Pytanie do dziewczn majacych tipsy

1. Data: 2004-03-22 16:41:22

Temat: Pytanie do dziewczn majacych tipsy
Od: "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem zalozenia sobie tipsow, ale mam kilka
pytan. Powiedzcie mi, jak sobie radzicie z typowymi pracami domowymi tzn
zmywanie, obieranie warzyw? Wiem, ze do pisania na klawiaturze jakos sie da
przyzwyczaic, ale czy tipsy nie przeszkadzaja w codziennych pracach?
I jeszcze pytanie laika, czy po zalozeniu tipsow ma sie juz na stale french
manicure, czy tez trzeba dopiero malowac frencha na tipsie?

mgosia

1. Data: 2004-03-22 17:31:24

Temat: Re: Pytanie do dziewczn majacych tipsy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba malować, a na co dzień oke, moesz sobie zrobić niezbyt długie, ale
tak czy tak to okropnośc - po dłuższzj kąpieli sie odklejają nie wspominając
o basenie i paznokcie po nich są zniszczone - więcej tego nie zrobie, maiłam
takie same paznokcjie po moczeniu w gorącym oleju a tipsy to niepotrzebny
"problem" - fajne ale na raz na jakąś okazję np. Ślub
Pozdr

1. Data: 2004-03-22 17:39:18

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/22/04 5:41 PM, mgosia wrote: :
> [...]
> zmywanie, obieranie warzyw? Wiem, ze do pisania na klawiaturze jakos sie da
> przyzwyczaic, ale czy tipsy nie przeszkadzaja w codziennych pracach?

Mi w niczym nie przeszkadzają, a mam całkiem spore (2-2,5cm). Piorę w
rękach, kroję warzywa, a pazury mam takie, ze mogę śrubki przykręcać bez
śrubokręta =] I jakie ładne =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-22 17:42:40

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał
> [...]
wspominając
> o basenie i paznokcie po nich są zniszczone - więcej tego nie zrobie

Tipsy nie maja prawa sie odkleic po kapieli! Musialas miec je niefachowo
zalozone - moze jakims zlym klejem..
Jesli zrobisz sobie tipsy z frenchem to nie musisz ich juz malowac.
A paznokcie niestety sie niszcza, dlatego jesli juz ktos decyduje sie na
tipsy to trzeba byc konsekwentnym i potem je uzupelniac. Nie ma sensu
zakladac na jeden raz, to zabojstwo dla paznokci ;))

1. Data: 2004-03-22 18:22:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 22 Mar 2004 18:39:18 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@s...am.lublin.pl> i powiedziała:

> Mi w niczym nie przeszkadzają, a mam całkiem spore (2-2,5cm). Piorę w
> rękach, kroję warzywa, a pazury mam takie, ze mogę śrubki przykręcać bez
> śrubokręta =] I jakie ładne =]

2,5 cm czego? Całej płytki paznokcia czy paznokcia wystającego poza
palec? W drugim przypadku dgcc, ale ładnym[1] tego nazwać nie można...

Zuzanka

[1] No, chyba że kto lubi estetykę kina porno ;-)
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-22 18:32:15

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/22/04 7:22 PM, Małgorzata Krzyżaniak wrote: :

> 2,5 cm czego? Całej płytki paznokcia czy paznokcia wystającego poza
> palec? W drugim przypadku dgcc, ale ładnym[1] tego nazwać nie można...

Licząc od wału paznokciowego. To, co wystaje to jakieś 0,5 cm i
zapewniam, że wygląda bardzo bardzo =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-22 19:12:02

Temat: Odp: Pytanie do dziewczn majacych tipsy
Od: "mgosia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mi w niczym nie przeszkadzają, a mam całkiem spore (2-2,5cm). Piorę w
| rękach, kroję warzywa, a pazury mam takie, ze mogę śrubki przykręcać bez
| śrubokręta =] I jakie ładne =]

A czy masz juz na stale zrobione french czy malujesz sobie? Jestem ciekawa
tego, bo moja siostra ktora mieszka w USA calkiem niedawno tez zrobila sobie
tipsy zelowe pierwszy raz w zyciu i tam od razu zrobili jej french na stale,
jeszcze chyba przed polozeniem zelu. Bardzo ladnie to wyglada, no i czasu
nie trzeba tracic na cotygodniowe malowanie. Jak to wyglada u nas w Polsce?

Pozdrawiam,
mgosia

1. Data: 2004-03-22 19:12:03

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 22 Mar 2004 19:32:15 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@s...am.lublin.pl> i powiedziała:

> Licząc od wału paznokciowego. To, co wystaje to jakieś 0,5 cm i
> zapewniam, że wygląda bardzo bardzo =]

Uff ;-) Ulżyło, bo jak widzę czasem smerfetki w autobusie z
szufelkami do nabierania cukru, to mam dreszcze.

Zuzanka (aktualnie skrócone do 6 mm własne)
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-22 20:10:44

Temat: Re: Odp: Pytanie do dziewczn majacych tipsy
Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-22 20:12, mgosia wrote :

> [...]
> nie trzeba tracic na cotygodniowe malowanie. Jak to wyglada u nas w Polsce?

Tak samo:)

--
Hitomi
howuser&userid=864056

1. Data: 2004-03-22 20:21:21

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak na jeden raz to zabójstwo a co dopiero na dłużej - paznokcie pod
spodem są miękkie, nie przypominają nawet paznokci - a po jednym razie nie
ma aż takich zniszczeń.
Ja akurat robiałam w dobrym zakładzie w centrum kraka i jak długo je
pomoczysz w wodzie to w niektórych miejscach się odklejają niestety.

eden cacharel
Czy ktoś to miał maseczke z błota na cellulitis?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-22)
odcien podkładu IDEAL BALANCE NR 23 - kto ma?
Korektor w sztyfcie (jaki?)