Pytanie do dziadków i ojców

81. Data: 2020-07-12 11:37:46

Temat: Re: Pytanie do dziadków i ojców
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 10:21, FEniks pisze:

> Nie na tym polega demokracja, żeby każdego z osobna pytać, czego
> konkretnie by chciał, bo to by wyszło tak, jak z ustalaniem terminu i
> destynacji wycieczki w grupie 30-osobowej - zawsze każdemu pasuje co
> innego.
>
> Ludzi w kraju jest ponad 30 milionów, są liderzy i konkretne
> propozycje, a Ty głosujesz za albo przeciw, a niektóre rozwiązania
> decydujesz się przyjmująć z "dobrodziejstwem inwentarza". A jeśli sam
> masz coś konkretnego do zaproponowania, to działasz, a nie narzekasz,
> że akurat nie pojawiła się propozycja, która Tobie pasuje.

> [...]

Ale bez prawa do głosu na NIE dla obywatela nie sposób tego nazywać
demokracją. Jest to podręcznikowy obraz dyktatury. I nie wymyślaj
jakichś usprawiedliwiających to szambo argumentów że ono jednak pięknie
pachnie. Nie chodzi mi o jakieś przejmowanie władzy a możliwość
odrzucania mocno wątpliwych kandydatur.

82. Data: 2020-07-12 11:39:28

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 10:10, XL pisze:

> Ale on jest wspierany. Tylko stopniowo, dla zmylenia narodu.

Palikot też był, Kukiz też, to taka przygrywka że w kraju demokracja.
Chyba jedyny taki otwarty przykład na to co panuje w kraju, to jak
odprawiono jedyną siłę która była w stanie zagrozić klice - KPEiR się to
nazywało, no i po trosze Samoobrona.  To były jedyne jak dotychczas
znane mi zagrożenia dla układu. Co do Bosaka to całkowitej pewności nie
mam,. Raczej wydmuszka w stylu Palikota czy Kukiza, ale facet sprawia
wrażenie dość charakternego, tak więc mógłby im namieszać w układzie.

83. Data: 2020-07-12 15:14:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 11:37, trybun pisze:

> Ale bez prawa do głosu na NIE dla obywatela nie sposób tego nazywać
> demokracją.

Prawo do głosu na NIE to jest jakieś rozwiązanie, o którym się dyskutuje
w niektórych kręgach. Możesz do nich dołączyć i o to powalczyć.

Ewa

84. Data: 2020-07-12 15:59:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 04:15, Ilona pisze:

> Dusza jest niesmiertelna... Zycie nie konczy siem nigdy...!

Podrzuć to jako hasło reklamowe prezesowi NFZ.

Ewa

85. Data: 2020-07-12 15:59:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 04:22, Ilona pisze:

> Ufajmy...! Moze za 15 lat, bendziemy glosowac 'na Bosaka'...?

Wolę na koturnach.

Ewa

86. Data: 2020-07-12 16:01:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale on jest wspierany. Tylko stopniowo, dla zmylenia narodu.

Okresowo przez różnych z zaćmionym umysłem. Ot  i wszystko.

Ewa

87. Data: 2020-07-12 18:46:23

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 15:14, FEniks pisze:

> Prawo do głosu na NIE to jest jakieś rozwiązanie, o którym się
> dyskutuje w niektórych kręgach. Możesz do nich dołączyć i o to powalczyć.
>
> Ewa

To w "demokracji" trzeba walczyć o podstawowe prawa?? To g*no a nie
demokracja.

88. Data: 2020-07-12 20:32:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 18:46, trybun pisze:

> To w "demokracji" trzeba walczyć o podstawowe prawa?? To g*no a nie
> demokracja.

Tak, do demokracji (takiej jaką mamy teraz) dochodziło się stopniowo,
walcząc o rozmaite prawa. Nic nie powstaje od razu doskonałe. O ile w
ogóle to głosowanie na NIE udoskonaliłoby ją w jakimkolwiek stopniu, bo
to nie jest dla mnie takie oczywiste. Bo zastanów się - dajmy na to, że
zagłosowałbyś Ty i ponad 50% Tobie podobnych w dzisiejszych wyborach na
NIE. I co dalej by było?

Ewa

89. Data: 2020-07-12 22:44:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 09:50, trybun wrote:

> Nic na to nie wskazuje, jesteśmy w pętli zniewolenia na amen. Bosak
> dopóki nie zostanie wsparty przez klikę to nie ma szans. A jak już
> zostanie to tak właściwie co nam po takim Bosaku?

Slusznie... Bosak wsparty, to Bosak bez sensu...

//zostaje 'Melanz u Sandry', jako metoda uzyskiwania celow politycznych...

https://kurierlubelski.pl/melanz-u-sandry-kto-zapros
il-tysiace-osob-pod-jej-dom-w-tomaszowie-lubelskim/a
r/706711

//a tu Pan docent wyjasnia naukowo...

RWI 01. Organizacja bez organizacji - Rafał Brzeski

https://youtu.be/1DC4ohipNkA?t=1892

90. Data: 2020-07-12 22:47:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:59, FEniks wrote:

> Wolę na koturnach.
>
> Ewa,

koturny, tez dobre... jednak, szpilki som bardziej seksi...

postep jest
Teoretyk państwa
niebieski
Prawdziwi patrioci izaury, ikselki