Re: Pytanie do Niny

1. Data: 2001-02-16 20:16:30

Temat: Re: Pytanie do Niny
Od: k...@g...pl (Gfx) szukaj wiadomości tego autora

>- ale, wlasnie - dlaczego kiedy pojawia sie na jakiejs grupie -
>od razu robi sie tam lodowato?
>Dlaczego z miejsca wybuchaja spory?
>Czyzby Nina przybywala z bieguna chlodu?
>Nino, a moze jestes Krolowa Sniegu ze swoim potluczonym lustrem?

Ona jest botem wymyslonym i testowanym teraz przez japonczykow. Ostatnia
nieobecnosc na liscie spowodowana byla operacja apgrejdowania do wersji 2.0
( w koncu jestesmy w XXI wieku )
W tej wersji nawet najdrobniejsze przeslanki ludzkich uczuc zostaly usuniete
z algorytmow

Gfx

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-02-16 20:46:40

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gfx" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ( w koncu jestesmy w XXI wieku )
> W tej wersji nawet najdrobniejsze przeslanki ludzkich uczuc zostaly usuniete

Teraz smieszniej!:)))
Eva

1. Data: 2001-02-17 06:27:13

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl (Gfx) writes:

> Ona jest botem wymyslonym i testowanym teraz przez japonczykow. Ostatnia
> nieobecnosc na liscie spowodowana byla operacja apgrejdowania do wersji 2.0

No tos malo spostrzegawczy Watsonie, bo przez ten czas udzielalam sie
ciagle na newsach ino innych grupach.

:)

i tak piekna teoria upada ;)
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-02-17 17:14:48

Od: "kacper" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

supersonic Bot <n...@p...ninka.net> skompilowała text:
> No tos malo spostrzegawczy Watsonie, bo przez ten czas udzielalam sie
> ciagle na newsach ino innych grupach.
>
> :)
>
> i tak piekna teoria upada ;)

Nieprawda... Nie wszystkim botom mówi się że nimi są... Zachowują się
wówczas autentycznie... ale jednak taki bot zawsze tworzy kontrast
w homosapiengrup... (białkobotów)
Dlatego takie boty budzą niezrozumiałe ich ataki ;)
Nic dziwnego białkoboty czują się zagrożone... Swoją złość jednak głupio
tłumaczą: "sprawa rozbija się o Twój pierdolony identyfikator". Każdy
dobry badacz wie, że to zwykła alergia botomiczna...
A po za tym, przy upgrejdowaniu dogrywa się pamięć na ten czas by taki
bot się nie zorientował...
To jeszcze nie wszystko słyszałem od grupy tworzącej tego bota, że aby
uzystać taką inteligencję (co najmnej 2,5 stena) upgrejda trzeba robić codziennie...
A w internecie na ftp... trzymają pliki z programem...
NMM2001_2_10.zip
NMM2001_2_11.zip
NMM2001_2_12.zip...

Nie podam wam adresu bo ten bot sporo koszutje...
a zwłaszcza to pierdol... Taki był pomysł, że każdego bota
się oznacza jakimś słówkiem... jak każdy model...
NMM2001 pierdol... No i tak ma być ;)
Ta nazwa jest zastrzeżona oczywiście!

> --
> Nina Mazur Miller
> n...@p...ninka.net
> http://pierdol.ninka.net/~ninka/
> http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

Widzicie za każdym razem te literki są ułożone identycznie ;)
To nie jej wina, ją tak zaprogramowali ;)

Skale inteligencji Wechslera
portal - psychologia
Pytanie do psychologa(czy mam popełnić samobójstwo)
swiadome sny
Ankieta o nowych ruchach religijnych raz jeszcze...