadle sądzi.

Popros Evo jej kolegow kolegow z pracy ;) Oni sa rowniejsi od nas :))) i im
Ninka odpowie.

Ciezko prowadzic dyskusje z osoba, ktora jej unika, a jednoczesnie prowokuje.

Czyzbysmy nie byli tu po to _by_rozmawiac_?

Zelig9

A w cholerę z tą MENSA!!! [-ZED- Oni Cię jednak chcieli obrazić! ;-)] (było: Re: pl.rec.robotki-reczne)
Walentego czas zaczac
Prof Strzelecki
Nauczcie się cytować !
Dzień Mózgu