#Pytanie do czynnych użytkowników psp

1. Data: 2007-05-12 08:29:06

Temat: #Pytanie do czynnych użytkowników psp
Od: *Magda* <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcielibyśmy zapytać użytkowników grupy dyskusyjnej psp, czy mają coś
przeciwko użyciu ich nicków w *opracowaniach* medialnych bądź
naukowych? Pytanie to zadajemy tylko i wyłącznie przez grzeczność,
doskonale bowiem wiemy, że mamy prawo do ujawniania nicków grupowiczów
wraz z treściami prezentowanymi na grupie przez osobę o danym nicku.
Każdy użytkownik grupy dyskusyjnej zdaje sobie przecież sprawę z tego,
że jego wiadomości i komentarze do grupy typu Usenet będę widoczne dla
każdego w internecie.
Mimo to, przez grzeczność, kierujemy nasze pytanie do użytkowników
psp. Jeśli ktoś ma coś przeciwko użyciu jego nicka, prosimy o
poinformowanie nas o tym w TYM wątku. Nick danej osoby zostanie
wówczas zmieniony na inny, nadany przez osoby opracowujące materiał.
Nowy nick będzie konsekwentnie używany w medialnych bądź naukowych
*opracowaniach* tekstów zaprezentowanych w przeszłości na grupach
przez daną osobę.
Na prośby o zmianę nicka czekamy do poniedziałku włącznie.

--
*Magda*

2. Data: 2007-05-12 08:34:05

Temat: Re: #Pytanie do czynnych użytkowników psp
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Magda*" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

Sprzeciw nie tylko w stodunku do nicka ale i profilowania.

3. Data: 2007-05-12 08:41:11

Od: *Magda* <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 10:34, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "*Magda*" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...

> Sprzeciw nie tylko w stodunku do nicka ale i profilowania.

Nie rozumiem. Twojego??
Nasz od dawna taki sam - Magda. Dziś w gwiazdkach dla rozróżnienia, bo
i wątek nietypowy.

--
Magda

4. Data: 2007-05-12 08:46:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Magda*" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]

Nie rozumiem. Twojego??
Nasz od dawna taki sam - Magda. Dziś w gwiazdkach dla rozróżnienia, bo

Miało być "stosunku". Napisałem wyraźnie.

5. Data: 2007-05-12 08:50:55

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

*Magda*<e...@i...pl>
ps.com

> Chcielibyśmy zapytać użytkowników grupy dyskusyjnej psp, czy mają coś
> przeciwko użyciu ich nicków w *opracowaniach* medialnych bądź
> naukowych?

[...]

Jeżeli faktycznie istnieją/zaistnieją jakieś wasze opracowania, to nie życzę
sobie w nich występować (ani jako nick, ani jako zmieniony nick).

PN

6. Data: 2007-05-12 08:54:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Magda*" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

Może napiszesz o specjalności: "kręcenie fujary".

7. Data: 2007-05-12 09:03:21

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Magda*" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Chcielibyśmy zapytać użytkowników grupy dyskusyjnej psp, czy mają coś
> przeciwko użyciu ich nicków w *opracowaniach* medialnych bądź
> naukowych?

Nie wyrażam zgody na wykorzystanie moich tekstów
w żadnych opracowaniach.

Natek

8. Data: 2007-05-12 09:10:00

Od: *Magda* <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@p...googlegroups.com

> [...]
>
> Jeżeli faktycznie istnieją/zaistnieją jakieś wasze opracowania, to nie życzę
> sobie w nich występować (ani jako nick, ani jako zmieniony nick).

Widzisz Pawle, to nie ma znaczenia, ponieważ pisząc na grupę każdy
zdaje sobie sprawę z tego, że cały świat Go czyta, nieprawdaż?
I zapewniam Cię, że nikt nie ma obowiązku o nic nikogo pytać, ani
nawet o niczym informować.
My nie dość, że poinformowaliśmy, to jeszcze pytamy o nick.
Jeśli chcesz potraktuj, że pytania nie było.
Wiele osób na całym świecie korzysta z grup do realizowania własnych
celów. Nawet o tym nie wiesz, ponieważ NIKT O NIC nie pyta. Nie wiesz
więc kto i na którym końcu świata skorzystał z Twoich tekstów
opatrzonych Twoim nickiem.
Nasze pytanie jest TYLKO i WYŁĄCZNIE przez grzeczność.
Tak więc jeśli zaistnieje potrzeba wykorzystania Twoich tekstów,
możemy jedynie (choć powtórzę - nie musimy, to tylko nasza dobra wola)
zmienić nick.

--
Magda

--
Magda

9. Data: 2007-05-12 09:14:26

Od: *Magda* <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 11:03, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "*Magda*" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1178958546.893435.310300@p77g2000hsh.
googlegroups.com...

> Nie wyrażam zgody na wykorzystanie moich tekstów
> w żadnych opracowaniach.
>
> Natek

Pytanie tyczy się tylko nicka.
Patrz odp.do PN.

--
Magda

10. Data: 2007-05-12 09:27:38

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

*Magda*<e...@i...pl>
s.com

5...@p...googlegroups.com

> Widzisz Pawle, to nie ma znaczenia, ponieważ pisząc na grupę każdy
> zdaje sobie sprawę z tego, że cały świat Go czyta, nieprawdaż?

Rozumiesz różnicę między czytaniem a wykorzystywaniem w opracowaniach?

> [...]
> Tak więc jeśli zaistnieje potrzeba wykorzystania Twoich tekstów,
> możemy jedynie (choć powtórzę - nie musimy, to tylko nasza dobra wola)

Wyraziłem swój wyraźny sprzeciw.
Jeżeli jednak jesteście tymi, za których się podajecie, to i tak zrobicie,
co chcecie, bo nie będę w stanie przeszkodzić w publikacji, nie znając
waszej tożsamości.
O żadnej grzeczności czy przyzwoitości z waszej strony nie może być tu mowy.
To zwykła arogancja "badaczy wśród aborygenów".

PN

TRYBUNAŁ, LUSTRACJA, TK...
Poskromienie złośnicy - czyli o (nie)skutecznym rad sposobie.
instrukcje dla młodych żydów...i metody buców-ochroniarzy
SZECHNIK
Re: Yo to smola... ;P