Pytanie do dziadków i ojców

61. Data: 2020-07-11 12:19:39

Temat: Re: Pytanie do dziadków i ojców
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 18:05, FEniks pisze:

> Ja nie wiem, jakie Ty masz względem siebie wymagania. Czasami może
> wystarczy przyczynić się do tego, by prezydentem nie był dureń. :)
>
> Ewa

Ale wyszczekana, wyrachowana bladź może  być czymś jeszcze gorszym od
pospolitego durnia.

62. Data: 2020-07-11 12:20:00

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 23:00, Izaura pisze:

> Dobre...!
>
> //ale, z drugiej strony, jak by nie paczec, to mozna powiedziec, ze...
>
> https://www.wykop.pl/wpis/41518803/wybory/

Nie, nie dobre,. To wręcz tragedia aby społeczeństwo doprowadzać do
takiego stanu że patriotyzmem można się wykazać tylko nie uczestnicząc w
głosowaniu, czyli nie dokładając swojej własnej cegiełki do złej sprawy.

63. Data: 2020-07-11 12:21:22

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gówno prawda. Przekręcasz wypowiedzi co dodatkowo świadczy że nawet prostego zdania
po polsku zrozumieć nie potrafisz.

64. Data: 2020-07-11 12:47:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 12:19, trybun pisze:

> Ale wyszczekana, wyrachowana bladź może  być czymś jeszcze gorszym od
> pospolitego durnia.

W takim razie zastanów się, czy chcesz mieć monopol na jedno.

Ewa

65. Data: 2020-07-11 13:16:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Grubasie. Jak mnie cytuje to nie przekręcaj moich wypowiedzi bo świadczy to o tym że
prostego zdania po polsku zrozumieć nie potrafisz. Kto cię uczył takiego uprawiania
propagandy?

66. Data: 2020-07-11 13:30:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Grubasie. Jak mnie cytuje to nie przekręcaj moich wypowiedzi bo świadczy
> to o tym że prostego zdania po polsku zrozumieć nie potrafisz. Kto cię
> uczył takiego uprawiania propagandy?

Garniturek ci się pruje - szwy puściły i słoma wylazła. Aj!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-07-11 14:11:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 11:52, XL pisze:

> W moich jest napisane, że kiedy przestają prawidłowo reagować na lewackie
> pierdy, to w takich warunkach najlepiej się rozwija się czerwona komuna.

No i?
To nie oznacza, że nie trzeba reagować na rasizm, faszyzm, chamstwo i
fundamentalizm religijny. I to nie oznacza, że trzeba być rasistką,
faszystką, chamką i fundamentalistką religijną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2020-07-11 20:54:29

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fundamentalizm religijny. I to nie oznacza, że trzeba być rasistką,
> faszystką, chamką i fundamentalistką religijną.

Wiem, ze ulatwiam sobie zadanie. Wole cos dobrego poczytac, obejrzec
filmy, ciekawe programy, wedrowac, jezdzic rowerem, podrozowac, a nie
wdawac sie w bezsensowne utarczki slowne (jak chwalenie sie porozem u
samcow, bojkami w piaskownicy u dzieci). Polski faszyzm, chamstwo,
rasizm i fundamentalizm religijny wywoluja moj sprzeciw, ale maja dla
mnie znaczenie teoretyczne. Na miejscu uczestnicze w wyborach i staram
sie stawiac krzyzyki przy osobach i partiach, ktorym takie tendencje sa
obce i ktore takie ekstremy zwalczaja, tez i w innych krajach.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

69. Data: 2020-07-12 00:58:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
Praktycznie musisz dostac w d... "u siebie na miejscu" zeby ci przeszlo ;P
Zapamientaj moje slowa: przed najblizszym Bozym Narodzeniem zmienisz zdanie ;)
I nie tylKO ty...

70. Data: 2020-07-12 04:15:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 11:23, FEniks wrote:

> Trudno oceniać, kogo powinien. I czy w ogóle.
>
> Ewa,

Dusza jest niesmiertelna... Zycie nie konczy siem nigdy...!

https://youtu.be/7YxaXNToffM?list=PLUbnyap5Izvsl5hNX
IvjyDyyLypnZIV7Y

https://youtu.be/FPGEULrtuow?list=PLUbnyap5Izvsl5hNX
IvjyDyyLypnZIV7Y