Pytanie do dziadków i ojców

91. Data: 2020-07-12 22:51:23

Temat: Re: Pytanie do dziadków i ojców
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

koturny, tez dobre... jednak, szpilki som bardziej seksi...
---
ale tylKO do czasu ich zdjencia ;P

92. Data: 2020-07-12 23:16:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 11:37, trybun wrote:

> Ale bez prawa do głosu na NIE dla obywatela nie sposób tego nazywać
> demokracją. Jest to podręcznikowy obraz dyktatury. I nie wymyślaj
> jakichś usprawiedliwiających to szambo argumentów że ono jednak pięknie
> pachnie. Nie chodzi mi o jakieś przejmowanie władzy a możliwość
> odrzucania mocno wątpliwych kandydatur.

Popatrz na wyniki wyborow... za kazdym z kandydatow stoi jakas sila
polityczna, jakies zaplecze w postaci zywych ludzi...

//inna sprawa, ze rozdygotanych emocjonalnie...

93. Data: 2020-07-13 00:39:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:59, FEniks wrote:

> Podrzuć to jako hasło reklamowe prezesowi NFZ.
>
> Ewa,

prezes jest od konserwacji ciala... a mnie chodzi o Dusze...

94. Data: 2020-07-13 01:13:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 22:51, m...@g...com wrote:
> koturny, tez dobre... jednak, szpilki som bardziej seksi...
> ---
> ale tylKO do czasu ich zdjencia ;P

//wlasnie, nie...

95. Data: 2020-07-13 02:11:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-13 01:13, Ilona wrote:

> //wlasnie, nie...

//znaczy... majtki zdjonc a szpilek nie zdejmowac...

96. Data: 2020-07-13 02:17:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 02:12:40 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> //znaczy... majtki zdjonc a szpilek nie zdejmowac...

A ja z kolei jestem fetyszystą bosych stóp dziewczęcych, więc nie pochwalam tej
rady... Dobry masaż stópek i majtki same spadają...

97. Data: 2020-07-13 03:46:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-13 02:17, Jakub A. Krzewicki wrote:

> A ja z kolei jestem fetyszystą bosych stóp dziewczęcych, więc nie pochwalam tej
rady... Dobry masaż stópek i majtki same spadają...

//ale, potem w kolanach trzeszczy...

98. Data: 2020-07-16 10:13:31

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 20:32, FEniks pisze:

> Tak, do demokracji (takiej jaką mamy teraz) dochodziło się stopniowo,
> walcząc o rozmaite prawa. Nic nie powstaje od razu doskonałe. O ile w
> ogóle to głosowanie na NIE udoskonaliłoby ją w jakimkolwiek stopniu,
> bo to nie jest dla mnie takie oczywiste. Bo zastanów się - dajmy na
> to, że zagłosowałbyś Ty i ponad 50% Tobie podobnych w dzisiejszych
> wyborach na NIE. I co dalej by było?
>
> Ewa

Klika której większość obywateli kraju jest niechętna utraciłaby
wreszcie władzę i wpływy, naprawdę masz jakieś obawy z tego powodu? I do
czego dochodzić? - Prawo do głosu na NIE dla obywatela to podstawa.

Nic by nie było, wiara że bez rządu państwo może się rozpaść to czysta
fantasy. W takich Włoszech w ciągu tygodnie potrafiły się zmieniać i
trzy rządy zupełnie nie wpływały na jakość państwa.

99. Data: 2020-07-16 10:14:13

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 23:16, Ilona pisze:

> Popatrz na wyniki wyborow... za kazdym z kandydatow stoi jakas sila
> polityczna, jakies zaplecze w postaci zywych ludzi...
>
> //inna sprawa, ze rozdygotanych emocjonalnie...

To nie są wybory w potocznym rozumieniu tego słowa.

A zdajesz sobie sprawę że liczba członków wszystkich liczących się
partii w kraju po 89 roku to tylko coś około 100000?

100. Data: 2020-07-16 10:14:30

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 22:44, Ilona pisze:

> Slusznie... Bosak wsparty, to Bosak bez sensu...

Nie inaczej, - jasna sprawa. A my potrzebujemy NASZEGO prezydenta.

postep jest
Teoretyk państwa
niebieski
Prawdziwi patrioci izaury, ikselki