Pytanie do Zayzayera.Pralki LG z Direct drive .

1. Data: 2006-11-17 19:08:46

Temat: Pytanie do Zayzayera.Pralki LG z Direct drive .
Od: "szewcu" <7...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się ten pomysł,a jak jest w praktyce?
Co z usterkowością.Mam na oku LG Wd-12390ND
lub polecanego SIEMENSA WS-12X460PL.
Na co się zdecydować.A może ktoś używa LD z DD
[bezpośredni napęd ,silnik-bęben} i podzieli się spostrzeżeniami
użytkownika.

POZDRO.Szewcu

2. Data: 2006-11-22 17:32:37

Temat: Re: Pytanie do Zayzayera.Pralki LG z Direct drive .
Od: "szewcu" <7...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że Zayzayer rzadko już tu zagląda.Może ktos inny jest
zorientowany.
Proszę o pomoc .

Szewcu.

3. Data: 2006-11-22 19:11:59

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

A to interesujący w ogóle temat. Znajomi właśnie ją kupili i sa baaardzo
wniebowzięci. Że suoper ciche, że straasznie długa gwarancja i do tego duża
ładowność przy tej samej co konkurencja wielkości. (do 60'tki wchodzi 7kg, a
normlnie 5 lub 6)

--
______________

PROINSTAL
Mateusz Łagoda
71/325-91-30
71/723-20-49
888/56-78-55
l...@l...pl
GG: 5543159
______________

4. Data: 2006-11-22 22:24:19

Od: "McKee" <M...@w...-usun-to-.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> wrote in message
> [...]
> tego duża ładowność przy tej samej co konkurencja wielkości. (do 60'tki

Z tego co pisza na internecie do LG wchodzi 5kg a do Siemensa 4,5 - jakoś
zupełnie nie rozumiem zachwytu.

5. Data: 2006-11-23 08:40:45

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pisza na internecie do LG wchodzi 5kg a do Siemensa 4,5 - jakoś
> zupełnie nie rozumiem zachwytu.

Mam LG 10290ND (chyba) - czyli ładowana od przodu, głębokość 45
cm, bęben 5kg, 1000 obrotów, elektroniczny wyświetlacz, opóźnienie
czasu prania i takie tam bajery. Siemens ma podobną wielkość bębna
przy głębokości 60 cm, czyli sporo więcej (co liczy się w małej
łazience bardzo...).
Faktycznie jest cicha, pierze dobrze. Mamy ją niecały rok, więc
dosyć krótko. Na razie nic się nie zepsuło, ale to nic dziwnego.

Ma wg mnie 2 minusy: nie ma programu samego wirowania (nie wiem, czy
konkurencja ma, w każdym razie w starej pralce było - i jakież było
moje zdziwienie ostatnio, kiedy nie mogłam odwirować jednej rzeczy, a
musiałam ustawić program płukanie + wirowanie). Drugi minus to woda
zbierająca się po praniu w fartuchu - zbieram ją ręcznikiem
papierowym, bo wg mnie jest jej tak dużo, że sama zbyt długo
musiałaby wysychać. Ale możliwe, że to tylko problem z moim
egzemplarzem.
Poza tym - same zalety :)

Generalnie zachęcam do DD. Faktycznie różnica w hałasie bardzo
odczuwalna.

Magda

6. Data: 2006-11-23 08:45:54

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pisza na internecie do LG wchodzi 5kg a do Siemensa 4,5 - jakoś
> zupełnie nie rozumiem zachwytu.

Już wyjaśniam:
do przeciętnej pralki 40cm (np łirpól czy elektroluks) wchodzi 4kg
do przeciętnej pralki 60cm (np łirpól czy elektroluks) wchodzi 5kg
do bosza/zimensa 40cm wchodzi 4,5kg
do bosza/zimensa 60cm wchodzi 6kg
do eldżi 40cm wchodzi 5kg
do eldżi 60cm wchodzi 7kg

Czyli 40cm eldżi ma możliwości pojemnościowe jak 60cm elektroluksa.
Ale jak ktoś pierze raz na miesiąc tylko dla dwojga ludzi to i tak nie może
pojąć jakie znaczenie ma max wielkość wsadu.
Nie mówiąc już o praniu pościeli dla dziecka alergika...

--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-11-23 12:13:46

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma wg mnie 2 minusy: nie ma programu samego wirowania

W Simensie Siwamat jest, ale takie dziwne, że wiruje wtedy na 800, choć
normalnie może na 1000. Jakaś umyśla ułomność, albo błąd w druku instrukcji.

--
______________

PROINSTAL
Mateusz Łagoda
71/325-91-30
71/723-20-49
888/56-78-55
l...@l...pl
GG: 5543159
______________

8. Data: 2006-11-23 14:17:12

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

szewcu <7...@g...pl> napisał(a):

> Mam na oku LG Wd-12390ND
Jakby co, to ja nie plecałem :)
Jeszcze tego nie naprawiam, bo nie zeszły z gwarancji, ale od kumpla co w
tym siedzi wiem, że sprzęt się sypie za czesto. Najgorszy syf jest z wymianą
ułożyskowania. Osobiście odradzam. A jeżeli już mowa o LG, to mam zagadkę.
Kto zgadnie dlaczego od kilku miesięcy nie działa postrona "wsparcie
techniczne" ? :D :D :D
http://pl.lge.com/support/support.jsp

9. Data: 2006-11-23 14:19:32

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Kto zgadnie dlaczego od kilku miesięcy nie działa postrona "wsparcie
> techniczne" ? :D :D :D
> http://pl.lge.com/support/support.jsp

Przepraszam, chodziło mi o serwis LG, a nie wsparcie techniczne.

10. Data: 2006-11-23 17:01:42

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze tego nie naprawiam, bo nie zeszły z gwarancji

A one mają jakąś wieloletnią gwarancje na napęd, no nie?
A tak się razem zastanawialiśmy: poprzez jakie sprzęgło jest połączony
silnik z bębnem? Bo jakoś nie wierze, że całkowicie bezpośrednio...

--
__

Elektroszczotka, turboszczotka itp. - warto?
półeczki z kafelek
Sufit podwieszany
Re: 3 cesarki - czy któras z Was tak miala ??? (troche długie)
parkiet - super aplikacja !!!