Pytanie do Zayzayera, chociaż nie tylko

1. Data: 2006-05-21 16:12:49

Temat: Pytanie do Zayzayera, chociaż nie tylko
Od: "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poniżej pytanie do Zayzayera, jednak jeśli ktoś ma jakieś opinie na
poniższe problemy, to będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi.

Pozwoliłem sobie napisać do Pana, jako specjalisty z dziedziny sprzętu
AGD. Konkretnie chodzi mi o Pana opinie na temat nowych zmywarek firmy
Amica. Dotychczas na zmywarki wymienionej firmy nie zwracałem uwagi,
gdyż parametry techniczne były dalekie od oczekiwanych. Jednak wpadł mi
w ręce katalog sprzętu do zabudowy na rok 2006 i zobaczyłem nowe modele,
które dopiero na dniach pojawiły się na stronie www Amici. Rodzice
właśnie będą się przeprowadzać (ja im wykonuje cały projekt plastyczny
urządzenia wnętrz) i będą musieli wyposażyć całą kuchnię od nowa, stąd
dosyć ważnym elementem zakupu jest stosunek ceny do możliwości (tym
bardziej, że trzeba też położyć nowe podłogi, wyposażyć łazienki, itp.),
a w przypadku sprzętu Amici, wydaje się on bardzo dobry. W zaplanowanej
kuchni jest miejsce na zmywarkę 45cm, dotychczas myślałem o Boschu albo
AEG, jednak wspomniany katalog zburzył moje myślenie. Konkretnie chodzi
o model ZZA6428I, patrząc na parametry, wydaje się że to bardzo dobra
zmywarka, za bardzo dobrą cenę.

Czy miał Pan już styczność, albo coś słyszał o tych nowych zmywarkach?

Na piekarnik, to już się zdecydowałem, jest to też sprzęt Amici,
dokładnie model EBP28A z lini Platinum, Jak Pan myśli, to dobry wybór?

Jeśli chodzi o wyciąg, to pasuje mi stylistycznie i cenowo jeden z
modeli firmy Ciarko, konkretnie SATURN R - ma Pan jakąś opinię na temat
tego okapu/producenta?

Największym problemem jest dla mnie wybór ceramicznej płyty grzejnej i
lodówki. W przypadku płyty, to patrzyłem na Amica PS2304, jednak nie
podoba mi się w niej to, że aby sterować konkretnym polem, trzeba
najpierw to pole wybrać, chyba wolałbym, by każde pole miało swoje
przyciski "+" i "-". Ale może się mylę i jest to całkiem wygodne. A
jakie są Pana preferencje co do producenta płyt grzejnych?

Lodówkę potrzebuję dużą, taką o wysokości około 177cm, ale tu już
zupełnie nie wiem co wybrać. Wziąć z dwoma agregatami czy z jednym? i
jakiej firmy?

Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Krzysztof W.

2. Data: 2006-05-21 18:07:42

Temat: Re: Pytanie do Zayzayera, chociaż nie tylko
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywarki dla Amiki robi Smeg. Jakośc ledwo przeciętna, a części drogie.
_Nie polecam_. Amiki, to może być _tylko_ sprzęt grzewczy.
Najlepszy sprzet w klasie popularnej robi teraz Bosch-Siemens.

3. Data: 2006-05-21 18:45:39

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> napisał w
wiadomości news:e4q3i8$k92$1@83.238.68.35...
> [...]
>
> Pozwoliłem sobie napisać do Pana, jako specjalisty z dziedziny sprzętu
> AGD. Konkretnie chodzi mi o Pana opinie na temat nowych zmywarek firmy

Witam,
widze, ze zayzayer już odpowiedział - ja dodam swoje 3 grosze...:-)

Pod koniec ubiegłego roku wykanczalem od podstaw nowe mieszkanie i dlugimi
tygodniami dobieralem sprzet.
W kuchni moj wybor padl na:
- lodowka - Elektrlux
- piekarnik+plyta ceramiczna - Amica
- okap - Amica
- zmywarka - Amica
Caly sprzet AGD bralem od jednego dostawcy (sklep internetowy) i kiedy
zlozylem zamowienie uslyszalem : "Amica robi dobry sprzet grzejny i tego
powinna sie trzymac..".
Zmienilem swoj wybor na zmywarke 45 Elektroluxa i jestem bardzo zadowolony z
rady jaka dostalem. Pralke tez kupilem inna niz planowalem (rowniez
zamierzalem kupic Amice).
Jesli chodzi o sprzet Amica, ktory kupilem, to jak na razie sprawuje sie
znakomice - oby tak dalej..

Zycze wiec udanych i przemyslanych wyborow.

pozdr
jacek

ps. po Twojej wypowiedzi widac, ze jestes dobrze wychowany ale pamietaj - na
grupach sie nie "Pan'uje.." :-))))

4. Data: 2006-05-22 04:18:25

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...pl> napisał(a):

> Zmywarki dla Amiki robi Smeg.
Głupoty piszę. Przecież Smeg robił, bo teraz dla Amiki zmywarki robi jeszcze
gorsza fabryka - tureckie Beko.

5. Data: 2006-05-22 11:10:10

Od: ytorkin <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):
> Zmywarki dla Amiki robi Smeg. Jakośc ledwo przeciętna, a części drogie.
> _Nie polecam_. Amiki, to może być _tylko_ sprzęt grzewczy.
> Najlepszy sprzet w klasie popularnej robi teraz Bosch-Siemens.

A jak w stosunku do Bosh-Simens wypada koncern Elektrolux. A dokładniej
AEG? Chodzi mi głównie o pralki i zmywarki.

Pozdrawiam,
Arek

6. Data: 2006-05-22 11:48:36

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ytorkin <a...@b...pl> napisał(a):

> A jak w stosunku do Bosh-Simens wypada koncern Elektrolux. A dokładniej
> AEG? Chodzi mi głównie o pralki i zmywarki.
Sądzę, ze w zmywarkach Bosch jest lepszy, ale jeżeli chodzi o pralki, to nie
wiem, ale sobie kupiłbym Boscha :)

7. Data: 2006-05-23 20:53:56

Od: "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupoty piszę. Przecież Smeg robił, bo teraz dla Amiki zmywarki robi jeszcze
> gorsza fabryka - tureckie Beko.

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czyli te najnowsze modele to Beko? Szkoda,
bo według parametrów wyglądają ciekawie. Zostanie zatem pewnie Bosch. :)

A co z firmą Ciarko od okapów? Jakieś opinie, albo zasłyszane wieści? :)

Pozdrawiam,
Krzysztof "Arte"

8. Data: 2006-05-23 21:09:50

Od: "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> widze, ze zayzayer już odpowiedział - ja dodam swoje 3 grosze...:-)
>
> Pod koniec ubiegłego roku wykanczalem od podstaw nowe mieszkanie i dlugimi
> [...]

A można wiedzieć jaki model wybrałeś? Czy też duży (177cm) i z
szufladami zamrażalnika na dole? Jakieś uwagi w użytkowaniu?

> - piekarnik+plyta ceramiczna - Amica

Ja jak wspomniałem myślę właśnie też o sprzęcie grzejnym Amica, ale
właśnie mam ten dylemat co do sterowania. Dotychczas z płytą ceramiczną,
miałem do czynienia tylko z modele Simensa, a tam dla każdego pola
grzewczego jest własny "+" i "-", zaś u Amici, to trzeba najpierw wybrać
pole, a potem dopiero nim sterować, i właśnie nie wiem czy to jest
wystarczająco wygodne. Jakie są Twoje opinie na ten temat?

> - okap - Amica

Teraz Amica robi takie fajne modele z czujnikiem zapachów, gdzie same
zwiększają stopień pracy, w zależności od intensywności tegoż zapachu.
Tyle, że mi najbardziej stylistycznie odpowiada ten właśnie firmy
Ciarko. Ale, zawsze jeszcze mogę się przekonać do czegoś innego. A jaki
Ty masz model wyciągu? i jakie opinie?

> [...]
> powinna sie trzymac..".
> Zmienilem swoj wybor na zmywarke 45 Elektroluxa i jestem bardzo zadowolony z

Ja też chyba zdecyduję się albo na Electroluxa/AEG albo na Boscha,
chociaż przez chwilę jak zobaczyłem te nowe modele zmywarek Amici, to
jak pisałem, zwątpiłem, bo w parametrach są bardzo dobre! Ale... jak
napisał Zayzayer, to niestety turecka robota... :(

> Zycze wiec udanych i przemyslanych wyborow.

Dzięki, na pewno będą przemyślane. :)

> ps. po Twojej wypowiedzi widac, ze jestes dobrze wychowany ale pamietaj - na
> grupach sie nie "Pan'uje.." :-))))

Jasne, niby to wiem, bo w necie siedzę już od 96 roku, ale tak jakoś,
jak się o coś prosi, to wydaje mi się, że grzeczność jednak wymagana -
to silniejsze u mnie niż zasady netowe. ;)

Pozdrawiam,
Krzysztof "Arte"

9. Data: 2006-05-25 20:08:01

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof W." <a...@s...info.pl> napisał w
wiadomości news:e4vtji$9f3$1@83.238.68.35...
> Witam.

Czesc
> A można wiedzieć jaki model wybrałeś? Czy też duży (177cm) i z szufladami
> zamrażalnika na dole? Jakieś uwagi w użytkowaniu?

55x56x178
ELECTROLUX ERN 2925

> [...]
> pole, a potem dopiero nim sterować, i właśnie nie wiem czy to jest
> wystarczająco wygodne. Jakie są Twoje opinie na ten temat?

Ja wybrałem model Prestige HK 3302 - jestem zadowolony.
Jednak ona ma sterowanie pokretlami w piekarniku - na temat wygody systemu
sensorow w Amica nie mam zadnej opinii.

jacek

Pralka HOOVER zmywarka FAGOR
Co sadziecie o okapie Gorenje DKG 600 M = Maan Lazur
HOOPLA - opinie?
Jaka pralke i lodowke kupic
zamek w drzwiach do mieszkania w bloku