Pytanie do dziadków i ojców

21. Data: 2020-07-09 22:12:43

Temat: Re: Pytanie do dziadków i ojców
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2020 o 22:04, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> wyborczych. Szkoda wiec czasu i pieniedzy, zeby starac sie o
> ksiazeczke z patriotycznymi obrazkami, prosic o jakis PESEL, szukac
> roznych metryk tylko ze wzgledu na wybory.
> W moich miejscu zamieszkania regularnie uczestnicze w wyborach,
> referendach, chodze czasem na spotkania z politykami, interesuje sie
> sprawami lokalnymi i krajowymi. Moje miejsce zamieszkania, rodzina,
> znajomi, jakis dobytek i zrodla utrzymania sa poza Polska, wiec nie
> czuje potrzeby, zeby jej mieszkancom moimi glosami okreslac ich los.
> Mam okreslone poglady i je wyrazam, ale w koncu to lokalsi maja

Skoro nie masz już właściwie żadnych związków z Polską i jest Ci
wszystko jedno, co się tutaj dzieje, to nie widzę powodu, żebyś głosował.

Ewa

22. Data: 2020-07-09 22:22:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> czuje potrzeby, zeby jej mieszkancom moimi glosami okreslac ich los. Mam
> okreslone poglady i je wyrazam, ale w koncu to lokalsi maja decydowac o

To co robisz w polskiej grupie dyskusyjnej, jako Niemiec...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-07-09 22:32:46

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.07.20 um 22:12 schrieb FEniks:

> Skoro nie masz już właściwie żadnych związków z Polską i jest Ci
> wszystko jedno, co się tutaj dzieje, to nie widzę powodu, żebyś głosował.
>
> Ewa

Nie jest mi calkiem wszystko jedno, ale uwazam, ze o sprawach krajowych
powinni decydowac ci, ktorzy tam mieszkaja. A pare znajomych i
krewniakow moge zaprosic do siebie. Jest tez internet.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

24. Data: 2020-07-10 04:21:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 22:22, XL wrote:

> To co robisz w polskiej grupie dyskusyjnej, jako Niemiec...

//to Polak, ale paszport mu ukradli, razem z rowerem...

25. Data: 2020-07-10 10:11:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> //to Polak, ale paszport mu ukradli, razem z rowerem...

Niemcy nie chcą z nim gadać w niemieckich grupach - widać jednak nie
przyjęli za swojego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-07-10 10:44:09

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Grubasie. To jest grupa dyskusyjna o psychologii.

27. Data: 2020-07-10 11:16:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2020 o 22:22, XL pisze:

> To co robisz w polskiej grupie dyskusyjnej, jako Niemiec...

Jak bardzo trzeba mieć zrytą banię, żeby zadawać takie pytania?

Nie wolno mu? To nie twoja grupa dyskusyjna, więc nic ci do tego.
Wagony w tramwajach też oznaczasz jako "tylko dla białych Polaków"?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2020-07-10 13:33:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak bardzo trzeba mieć zrytą banię, żeby zadawać takie pytania?
>
> Nie wolno mu?

Wolno! Pytanie, dlaczego MUSI ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-07-10 15:00:00

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.07.20 um 11:16 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Nie wolno mu? To nie twoja grupa dyskusyjna, więc nic ci do tego.
> Wagony w tramwajach też oznaczasz jako "tylko dla białych Polaków"?

Masz tutaj krotki wyklad o podstawach faszyzmu. Ustawisz kogos lub jakas
grupe ludzi wedlug wlasnych kryteriow, opatrzysz odpowiednimi epitetami
i negatywnymi cechami, dodasz siebie jako wzor doskonalosci i masz juz
kandydata/kandydatow do izolacji, dyskryminacji, obozu reedukacyjnego,
pobicia, KZ lub komory gazowej. Z tak zdehumanizowana (odczlowieczona)
jednostka nie ma dyskusji. Powiesz "czarny", "Niemiec", "Zyd", "gorszy
sort", "trockista", "rewizjonista", "oportunista", "komuch", "lewak"
itd. i wszystko jasne.

Mialem kuzynke, bardzo katolicka, bo przestrzegala wszystkich swiat,
postow, nie opuscila nigdy nabozenstw, przyjaznila sie z ksiezmi, ktora
na kazdym kroku podkreslala jaka ona i jej rodzina sa wzorowe, a inni
zli, bo niewierzacy, bez slubu koscielnego, nie ochrzcili dzieci, nie
chodza do kosciola, nie przestrzegaja przykazan itp. Dzieci trzymala
ostro: szkola katolicka, zadnych szminek, prywatki pod nadzorem
rodzicow, sprawdzeni koledzy i kolezanki... Juz od poczatku musiales
czuc sie gorszy, bo ona miala "wartosci", a inni nie. Bylem szczesliwy,
ze dzielily nas ok. 1.000 km i nie musimy uczestniczyc w spektaklach
chwalenia sie porozem. :-) Doskonalosc i bogobojnosc jej nie pomogly:
dostala raka i zmarla (55+).

--

-------------------------------

30. Data: 2020-07-10 15:17:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> na kazdym kroku podkreslala jaka ona i jej rodzina sa wzorowe, a inni
> zli, bo niewierzacy, bez slubu koscielnego, nie ochrzcili dzieci,

Ale spokojnie! Mamy tu w grupie i takich, co ochrzcili - a w Boga nie
wierzą, nie przyjaźnią się z księżmi,
opuszczają MSZE (a nie nabożeństwa) niedzielne itd. Spoko!
Nie ma przymusu!
?

> [...]
> rodzicow, sprawdzeni koledzy i kolezanki... Juz od poczatku musiales
> czuc sie gorszy, bo ona miala "wartosci", a inni nie.

Może dzięki temu jej dzieci nie muszą się teraz przymilać Niemcom i
wstydzić się, że są Polakami.

> Bylem szczesliwy,
> ze dzielily nas ok. 1.000 km i nie musimy uczestniczyc w spektaklach
> chwalenia sie porozem. :-)

Może dlatego na tych niemieckich grupach nikt z tobą gadać nie chce i
musisz się jednak poniżać na polskiej ?

> Doskonalosc i bogobojnosc jej nie pomogly:
> dostala raka i zmarla (55+).

Jakim idiotą trzeba być, by myśleć, że katolik, modląc się o życie wieczne,
oczekuje nieśmiertelności ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

postep jest